Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.18 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      103/104 Маріуполь - Київ

Pages: [1] 2
Print
Author Topic: 103/104 Маріуполь - Київ  (Read 2156 times)
GAMER
Active user

Posts: 2647


View Profile
« on: 03.03.18 , 16:03 »
Share

Поїздка 01-03-2018, Дніпро - Київ, 3К

Квиток вихопив випадково, все ж таки є серйозний невивіз з Дніпра.
Колега дуже здивувався з ціни, досить низька, порівняно з фірмачем "Дніпро".
Коли брав квиток, то думав, що буде якесь відро. Підозри підсилились, коли підходив до вагону, був досить брудний зовні. Подумав, що хоч би не холодно було.
При вході побачив, що в котлі горить вугілля ("А як же 3000Вт?" - подумав я).
Вагон - коричневий амендорф, в хорошому стані.
В результаті поїздка перевершила мої сподівання. Цілком нормальний комфортний нефірмовий купейник. Тепло, мало що тарахтіло. Більш-менш чисто в туалеті.
Єдине, що мені не сподобалося - занадто добре було чути звуки поза вагоном, хоча ніде нічого не дуло. Можливо десь не було ізоляції між обшивкою.
Температурний режим нормальний, не холодн і не жарко. Хоча в тамбурах лежав сніг, ймовірно надуло з міжтамбурного переходу.
Розбудили за 40 хвилин до графікового приїзду в Київ, хоча в результаті запізнилися на 50 хв. Стояли десь на підступах до Київ-Московський.


По Дніпру була досить висока посадка. Склад Пд-Зах Зал. Робота провідників нарікань не викликає.
Як на нефірмач оцінка 9 з 10. Вікна могли би й помити.

Поїздка 02-03-2018. Київ - Дніпро. 7К.
На Дніпро, як завжди, нічого нема. Випадково зловив хоч що-небудь.
Вагон коричневий Герлиц. 89 року випуску.
Вікна з українськими склопакетами.
Незважаючи на бруд зовні, внутрі був доволі чистий і комфортний. Температура в перших купе - нормальна, в дальніх - було жаркувато, судячи з того, що в коридорі в морозяку було відчинене вікно. Після Пятихаток стало жаркувато і в перших купе, постійноструменеві локи гріютьь сильніше.
Провідники виконували роботу добре.
З мінусів: досить голосно гудів підвагонний генератор з карданним валом (але це біда всіх таких вагонів).

Оцінка 8 з 10.
-1 - за брідні вікна
-1 - за шумний генератор.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2647


View Profile
« Reply #1 on: 20.03.18 , 13:03 »
Share

15-03-2018, 6К, Київ - Дніпро.

В принципі нічого особливо іншого від попередніх дописів не було, крім того, що не гудів генератор.
От що мені в цьому поїзді подобається, це те, що будять за 20 хвилин до прибуття в Дніпро, а не раніше.
Народу виходить мало, є час на збори.

Оцінка 8 з 10.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 568


View Profile
« Reply #2 on: 30.04.18 , 11:04 »
Share

29.04.2018, Запорожье - Киев, вагон 08К

Поезд прибыл в Запорожье вовремя, проводник вывалился из вагона частично на перрон, частично на камни, при посадке смотрел в свой телефон, забрал билеты и даже не проверил на наличие в них постели и прочих атрибутов, по внешнему виду выглядел не совсем трезвым, за чаем приходилось идти самому.
По вагону: светло-коричневый аммендорф (впервые на такой попал), в купе все пыльно, на светильнике над полкой был слой пыли, оконная рама держалась частично на скотче. Постель с пятнами, туалет с лужей, единственное, что понравилось - оптимальная температура в купе. В Киев прибыли с опозданием в 4-5 минут

Оценка: 4 из 10.
P.S Жаль, что такой удобный график у такого непрезентабельного состава.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2427


View Profile
« Reply #3 on: 01.05.18 , 17:05 »
Share

Я ехал в тот же день в том же вагоне из Запорожья в Киев. Из-за того, что в этот вагон не заблокирована предварительная продажа от Запорожья, посадка по Запорожью была большая. Проводник может и не пьяный, но пофигист точно. Из туалета около проводника утром такая вонь шла, что аж противно становилось. И постель тоже пришлось самому брать. У соседей по купе лежала, у меня - нет. Еще давно не попадались вагоны, в которых вообще не было фурнитуры в купе - ни вешалки, ни полочки. Обычно хоть что-то одно есть. За состояние вагонов и поезда действительно обидно, люди в таких условиях по 16 часов едут. Еще и полка у меня была под небольшим наклоном, скатывался с нее. Хорошо, что нижняя.
В Киев привезли минут 10 опоздания, но у меня в купе ехали люди, которые должны были получить передачку с поезда Херсон - Киев, который как раз ехал перед нами, и они звонили проводнику того поезда. Таким образом я узнал, что опоздание "привезли" не мы. Еще и по Кагарлыку мы останавливались на втором пути, явно из-за того же херсонского. Но более интересно мне было, пропустят ли нас по Петра Кривоноса, т.к. в этот момент из Киев-Пасса уже должен был отправляться Ху, и до Киева-Демеевского мы успевали впритык. Но все же нас не тормознули, и похоже Ху попал под желтый свет, навстречу нам он проехал около перрона Киева-Демеевского.
P.S. Ехал этим же поездом из Запорожья в Киев в конце декабря - вагон было получше, но точно не 8-й, билет тогда брал от Федоровки.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2647


View Profile
« Reply #4 on: 05.05.18 , 14:05 »
Share

02-05-2018, Київ - Дніпро, 1К.
Бачу, що все частіше мені випадає повертатися з Києва саме цим поїздом. В день відправки було достатньо квитків на якийсь додатковий,  і при цьому не було купейних на 79/80. Вирішив не ризикувати на додаткових складах, а взяв у цей.
Вагон: коричневий амендорф без слідів КВР. Кондиціонером не обладнаний, генератор не карданний, а ремінний. Вікна відкривалися як в купе, так і в коридорі.
Загалом вагон в нормальному стані, провідниці виконували свої обов'язки добре. При розмові вияснилось, що перед тим, для показухи давали нову білизну, яку після поїздки здали назад :).
В котрий раз потрапляю на говірких сусідів, які не дають подрімати вечером. Це через те, що їм їхати далеко, можна й потриндіти, а мені серед ночі виходити.
У Дніпро приїхали завчасно, десь хвилин на 10 раніше.
Будять за 15-20 хвилин до прибуття - нормально. Висадка по Дніпру 3-4 чоловік з мого вагону.
На одній із станцій, коли виходив на двір, спостерігав за вагоном №2, купейний. При відкритих вікнах, здалося, що молотив кондиціонер (Хоча дивно, оскільки стояли, невже акумулятори такі міцні?). При цьому, 2й вагон був КВР, з відкидними кватирками, не люблю таке.
Через те, що були крайніми в складі, по коридору мало хто шастав, в тамбурах не палили. Були надписи про штраф за паління.

В цілому, їхати нормально. Оцінка 8 з 10, як на нефірмач.
Logged
Жадсон
User

Posts: 54


View Profile
« Reply #5 on: 02.07.18 , 13:07 »
Share

Вопрос: на эту тягу, няп, как и на все донбасские, продажа за 30 дней. На дату 19.07 открыли один вагон, на днях он кончился, так сказать, и тишина) когда еще откроют?!
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2427


View Profile
« Reply #6 on: 02.07.18 , 14:07 »
Share

Вторые вагоны открывают только от Федоровки и далее, до Днепра и Запорожья только в последние сутки остатки откроют.
Logged
Жадсон
User

Posts: 54


View Profile
« Reply #7 on: 02.07.18 , 15:07 »
Share

То есть до Знаменки тоже ждать последние сутки либо брать до федоровки?! УЗ гори в аду)))
Logged
Жадсон
User

Posts: 54


View Profile
« Reply #8 on: 02.07.18 , 15:07 »
Share

Ахаха, до Токмака2 даже 125 гр без белья вместо 70. По 092 няп тот же трюк с продажей(собираюсь ехать из Киева в Одессу 104+092)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6989


View Profile
« Reply #9 on: 02.07.18 , 15:07 »
Share

Гляньте, если из Знаменки свободно продают до Мариуполя на 104, то можете взять в сутки отправления. Тут нужно знать общую ситуацию по направлениям и поездам.
Можете проверить на ближайшие дни ситуацию с местами на 104 от Киева до Знаменки, если места выпадают за сутки до Знаменки регулярно,  то не вижу смысла брать предварительно до Токмака.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.09 seconds with 21 queries.