Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.18 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Словакия изучает два варианта запуска поезда в Ужгород

Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Author Topic: Словакия изучает два варианта запуска поезда в Ужгород  (Read 4220 times)
VB
Active user

Posts: 3486


View Profile
« Reply #20 on: 21.02.18 , 17:02 »
Share Reply with quote

Скоро на теренах України виникне Перша Раховозна Компанія, яка проковтне УЗю.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4046


View Profile
« Reply #21 on: 22.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Чому я не здивований.
Можливо тому, що теж чув цю історію про колію з Ворохти до Відня. Наче збігло 100 років, а проблема - та ж сама: як (яким боком) доїхати до Відня.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #22 on: 26.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Надо сразу пробивать евроколею до Залещиков ибо невывоз будет.
Logged
bliskun
User

Posts: 7


View Profile
« Reply #23 on: 26.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

Словацькі та українські фахівці працюють над тим, щоб відкрили пасажирське залізничне сполучення між Ужгородом та Кошице

Найбільшу ініціативу в тому, що це сполучення таки функціонувало доклав нардеп від Закарпаття Роберт Горват.

Ми попросили Роберта Горвата прокоментувати те, як просувається реалізація цього проекту.

«Дійсно, ми ініціювали процес переговорів зі словацькою стороною. Наприкінці минулого року на зустрічі групи з міжпарламентських зв'язків зі Словацькою Республікою в Києві я залучився підтримкою депутатів словацького парламенту у вирішенні цього питання. Нещодавно вони відгукнулися на нашу пропозицію і 3 тижні тому я їздив у Словаччину, де зустрівся із представниками профільного словацького міністерства і двох компаній - «Залізничної компанії Словаччини» та «Залізницями Словацької республіки»

Початково ми працювали над можливістю з’єднати Україну зі Словаччиною існуючою широкою колією 1520 мм, яка пролягає між Ужгородом та станцією Ганіска при Кошице – Південнословацьким металургійнийним комбінатом. Ця колія наразі з’єднує Ужгород зі словацьким Требішовом і ми розглядали можливість курсування потягу до цього міста та подальшу пересадку пасажирів вже на вузьку колію для прямування до Кошице або інших міст Словаччини та Євросоюзу. Однак словацька сторона не дуже позитивно подивилась на цю ідею через надмірну завантаженість широкої колії вантажними потягами та подальшим збільшенням вантажообігу із Китаю та Казахстану.

Окрім того, запуск додаткового пасажирського потягу з Ужгорода спричинив би необхідність добудови колії від станції Ганіска при Кошице до пасажирської станції Кошице. Натомість, нам запропонували відновити вузьку колію  1435 мм, яка до 1991 року функціонувала в Ужгороді, але була демонтована з невідомих причин, і вже нею з’єднати дві країни, тим самим відкривши українцям зручну, доступну та швидку дорогу до Західної Європи. Зараз необхідна обслуговуюча інфраструктура у нас є. Потрібно лише відновити близько 12 км залізничного полотна між Ужгородським залізничним вокзалом та державним кордоном зі Словаччиною.  Це напряму з’єднає Ужгород та всю Україну не лише зі словацьким Кошице, але й з Прагою, Братиславою та всією Європою», - сказав Роберт Горват.

«Ідея, озвучена словацькими партнерами під час зустрічі, мені сподобалася. Після цього ми разом з колегами Василем Петьовкою та Валерієм Лунченком зустрілися із виконуючим обов’язки голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгеном Кравцовим, і під час зустрічі, крім інших питань, зокрема переведення потягу  №29 Ужгород-Київ на щоденний графік курсування, обговорили також питання сполучення Словаччини та України. За результатами цієї зустрічі було вирішено створити робочу групу, щоб проінспектувати, в якому стані зараз знаходиться ця ділянка і які кошти необхідно щоб відновити залізничне полотно та запустити сполучення між Україною та Словаччиною. Вже після цього зможемо говорити про конкретніші терміни та умови роботи. У будь-якому випадку, наразі це найоптимальніший варіант розвитку подій, котрий дозволить Ужгороду та загалом Україні отримати зручне залізничне сполучення, у майбутньому, з усією Європою», - додав нардеп.

«Усі питання із митною та прикордонною службами уже вирішено. Особисто зустрічався із представниками обох сторін і, скоріш за все, потяг із Ужгорода курсуватиме без багатогодинних зупинок на кордоні. Документи пасажирів перевірятимуть протягом курсування потягу і це дозволить зробити дорогу максимально швидкою та зручною для пасажирів. І словацька, і українська сторони готові надати потяги для обслуговування цього маршруту. Про те, якого саме формату вони будуть – із сидячими місцями чи варіанти зі спальними вагонами – буде відомо вже пізніше. Дуже важливо з’єднати Україну з Європою новим зручним і, головне, доступним залізничним маршрутом. Особливо, враховуючи дедалі більшу завантаженість кордонів легковим автомобільним транспортом», - прокоментувавРоберт Горват.

«Процеси ідуть і спілкування як зі словацькою стороною, так і з Укрзалізницею триває. Ми інтегруємо Україну і українців у Європу. В тому числі через залізничне сполучення. Потрібно розуміти, що процес цей не миттєвий і потребує тривалої роботи. Але роботу ми почали і мусимо дійти до кінця. Вірю, що дійдемо. Про деталі переговорів і просування процесу буду повідомляти надалі», - сказав він.

Зі свого боку речник "Залізничної компанії Словаччини" Томаш Ковач нам підтвердив, що проект залізничного сполучення між Ужгородом та Кошице наразі опрацьовується. За його інформацією, представники "Залізничної компанії Словаччини", яка власне займається пасажирськими перевезеннями, вже зустрічалися з представниками "Залізниць Словацької Республіки", яка займається залізничною структурою. зустріч стосувалася можливих інфраструктурних перебудов на прикордонній станції Матьовце в Словаччини. окрім того, були переговори і з фінансовою службою та прикордонною поліцію, на яких обговорювалося питання зміни статусу КПП Матьовце-Павлово з вантажного на вантажно-пасажирський.
« Last Edit: 26.02.18 , 19:02 by logist » Logged
tabo
Active user

Posts: 3295


View Profile
« Reply #24 on: 26.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Як там мукачівські 300 метрів поживать? )))
Logged
Vova
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #25 on: 26.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

На мою думку до Требішова треба по широкій колії доїжджати, а звідти вже хто куди бажає,це само скоро і реально втілити в життя. Два вагони думаю на цілій УЗ найдуться, в машиністів Мукачівських документи для закордону є, обкатку зробити до Требішова думаю не дуже велике питання. А то шо словаки заливають що в них колії загружені то неправда, не вірю я щоб не було можливості пропустити пасажирський на два вагони...Два рейси в обі сторони реально зробити з підвязкою під ужгородські поїзди.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4287


View Profile
« Reply #26 on: 26.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

З Чопа в Чієрну багато людей їздять?  От таке саме й з гіпотетичним огризком Ужгород-Требішов буде.  Люди хочуть їздити в ЄС без пересадок.  А якщо євроколію дотягнуть до Ужгорода,  то до Закарпаття можна буде продовжити прямі потяги з Праги та Братислави. 
Logged
Vova
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #27 on: 26.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

Київ - Перемишль став популярним, звичайно без пересадок всім би краще було.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3295


View Profile
« Reply #28 on: 27.02.18 , 01:02 »
Share Reply with quote

З Чопа в Чієрну багато людей їздять? 
Не надто вдале порівняння, бо тут з обох боків від кордону просто відсутні відносно "великі" (=пасажироформуючі) міста, а культурно-історичні зв"язки, які б могли допомогти з паспотоком, зовсім не такі як у Чоп-Кішварда-Ньїредьгаза. Початок в Ужгороді в цьому плані відрізняється, бо там вже зараз є постійний близькокордонний потік у Словаччину (здебільшого до Михайлівців), а відсутність можливості пішого переходу в Ужгороді і черги на автомобільних КПП грають залізниці тільки на руку. Додаємо ще транзитний потік у глиб Словаччини + Чехію з Австрією і отримуємо непогану перспективу.

Київ - Перемишль став популярним, звичайно без пересадок всім би краще було.
Став популярним, бо там вже був великий потік і всі вже давно звикли їздити з пересадкою в Перемишлі, а коли з"явилась можливість діставатися Перемишля без еталонів та стояння на кордоні, то просто частина потоку з радістю пересіла на ІС ;) Потік UA (Закарпаття)-SK це не UA (Львівщина)-PL, але для транзитників пересадка у Требішові нічим принципово не відрізнятиметься від пересадки у Перемишлі. Так, місце трохи незвичне і "нове", але то діло першого вдалого досвіду та звички. Я б у цьому випадку більше переживав за те, що місцевий транскордонний потік не захоче одразу міняти Собранці-Михайлівці на Капушани-Требішов, шоппінг у Михайлівцях покраще і вже давно налагоджений
Logged
Vova
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #29 on: 27.02.18 , 06:02 »
Share Reply with quote

tabo так Ви праві, цікаво що з того вийде і що рішить вище керівництво наше)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!