Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.07.18 , 08:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чернигов - Брест - Варшава - Люблин - Хелм - Здолбунов - Киев

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Reply | Print
Author Topic: Чернигов - Брест - Варшава - Люблин - Хелм - Здолбунов - Киев  (Read 4731 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1116


View Profile
« Reply #70 on: 17.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

Вдалося відхопити нижні купе на 45й з Ужгорода до Ніжина на 26.06. Перед цим затис на оплаті 4 з 6 вільних місць у поїзді - і в цей же момент випали в продаж 2,5 відсіки. Я не знаю, чи це такий чудесний збіг і ці відсіки мали би з'явитися і без симуляцї покупки, чи це все ж результат цього старого примітивного финта - але результат є.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1116


View Profile
« Reply #71 on: 17.06.18 , 23:06 »
Share Reply with quote

НЯР, дитячу вузькоколійку доцільно поєднати із зубчаткою та Т61 на Hűvösvölgy. Тому планую на один з днів запастися добовим проїзним і насолодитися транспортною програмою.
Крісельна канатка також на цій горі, при чому веде, грубо кажучи від середини T61 до середини дитячої залізниці. Якщо точніше - то трішки не зовсім, бо внизу треба від T61 автобусом до нижньої станції кріселки під'їхати, а зверху - пішки по горі трохи прогулятись до зупинки, що приблизно посередині дитячої залізниці.
При чому дуже бажано оглянути все, бо з одного кінця дитячої залізниці - зубчатка, з іншого (недалеко від Hűvösvölgy - петльові тунелі).
Найпримітивніший варіант обкатати усе - наприклад піднятись по зубчатці, пів-дитячої залізниці проїхати, на кріселці вниз, вгору і далі доїхати решту дитячої залізниці і назад на T61 - поганий, бо кріселка не покривається проїзним, за неї треба платити окремо і це не зовсім дешево. А так щоб обкатати все і на кріселці проїхати лише в один бік - вимагає проїзду якоїсь іншої ділянки (половинка дитячої залізниці і або T61 або зубчатка) двічі. Але там дуже симпатично на тій горі. Просто майте на увазі що це потребує часу.
Ага, бачу. Цікава дилема. Напевно за умови, якщо хочеться все побачити - нічого кращого від описаного Вами варіанту з розбивкою поїздки на вузькоколійці по Janoshegy і туди-назад на кріселці не придумати. Але у мене два питання: розбивка на вузькоколійці допускається, чи можна далі за тим же квитком продовжити поїздку до кінця? І чи можна купити квиток на канатку "туди-назад" за 1400 форинтів і проїхати за ним "верх-низ-верх"?

Quote
Якщо вірити СТТС - старі Ікаруси живі-здорові, принаймні останні фото в русі місячної давнини.
автобусом-Ікарусом 280 сам їздив по Будапешту пів-року тому. Я не бачив щоб звичайний автобусний маршрут виконувався старим Ікарусом в штатній ситуації.
Мав на увазі його тролейбусного побратима. _vs_ саме про них писав. У мене все була мрія побачити їх у Білій Церкві, а тут випала така розкішна нагода.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21834


View Profile
« Reply #72 on: 18.06.18 , 20:06 »
Share Reply with quote

А. Ікаруси-280Т - живі і їх багато, адже тролейбус слугує набагато довше автобуса. В центрі ошиваються переважно Тролліно, а на околицях Ікаруси-280Т. Гадаю якщо приїхати на якийсь Örs vezér tere - гадаю що там будуть суцільні 280Т
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1116


View Profile
« Reply #73 on: 18.06.18 , 23:06 »
Share Reply with quote

Ось ще побачив, що нам неймовірно пощастило потрапити ще й на ніч музеїв у Будапешті з 23 на 24.06 - і під таку подію до 3ої ночі запускають додатково сім музейних маршрутів автобусів. І що ще забавно для українського обивателя - того ж таки 23.06 містом буде їздити ЗіУ-9 як старовинна машина.
Із канаткою я так і не зрозумів, чи працює вона по понеділках. У розкладі bkk цікаво написано - щоденно, але крім понеділків на час виконання сервісних робіт. Відгуки дійсно трапляються, що в понеділок дорога була закрита. Написав їм на пошту.
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 51


View Profile
« Reply #74 on: 03.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Ось ще побачив, що нам неймовірно пощастило потрапити ще й на ніч музеїв у Будапешті з 23 на 24.06 - і під таку подію до 3ої ночі запускають додатково сім музейних маршрутів автобусів. І що ще забавно для українського обивателя - того ж таки 23.06 містом буде їздити ЗіУ-9 як старовинна машина.
Із канаткою я так і не зрозумів, чи працює вона по понеділках. У розкладі bkk цікаво написано - щоденно, але крім понеділків на час виконання сервісних робіт. Відгуки дійсно трапляються, що в понеділок дорога була закрита. Написав їм на пошту.

Як Ваша поїздка? Як враження від поїзда Здолбунів-Хелм? Яка там Песа була? Як прикордонний контроль пройшли?
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1116


View Profile
« Reply #75 on: 03.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

Поїздка відбулася. Враження найкращі, як і минулого разу. Найбільше від краси Будапешта. Хоча деякі особливості мадярського національного характеру, як-то клошари на постійному проживанні в публічних місцях, паління де тільки можна і сміття під ноги, дещо в перший день були незвичними. Звичайно, Краків нас також підкорив, як і словацький транзит. 7 годин автобусом з Кракова до Будапешта із такими пейзажами і комфортністю автобуса минули непомітно.
Пройдуся по основних моментах, які можуть бути цікавими і тут обговорювалися:
- розрив поїздки за одним квитком на дитячій залізниці у Будапешті не допускається;
- канатка не працює по понеділках парних тижнів;
- спільну ділянку Т4 і Т6 реконструюють, там цікава схема заміни - від Сель Кальману до Октагону їздить Т4-6, від Октагону до Корвіна - автобус-замінник, від Корвіна до своїх хвостів - Т4 і Т6;
- М3 у Будапешті реконструюють, на частині маршруту працюють автобусні замінники;
- неочікувано зустріли Ікарус-280Т на 83-му маршруті біля центрального ринку. Я здивувався навіть не від факту побачення із цим зубром у центрі, а більше від того, що він трапився на такому ізольованому від загальної мережі маршруті.
- безготівкова оплата карткою ПБ що в Польщі, що в Угорщині - нічого кращого не придумати, курс вигідний, гривня міцнішає. Цього разу не забував про попередження під час розрахунку, що бажаю оплатити у місцевій валюті. Хоча склалося таке враження, що в Угорщині в торгових мережах і без цього за замовчуванням касир обере форинт. Також знімали на поточні потреби готівку в банкоматах - в Польщі PKO, в Угорщині ОТР і якийсь місцевий - очікувано лише стандартні 2% комісії ПБ, що також зручно. Єдине, що у обох країнах дивувалися картці МС без можливості безконтактної оплати.
Про красу обидвох міст годі щось і говорити. Люблін теж видався симпатичним, в режимі огляду на пів-дня - саме те. На ніч музеїв у Будапешті вдалося потрапити, я був вражений від рівня організації заходу в комплексі усіма учасниками. Як і тим, на скільки цей захід був популярний - музейні маршрути були повні відвідувачів навіть о другій ночі. Взяли також у Будапешті добовий проїзний на час "вечір-вечір", тому в останній день відвідин вдалося покататися і старою лінією метро, і двійкою по набережній, і зубчаткою, і дитячою вузькоколійкою (окремий квиток), і корабликом за повним маршрутом, і HEV.
У Кракові обирали для огляду міста з висоти з-поміж двох курганів - Косцюшка і Кракуса. Пораджу другий - огляд майже той самий, він не розрекламований, при цьому в пішій доступності від центру.
Один цікавий нюанс щодо фліксу - водії дозволили собі підібрати декількох пасажирів на нетарифній зупинці якраз на перетині татранського хребта і декількох висадили також на нетарифній зупинці на прохання. Списав це на той самий мадярський національний характер :) НЯР, той маршрут Краків - Загреб обслуговується угорським партнером.
Окремо ще хотів сказати про кордон у Дорохуську. Власне прикордонний контроль - це від сили хвилин 10 (до речі, прикордонник тут просив саме показати гроші - роздруківка залишку з П24 питань не викликала). А ось митний контроль затягнувся на 70 хвилин і стосувався більше навіть не речей пасажирів, а начинки мотриси. Відкручене і розкрите було майже все, що можна, митники не погидували навіть перебрати вміст смітників. І з пів-десятка блоків цигарок з нутра 630М вони таки витягли. Човники ж спокійно перевезли на собі і цигарки, і горілку. Тобто на жаль на відміну від перемишлянських хундаїв, холминський РА таки має елемент контрабандного руху.
Ще раз дякую вам, колеги, за допомогу в плануванні.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1116


View Profile
« Reply #76 on: 03.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

Як Ваша поїздка? Як враження від поїзда Здолбунів-Хелм? Яка там Песа була? Як прикордонний контроль пройшли?
Додам, що на зворотньому шляху у захонському підкидиші угорський прикордонник лише запитав "Откуда?" і все. Митників не було. У Чопі в митному залі також безслівний прохід через прикордонника і дружня розмова з митницею типу "де бували, що бачили і чи задоволені відпочинком".
На Хелм була 630М-001. Все круто, із мінусів - тільки маневри по салону човників і розтягнутий час на прикордонні процедури з обох боків. Жаль машину, якщо її кожного рейсу так розбирають. Хоча поляки молодці, більшість люків і кріплень вони стараються закривати після огляду.

п.с. (згадалося) Камінь-Каширський все ще не в ходу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3969


View Profile
« Reply #77 on: 03.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Щодо потягу Здолбунів-Хелм сумно,  що кожного разу над рухомим складом так знущаються.  А потім ті "руїни" ще й в  аеропорт будуть ганяти
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 20 queries.