Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Естонія і Фінляндія планують збудувати найдовший у світі підводний залізничний тунель

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Естонія і Фінляндія планують збудувати найдовший у світі підводний залізничний тунель  (Read 741 times)
tera
Active user

Posts: 516


View Profile
« on: 07.03.18 , 19:03 »
Share Reply with quote

Тут така справа.

Естонія і Фінляндія планують збудувати найдовший у світі підводний залізничний тунель
18 лютого

Фінляндія та Естонія планують збудувати підводний тунель між столицями, які розташовані на протилежних сторонах Фінської затоки. Інвестиція має бути продовженням залізничної лінії Rail Baltica, яка зв'язує Гельсінки з Талліном і з Варшавою, повідомляє Gazeta Wyborcza.
Як зазначається, запланований морський підводний тунель, довжиною 103 км, стане найдовшим в світі. Його вартість оцінили майже у €20 млрд. Планується, що проект почнуть реалізовувати у 2025 році і завершать до 2040 року. Новий маршрут дозволить скоротити час проїзду між Гельсінкі і Талліном з 3 годин до 30 хвилин.
Незважаючи на те, що більша частина Фінляндії лежить на материку, найкоротші шляхи з неї до Західної і Центральної Європи зараз прокладені морем. З запуском у 2026 році іншого амбітного європейського проекту - Rail Baltica - Гельсінкі отримає пряме високошвидкісне залізничне сполучення з балтійськими столицями і Варшавою.

Про користь від нового проекту вже заявили обидві балтійські країни. У Гельсінках та прилеглій місцевості працюють десятки тисяч естонців, які щоденно їдуть на роботу. Зараз їм доводиться витрачати на подорож майже три години на поромі. Після запуску підводного маршруту цей час буде зменшений втричі.
У дослідженні зазначається, що частина грошей від продажу квитків повинна використовуватися для обслуговування тунелю. Потяги, що рухаютимуться між столицями, уряди обидвох країн щорічно фінансуватимуть на суму €280 млн. впродовж 40-ка років.
За попередніми оцінками вартість втілення проекту тунелю становитиме від €13 до €20 млрд. Найбільш ефективною моделлю для фінансування вважають державно-приватне партнерство, 40% вартості профінансує ЄС. Детальніше оцінити витрати мають до весни 2018 року.
За рік тунелем зможуть скористатися щонайменше 23 млн пасажирів.
https://zaxid.net/estoniya_i_finlyandiya_planuyut_zbuduvati_naydovshiy_u_sviti_pidvodniy_zaliznichniy_tunel_n1449447

До початку будівництва УЗ повинна б таки вагон до Естонії пробити,щоб через 15 років можна було в Гельсінкі добратись.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4316


View Profile
« Reply #1 on: 07.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

Rail Baltica ще й до Вільнюса не дотягнули,  а вони вже підводні тунелі планують
Logged
Sath
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #2 on: 07.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Не було й не буде. Імхо
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9330


View Profile
« Reply #3 on: 08.03.18 , 01:03 »
Share Reply with quote

Rail Baltica ще й до Вільнюса не дотягнули
Омеляшка уже ВСМ Польща-Одеса-Київ побудував під 1435, так що "все нормуль". А далі хєєрлупкой. І все чьотко :)
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #4 on: 08.03.18 , 09:03 »
Share Reply with quote

Як зазначається, запланований морський підводний тунель, довжиною 103 км, стане найдовшим в світі. Його вартість оцінили майже у €20 млрд.
Закончится так же как и в предыдущие разы - ЕС скажет "денег из бюджета не дадим, ищите на свои хотелки частного инвестора". Вот паром там более вероятен, остается только решить небольшую проблему - где тележки переставлять.
Logged
John
Active user

Posts: 826


View Profile
« Reply #5 on: 08.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

Не надо переставлять, в Финляндии 1520. "Лев Толстой" разве переставляют ?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #6 on: 08.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

Не надо переставлять, в Финляндии 1520. "Лев Толстой" разве переставляют ?
Так весь этот сыр-бор с соединением Швеция-Эстония подняли именно из-за хотелок законнектиться с RailBaltica.
Поэтому либо на финской, либо на эстонской стороне перестановку придется делать, независимо от того будет тоннель или паром. У финнов сейчас одна работающая перестановка на наземном соединении со Швецией, и одна законсервированная - в порту Турку.

В Финляндии, кстати, не 1520 а 1524, из-за чего в частности "Аллегро" сделали с нестандартными тележками в 1522.
« Last Edit: 08.03.18 , 16:03 by Kotenok » Logged
Aleksej
Active user

Posts: 537


View Profile
« Reply #7 on: 09.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Як зазначається, запланований морський підводний тунель, довжиною 103 км, стане найдовшим в світі. Його вартість оцінили майже у €20 млрд.
Закончится так же как и в предыдущие разы - ЕС скажет "денег из бюджета не дадим, ищите на свои хотелки частного инвестора". Вот паром там более вероятен, остается только решить небольшую проблему - где тележки переставлять.

гарна ідея- заїхав потяг на паром на одній колії, а виїхав наіншій. Переставили під час руху парому.
Фантастика
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!