Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.18 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чернигов - Брест - Варшава - Люблин - Хелм - Здолбунов - Киев

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Reply | Print
Author Topic: Чернигов - Брест - Варшава - Люблин - Хелм - Здолбунов - Киев  (Read 4647 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21801


View Profile
« Reply #60 on: 17.06.18 , 12:06 »
Share Reply with quote

Я ніколи в Україні форинти не купував (вони є тут взагалі?).
є кілька банків в Ужгороді, де їх можна поміняти. В Чопі міняв в якомусь банку навпроти вокзалу, з іншого боку площі. В Мукачеві мабуть теж є. Поза Закарпаттям - ніколи не бачив форінтів на продаж.

Quote
Але я весь час, при оплаті карткою, намагався розраховуватись саме форінтами, бо часто ті всі альтернативні пропозиції в інших валютах йдуть по невигідному курсу та й ще з подвійною конвертацією.
у мене те саме спостереження. І в Чехії і в Угорщині - конвертація, котру пропонує термінал чи банкомат у мене була завжди невигідна, і вигідніше погодитись на транзакцію в кронах чи форінтах.
Logged
joy
Active user

Posts: 24773


View Profile
« Reply #61 on: 17.06.18 , 15:06 »
Share Reply with quote

По Словацким Татрам надо обязательно покататься на поезде.
То есть с точки зрения зрелищности планировать маршрут как-то типа Закопане-Попрад автобусом, а затем уже через Братиславу в Будапешт поездами.

Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1111


View Profile
« Reply #62 on: 17.06.18 , 16:06 »
Share Reply with quote

Не травите душу :) Пока максимум по Словакии - это транзитная ознакомительная поездка с фликсбасом. Наверное, в первый раз даже сам переезд через оба татранских хребта вызовет массу впечатлений.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1111


View Profile
« Reply #63 on: 17.06.18 , 16:06 »
Share Reply with quote

А може хтось порадить якийсь цікавий маршрут електротранспорту в Будапешті, який з серії обов'язкових для обкатки? Відмітив для себе поки зубчасту залізницю та канатну дорогу.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1099


View Profile
« Reply #64 on: 17.06.18 , 17:06 »
Share Reply with quote

А може все таки розглянете варіант зменшити час на Краків та\або Будапешт і таки обкатати якусь з ліній в Татрах, або щось інше цікаве залізничне? Можна пошукати щось бюджетне та цікаве, навіть в такі дати. Але треба знати скільки людей, і які точні дати.

Бо ці міста безперечно цікаві і явно заслуговують багато часу на огляд, але при плануванні маршрутів з України дуже часто виходять як пункти пересадки - і тому можна буде додивитись їх пізніше, "по-дорозі".
Logged
_vs_
Active user

Posts: 819


View Profile
« Reply #65 on: 17.06.18 , 17:06 »
Share Reply with quote

А може хтось порадить якийсь цікавий маршрут електротранспорту в Будапешті, який з серії обов'язкових для обкатки? Відмітив для себе поки зубчасту залізницю та канатну дорогу.
Жовта лінія метро (1896), з міні-вагончиками. Та й усі 4 варто об'їздити. Синя (якщо не враховувати жовту, їхня схема загалом нагадує віддзеркалену київську) — заповідник гуляш-соціалізму з широкими платформами (її обіцяли реконструкювати) і "нашими" вагонами. Червону не так давно реконструювали, зелена — приклад сучасної метробудівної архітектури, що іноді нагадує якийсь Quake:) коли їдеш по одному ескалатору, а над тобою висить другий.
Фунікулер — дорогий, не покривається безлімітною карткою і одна поїздка коштує десь як ціла ця картка, коротенький і на любителя. Я не їздив.
Трамваї — довгі (сучасні) і більш ностальгічні. Можна по набережній або від Сент Кальман тер (колишня Москва тер у Буді) в бік якогось лісопарку. Через Маргіт теж щось ходить (більш сучасне).
Чи ходять там ще старі тролейбуси "Ікарус" — не відстежував, часу мав не надто багато.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21801


View Profile
« Reply #66 on: 17.06.18 , 17:06 »
Share Reply with quote

Трамваї маршрутів 4 і 6 - це найнапруженіша трамвайна лінія у світі.

Працюють 54-метрові трамвайні вагони, у ранковий час пік 38 пар рейсів за годину (до відкриття лінії метро M4 - на 4 + 6 було навіть трішки більше рейсів).

Потужність цієї лінії добре помітно коли їдеш на метро - у місцях де лінія метро зустрічається з трамвайними маршрутами 4 і 6 - мало не більшість пасажирів у поїзді метро заходить і виходить і змінюваність пасажирів більш істотна ніж по пересадкових станціях де лінії метро між собою зустрічаються.

Довгий час вагони з маршрутів 4 і 6 залишались надовшими трамвайними вагонами на світі (Комбіно-Супра, 6 довгих секцій).
Нещодавно виготовили трішки довший вагон, на замовлення того-ж Будапешта. Це CAF-Urbos, 9 коротких секцій, довжина 59 метрів. Їх замовили не для 4,6, а для маршрута 1. Але частота курсування у одиниці уже не та,  навідміну від 4 і 6 - одиниця ходить раз на 10 хвилин.

Трамваї на набережних також дуже цікаві, особливо пештська двійка. Є і об'їзд навколо парламента, і ділянка де забракло місця для платформ і висадка пасажирів на колії зустрічного напрямку і підземна пересадка на лінію метро.
Трамвай по набережній з будайського боку - також цікавий, тому звісно бажано познайомитись з обома, але якщо раптом не вистачає часу на обидва - то обирайте пештську двійку, а не будайську 19+41.

Фунікулер - можна пропустити, короткий і не надто цікавий, своїх грошей він точно не вартий.

З HEV - теж раджу познайомитись, хоча б у межах міста.

Дитяча залізниця класна. Нею користується багато людей як транспортом, багато рейсів, гарні краєвиди і є навіть петльові тунелі.
І крісельна канатка.
По своєму цікава трамвайна лінія на Hűvösvölgy - проходить через старий район вілл, при попередніх урядах - в трамваї на цій лінії запросто можна було зустріти наприклад міністра якогось.
Logged
joy
Active user

Posts: 24773


View Profile
« Reply #67 on: 17.06.18 , 21:06 »
Share Reply with quote

Не травите душу :) Пока максимум по Словакии - это транзитная ознакомительная поездка с фликсбасом. Наверное, в первый раз даже сам переезд через оба татранских хребта вызовет массу впечатлений.
Я бы не сказал, что поездка на поезде по словацким Татрам сильно разорительна.
Ну, дороже, чем прямой автобус, но это тот случай, когда "Париж стоит обедни".
Катался сам при весьма ограниченном бюджете.
А из Братиславы в Будапешт уже можно и автобус поискать дешевый. Смотреть там ровным счетом нечего
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1111


View Profile
« Reply #68 on: 17.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

interfan, дякую, але вже маю оплачені букінги на руках. Я уявляю, яка це неймовірна краса. Так само як кусаю лікті за те, що на Краків доводиться лише один повноцінний день + вечір/ранок, зважаючи на те, скільки там усього цікавого. Татри з Словаччиною цього разу все ж вийдуть (дай Боже) приємним транзитним бонусом і, якщо так - стануть жирним пунктом у переліку місць, які потрібно буде відвідати без поспіху.

_vs_, Маху - дуже вдячний за розгорнуті відповіді, тепер маю на що орієнтуватися. НЯР, дитячу вузькоколійку доцільно поєднати із зубчаткою та Т61 на Hűvösvölgy. Тому планую на один з днів запастися добовим проїзним і насолодитися транспортною програмою.
Якщо вірити СТТС - старі Ікаруси живі-здорові, принаймні останні фото в русі місячної давнини.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21801


View Profile
« Reply #69 on: 17.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

НЯР, дитячу вузькоколійку доцільно поєднати із зубчаткою та Т61 на Hűvösvölgy. Тому планую на один з днів запастися добовим проїзним і насолодитися транспортною програмою.
Крісельна канатка також на цій горі, при чому веде, грубо кажучи від середини T61 до середини дитячої залізниці. Якщо точніше - то трішки не зовсім, бо внизу треба від T61 автобусом до нижньої станції кріселки під'їхати, а зверху - пішки по горі трохи прогулятись до зупинки, що приблизно посередині дитячої залізниці.
При чому дуже бажано оглянути все, бо з одного кінця дитячої залізниці - зубчатка, з іншого (недалеко від Hűvösvölgy - петльові тунелі).
Найпримітивніший варіант обкатати усе - наприклад піднятись по зубчатці, пів-дитячої залізниці проїхати, на кріселці вниз, вгору і далі доїхати решту дитячої залізниці і назад на T61 - поганий, бо кріселка не покривається проїзним, за неї треба платити окремо і це не зовсім дешево. А так щоб обкатати все і на кріселці проїхати лише в один бік - вимагає проїзду якоїсь іншої ділянки (половинка дитячої залізниці і або T61 або зубчатка) двічі. Але там дуже симпатично на тій горі. Просто майте на увазі що це потребує часу.
 
Quote
Якщо вірити СТТС - старі Ікаруси живі-здорові, принаймні останні фото в русі місячної давнини.
автобусом-Ікарусом 280 сам їздив по Будапешту пів-року тому. Але НЯР вони працюють лише на підмінах, якщо тимчасово закривають на ремон якийсь "товстий" маршрут електротранспорту. Тоді як-раз M3 частково зачиняли по вихідних, ясно що довелось автобуси-дублятори пускати один за одним і подіставали все що могли, зокрема і Ікаруси-280.
Я не бачив щоб звичайний автобусний маршрут виконувався старим Ікарусом в штатній ситуації.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.