Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Одноденний виїзд з Рима до Неаполя

Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Одноденний виїзд з Рима до Неаполя  (Read 1730 times)
interfan
Active user

Posts: 1144


View Profile
« Reply #20 on: 09.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Не очікував  я що там буде так жорстко з громадським транспортом і з усім іншим. Таке враження, що потрапив на якийсь український курорт де основна задача місцевих  - побільше позбивати грошей з лоха-туриста і тому свідомо його дезінформують)

1. Artecard купив в аеропорту (взяли комісію 1 євро).  На канатку і автобус EAV до Везувія не діє (хоча в автобусі водій видавав звичайні приміські квитки EAV). На сайті написано також, що для автобусів SITA по маршруту Амальфі-Сорренто треба якусь доплату - але про її розмір інформації не знайшли, а контролю в автобусі не було. В міському транспорті Салерно та в регіоналах Треніталії у контролерів зауважень до картки не було. Сама картка виявилась дуже вигідна - окупилась суто за два музеї (Помпеї та Пестум) і транспорт до них.

2. Сайт ANM рекламує додатки mooveit та gironapoli аби планувати маршрут по Неаполю. Скористались. В результаті пішки йшли від аеропорту до готелю і від готелю до вокзалу - бо по розкладу автобус не приїхав, а враховуючи постійні тягнучки пішки вийшло навіть швидче, чим чекати наступного. Аналогічно "по розкладу" їздив і міський транспорт Салерно)

3. Регіонали Treitalia показали себе на диво пунктуальними. Лише один раз з десятка поїздок запізнення було більше чим 5 хвилин. З EAV  не так, вже перший наш поїзд з Неаполя до Помпей поїхав з 15-и хвилинним запізненням. Воно в принципі і добре - бо все рівно на платформу було не проштовхнутись хвилин 10)

4. Автобус EAV на Везувій тупо взяв і не виконав рейс, який є в розкладі. При цьому розклад на зупинці висить літній, а в реальності вже вони їздили по зимовому, який є на сайті EAV.  Ще вразила відповідь офіційної сторінки EAV у ФБ - мовляв заявлений рейс повинен був виконаний. а чому автобус не приїхав вони не знають))

Їхали наступним, автобус забився повністю. А от назад всі ці пасажири їхали вже на таксі чи маршрутках - бо останній рейс, з заявлених на зупинці, восени не виконується - а за 40 хвилин Везувій не подивишся. Звісно, водій про це не попередив. Повне враження, що у них там змова з маршруточниками та таксистами.

5. Найбільший фейл це туристичні маршрути навколо Везувія. Вони існують лише на сайті національного парку, як мінімум частина з них. При цьому там є навіть їх детальний опис з картою та профілем висот!  А от факту можна пройтись лише вздовж кратера туди-назад.  Там де, по картам та описам продовження маршруту - в реальності стоїть паркан і табличка "прохід заборонений".

6. А от маршрут на гору Monte Molare (найвища точка регіону) дуже сподобався. 1.5 годин від верхньої станції канатки середнім темпом з якісним маркуванням. Фантастична панорама на 360 градусів і людей майже немає. Далі можна пішки зійти на Позітано. Рекомендую тим хто буде в цих краях! Канатка звісно їздила не за розкладом.

7. Міська електричка ("метро") Салерно то окрема пісня. Зробили окрему виділену колію, побудували нові станції - але людей мінімум, в тому числі і "пікові" ранкові та вечірні години. При цьому поїзд повзе, по вокзалу Салерно стиковок нормальних з поїздами "метро" на Неаполь немає (треба чекати по 15 хвилин). Ще й квиткових автоматів на станціях немає.

8. Автобуси SITA по Амальфітанському узбережжі забиті в хлам. З Амальфі до Салерно їхали стоячи, і це в будній день в "несезон". При цьому взагалі могли б не влізти - якби працівники SITA не почали вигружати з автобуса тих пасажирів, яким треба до проміжних станцій і пересаджувати їх в іншій автобус))

9. Музей Італійських залізниць виявився таким собі. Паротягів багато, а от електровозів, МВПС та тепловозів небагато. Біля кожного експонату доволі детальний і цікавий опис як і італійською, так і англійською мовами. В частину можна зайти в кабіну та салон. В тому числі і у вагон-автозак). Але зовсім немає карт, схем та інших елементів експозиції які б розказали про історію залізниць в Італії. Музей DB  в Нюрнберзі хоч має меншу колекцію рухомого складу, але значно інформативніший.

10. В Римі до аеропорту Фьюмічіно добирались автобусом з Лідо-ді-Остія. Розклад на сайті Cotral, ціна 1.30 євро. Також покривається проїздним BIRG на 3 зони. Можна і на море подивитись, і зекономити)

Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!