Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.18 , 00:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Словакия изучает два варианта запуска поезда в Ужгород

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: Словакия изучает два варианта запуска поезда в Ужгород  (Read 3395 times)
bliskun
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #30 on: 27.02.18 , 08:02 »
Share Reply with quote

Да. Невже УЗ не може добудувати 12  км колію до Ужгорода? І розв'язки там нормальні було би бажання. А то тільки в розмови та піар. При цій владі ніколи нічого не буде. От якщо б Европа  дала гроші (багато )  і вкрасти 99% то діло. Евроколія хоть до Одеси.
Logged
lv
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #31 on: 03.03.18 , 12:03 »
Share Reply with quote

А навіщо будувати колію саме до Ужгорода??? Ужгоррод можна сказати тупікова станция. Майже усі пойхди їдуть через Мукачево, Батьове та повз Чоп,
Далі маємо 1 колію до Самбора та Львова, у тай час через Стрий 2-колійкаю
Краще прокладати до Мукачева.

Може тут якраз Ужгород не хоче бути в стороні.
І чи потрібен той більш зручний вариант? Чи набере він людей? Може вже досить автобусів?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #32 on: 03.03.18 , 12:03 »
Share Reply with quote

А навіщо будувати колію саме до Ужгорода??? Ужгоррод можна сказати тупікова станция.

Вважається, що в Словаччину основний пасажиропоток саме Ужгород дає.
Ось тут вже про це писали:

Початок в Ужгороді в цьому плані відрізняється, бо там вже зараз є постійний близькокордонний потік у Словаччину (здебільшого до Михайлівців), а відсутність можливості пішого переходу в Ужгороді і черги на автомобільних КПП грають залізниці тільки на руку. Додаємо ще транзитний потік у глиб Словаччини + Чехію з Австрією і отримуємо непогану перспективу.
Logged
lv
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #33 on: 06.03.18 , 23:03 »
Share Reply with quote

Вважається, що в Словаччину основний пасажиропоток саме Ужгород дає.

вот насчёт потока и риска проекта:

В этом чешском Будапеште
Уж такие времена —
Может, скажут "пейте-ешьте",
Ну а может — ни хрена!"

а вот насчёт желающих ехать сразу вспоминается:

Ох, я в Венгрии на рынок похожу,
На немецких на румынок погляжу!
Демократки, уверяли кореша,
Не берут с советских граждан ни гроша.
Logged
lv
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #34 on: 06.03.18 , 23:03 »
Share Reply with quote

Ну а может — ни хрена!"  - это в том смысле, что может мало кто поедет. Поездом всё же дороже!
Logged
bliskun
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #35 on: 07.03.18 , 12:03 »
Share Reply with quote

"Вузьку" залізницю поміж Ужгородом та Кошице відновлять?

Останні кілька тижнів тема залізничного сполучення між Ужгородом та словацьким містечком Кошице набула, здається, нового звучання. Неочікувано те, що раніше було більш схожим на чутки та дещо амбітні сподівання жителів прикордонного Ужгорода набрало реалістичних обрисів і про транскордонну електричку заговорили і в Києві, і в Братиславі.

Так, нещодавно у коментарі виданню ProZak народний депутат України від «ужгородського» мажоритарного округу Роберт Горват повідомив, що і справді розпочав переговори про забезпечення залізничного сполучення країн-сусідок.

«Дійсно, ми ініціювали процес переговорів зі словацькою стороною. Наприкінці минулого року на зустрічі групи з міжпарламентських зв’язків зі Словацькою Республікою в Києві я залучився підтримкою депутатів словацького парламенту у вирішенні цього питання. Нещодавно вони відгукнулися на нашу пропозицію і 3 тижні тому я їздив у Словаччину, де зустрівся із представниками профільного словацького міністерства і двох компаній — «Залізничної компанії Словаччини» та «Залізницями Словацької Республіки», — розповів Роберт Горват.

За словами парламентаря, початково він із колегами-однодумцями працював над можливістю з’єднати Україну зі Словаччиною існуючою широкою колією 1520 мм, яка пролягає між Ужгородом та станцією Ганіска при Кошице — Південнословацьким металургійним комбінатом. Ця колія наразі з’єднує Ужгород зі словацьким Требішовом, і депутат розглядав можливість курсування потяга до цього міста та подальшу пересадку пасажирів уже на вузьку колію для прямування до Кошице або інших міст Словаччини та Євросоюзу.

«Однак словацька сторона не дуже позитивно подивилася на цю ідею через надмірну завантаженість широкої колії вантажними потягами та подальшим збільшенням вантажообігу з Китаю та Казахстану. Крім того, запуск додаткового пасажирського потяга з Ужгорода спричинив би необхідність добудови колії від станції Ганіска при Кошице до пасажирської станції Кошице. Натомість нам запропонували відновити вузьку колію 1435 мм, яка до 1991 року функціонувала в Ужгороді, але була демонтована з невідомих причин, і вже нею з’єднати дві країни, тим самим відкривши українцям зручну, доступну та швидку дорогу до Західної Європи», — заявив народний депутат.

Горват стверджує, що наразі вся необхідна обслуговуюча інфраструктура в Ужгорода є. Потрібно лише відновити близько 12 км залізничного полотна між Ужгородським залізничним вокзалом та державним кордоном зі Словаччиною. На думку Горвата, «це з’єднає Ужгород та всю Україну не лише зі словацьким Кошице, а й з Прагою, Братиславою та всією Європою».

«Ідея, озвучена словацькими партнерами під час зустрічі, мені сподобалася. Після цього ми разом із колегами Василем Петьовкою та Валерієм Лунченком зустрілися з виконуючим обов’язки голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгеном Кравцовим і під час зустрічі, крім інших питань, зокрема переведення потяга № 29 Ужгород—Київ на щоденний графік курсування, обговорили також питання сполучення Словаччини та України».

За результатами цієї зустрічі було вирішено створити робочу групу, щоб проінспектувати, в якому стані зараз перебуває ділянка між Ужгородським вокзалом та кордоном зі Словаччиною і які кошти необхідні, щоб відновити залізничне полотно та запустити сполучення між Україною та Словаччиною. Вже після цього, пояснює нардеп, зможемо говорити про конкретніші терміни та умови роботи.

Важливим нюансом потенційного курсування цього потяга є можливість уникнути багатогодинного очікування на кордоні. Це стане одним із головних позитивів роботи майбутнього маршруту.

«Усі питання із митною та прикордонною службами вже вирішено, — заявив Горват. — Особисто зустрічався із представниками обох сторін і, скоріш за все, потяг із Ужгорода курсуватиме без багатогодинних зупинок на кордоні. Документи пасажирів перевірятимуть протягом курсування потяга і це дозволить зробити дорогу максимально швидкою та зручною для пасажирів. Дуже важливо з’єднати Україну з Європою новим зручним і, головне, доступним залізничним маршрутом. Особливо, враховуючи дедалі більшу завантаженість кордонів легковим автомобільним транспортом».

Як повідомляє ProZak, початок процесу переговорів підтвердили і в Словаччині: речник «Залізничної компанії Словаччини» Томаш Ковач повідомив, що проект залізничного сполучення між Ужгородом та Кошице наразі опрацьовується. За його інформацією, представники «Залізничної компанії Словаччини», яка, власне, займається пасажирськими перевезеннями, вже зустрічалися з представниками «Залізниць Словацької Республіки», яка займається залізничною структурою. Зустріч стосувалася можливих інфраструктурних перебудов на прикордонній станції Матьовце в Словаччині. Крім того, були переговори і з фінансовою службою та прикордонною поліцією, на яких обговорювалося питання зміни статусу КПП Матьовце—Павлово з вантажного на вантажно-пасажирський.

Підтримали ідею нового залізничного маршруту і в Закарпатській ОДА. Так, директор департаменту економіки Закарпатської ОДА Денис Ман у коментарі нашому виданню заявив: «Закарпаття несправедливо обділене увагою Укрзалізниці в кількості потягів: попит із боку населення, ділових кіл та туристичного бізнесу ось уже кілька років залишається незабезпеченим. В умовах безвізового режиму інтерес до міжнародних подорожей зростає. Отже, поява нового потяга до Кошице від Ужгорода — очікувана і дуже затребувана».

Ман вважає, що українські та словацькі туристичні оператори готові до формування спільного туристичного пакета для міжнародного туриста. І вже зараз це може підтвердити не один туристичний оператор. А автобусний транспорт наразі не забезпечує ні туристичний, ні побутовий потік із України в Словаччину повною мірою.

Роберт Горват, котрий наразі є одним із найактивніших учасників переговорного процесу, переконаний, що амбітний проект таки вдасться реалізувати.

«Процеси йдуть і спілкування, як зі словацькою стороною, так і з Укрзалізницею, триває. Ми інтегруємо Україну й українців у Європу. В тому числі через залізничне сполучення. Потрібно розуміти, що процес цей не миттєвий і потребує тривалої роботи. Але роботу ми почали і мусимо дійти до кінця. Вірю, що дійдемо».
« Last Edit: 07.03.18 , 17:03 by logist » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3615


View Profile
« Reply #36 on: 07.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

Quote
Потрібно лише відновити близько 12 км залізничного полотна між Ужгородським залізничним вокзалом
це майже як "лише 3..4 км  до Борисполя", на які також китайці виграють тендер.

Денис має рацію:
Quote
Директор департаменту економіки Закарпатської ОДА Денис Ман у коментарі нашому виданню заявив: «Закарпаття несправедливо обділене увагою Укрзалізниці в кількості потягів: попит із боку населення, ділових кіл та туристичного бізнесу ось уже кілька років залишається незабезпеченим. В умовах безвізового режиму інтерес до міжнародних подорожей зростає. Отже, поява нового потяга до Кошице від Ужгорода — очікувана і дуже затребувана».
Нехай сполучать Солотвино з Раховом і географія сполучень із полудневого Закарпаттям значно розшириться.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1857


View Profile
« Reply #37 on: 07.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

Киев - Ужгород через Рахов!))
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3163


View Profile
« Reply #38 on: 08.03.18 , 09:03 »
Share Reply with quote

Киев - Ужгород через Рахов!))
Киев - Рахов - Ужгород - Самбор - Львов - Ковель - Сарны - Киев :)
Logged
art-trans
User

Posts: 77


View Profile
« Reply #39 on: 08.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

То хай словаки тягнуть "вузькі рейки" до Ужгорода, а наші - "товсті" до Кошице. Залюбки подивився б на ЧС2/ЧС7 у Кошице)))
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.132 seconds with 20 queries.