Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.18 , 22:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чернигов - Брест - Варшава - Люблин - Хелм - Здолбунов - Киев

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8
Reply | Print
Author Topic: Чернигов - Брест - Варшава - Люблин - Хелм - Здолбунов - Киев  (Read 4149 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1102


View Profile
« on: 10.03.18 , 17:03 »
Share Reply with quote

Приветствую всех.
Появилась у меня идея на крупные 4-дневные майские выходные совершить выезд в Варшаву на день-два. Старт из Чернигова, кратчайший маршрут вижу через Гомель - Брест, по цене вроде бы тоже оптимально. Итого получился такой план:
1. Чернигов - Гомель - автобус.
2. 603 Гомель - Брест 20:11 - 6:00 (10-14 брб).
3. автобус Пинск - Варшава 7:00 (Брест) - 10:20 (23 брб), если верить тикетбасу - Неоплан пинского АП.
В сумме туда около 550 грн.
Обратно захотелось с использованием нашей 630м и через Люблин:
1. flixbus Варшава - Люблин 7:15 - 10:15 (акционные 9 зл.).
2. PR 22311 Люблин - Хелм 15:00 - 16:17 (16 зл.).
3. 752 Хелм - Здолбунов 17:35 - 0:08 (370 грн.).
4. 98 Здолбунов - Киев 0:24 - 6:00 (100-150 грн.).

Если кто прокомментирует советом, исправит оплошности или ответит на вопросы - буду благодарен.
Вопросы:
- пинский неоплан - пригоден к использованию туристами? Имею ввиду на предмет использования этого рейса торгашами? Как обстоят дела с проходом этим рейсом границы? Я рассматривал варианты с проездом границы либо на тереспольском подкидыше, либо на коротком рейсе Брест - Бяла-Подляска, но сколько-нибудь значимой экономии денег и времени это не дает, как мне показалось.
- цена проезда по Польше на большие расстояния на автобусе и ж.д. может отличаться в разы в пользу автобуса за счет скидочных тарифов, на ж.д. нету такой тарифной гибкости, так ли это?
- попался в конце на то, что 752 всю дорогу догоняет 98. Кто-нибудь пользовался этой пересадкой по Здолбунову?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #1 on: 10.03.18 , 18:03 »
Share Reply with quote

На мою думку,  проїхати Брест-Тересполь-Варшава залізницею було б цікавіше.  А на автобусі час очікування на кордоні непередбачуваний.  
Щодо поїздок по Польщі,  то автобуси часто дешевші ніж залізниця,  але не завжди.  На потяги перевізника PKP Intercity (за замовчуванням сюди відносяться всі ПДС)  є сенс братм квитки заздалегідь через інтернет,  тоді буде дешевше.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21713


View Profile
« Reply #2 on: 10.03.18 , 18:03 »
Share Reply with quote

- цена проезда по Польше на большие расстояния на автобусе и ж.д. может отличаться в разы в пользу автобуса за счет скидочных тарифов,
слід розуміти, що спецпропозиції на автобуси є далеко не на усі маршрути, а лише на автобуси окремих перевізників (як правило "модних", між важливішими містами). На автобуси провінційного PKS - акцій як правило не буває.

Слід ще мати на увазі деколи вища вартість проїзду поїздом - зазвичай цілком виправдана - бо навіть звичайні TLK - дуже часто їздять помітно швидше автобусів (наприклад на зовсім не швидкісній ділянці Люблін - Варшава - автобуси програють поїздам мінімум годину).
Quote
на ж.д. нету такой тарифной гибкости, так ли это?
не все так однозначно.

Справді на звичайні поїзди ПКП-ІС (тобто TLK і IC) у внутрішньому сполученні - особливої халяви немає. Максимально можлива знижка за завчасну покупку у внутрішьому сполученні -  лише до 30%, у той час на автобуси по акції, якщо акція є - як правило халява більш вагома (ціна запросто буває і втричі нижчою, ніж перед відходом).
Тариф супер-промо на залізниці  (коли ціна квитка може бути 39-49 (зрідка 29 чи 59) злотих замість приблизно двохсот) - пропонується лише для найдорожчих категорій поїздів - Пендоліно (EIP) і EIC і лише на окремі одиничні маршрути:
https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/oferty/krajowe/super-promo-od-16.11.2014-r.html
більшість з котрих досить довгі.
І попри те, що SuperPromo рази у ~4 дешевше повного тарифа - суперхаляви не виходить, бо суперпромо пропонується на поїзди, де повний тариф сильно задраний у порівнянні з TLK чи IC, тому навіть супер-промо на EIC чи EIP - часто виходить не сильно дешевше ніж тариф IC чи TLK зі звичайною 30% знижкою.

Істотніший % знижки в рамках акції відносно повного тарифа - буває лише на поїзди Польрегіо - там бувають акції по 9 злотих і навіть деколи по 1 злотому. При цьому у благополучніших регіонах, де оператором приміських поїздів є не загальнопольське Польрегіо, а місцевий оператор - як правило аналогічних акцій немає (тобто ця халява - винятково для бідніших воєводств, що не "потягли" власного оператора).
Знову-ж таки, регіональні поїзди - вже помітно дешевші автобусів, навіть по повному тарифу. А ще існують воєводства, де навіть повний тариф регіональних поїздів - істотно нижчий загальнопольського рівня - найактуальніше з таких місць для нас - підкарпатське воєводство. Там жодних додаткових умов виконувати не треба, просто маршрут повинен будти цілком у межах воєводства. Якщо береш квиток хоч на 1 станцію поза межі дії внутрішньовоєводського тарифа - всі кілометри в маршруті перерахують по вищому загальнопольському тарифу.
Наприклад коли їхати з Перемишля на напрямку Кракова - остання зупинка, до котрої діє внутрішньовоєводський тариф підкарпатського воєводства - Чорна Тарнівська.
Тому виходить що вартість проїзду Перемишль - Чорна Тарнівська -  (18,3 злотих, підкарпатський тариф, по загальномупольському тарифу мало-б бути 25,5 зл за таку кількість кілометрів), а Перемишль - Валки (наступна зупинка після Чорної, 8 км) - 25,5 зл.
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5277


View Profile
« Reply #3 on: 10.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

У пинского автопарка никаких Неопланов нет.
Тикетбас просто указывает любую марку автобуса. Там МАЗ-251 ходит. Цена от Пинска до Варшавы 25 рублей.
И учитывайте, что опоздание на час-два в Варшаву это стандарт. И это связано не с торгашами, а с тем, что в то время, когда он отправляется из Бреста, уходят и разные туристические и закупочные автобусы и часто просто автобусная пробка на границе. Особенно по субботам.
Чтобы не попасть в эту автобусную пробку, надо на границе быть не позднее 4х утра. А после 5 утра и начинается самая движуха. Так что торгаши там роли не играют.
« Last Edit: 10.03.18 , 21:03 by dmitro » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1102


View Profile
« Reply #4 on: 11.03.18 , 19:03 »
Share Reply with quote

На мою думку,  проїхати Брест-Тересполь-Варшава залізницею було б цікавіше.  А на автобусі час очікування на кордоні непередбачуваний.  
Безсумнівно, напевно як і для будь-якого форумчанина. Вирішальним фактором на користь автобуса тут на жаль виступає лише різниця в ціні.
Зараз я бачу залізничний варіант:
121 Брест - Тересполь 7:22 - 6:43 (10 брб),
PR 11826 Тересполь - Луків 8:00 - 9:51 (18.6 зл.) До речі, чому там біля відправлення зазначено "peron bus"? Ця частина маршруту - дійсно автобус? UPD. Бачу в примітках, що автобус до Chotyłów.
TLK 28100 Луків - Варшава-Центр. 10:48 - 12:03 (22 зл.).
В сумі на виході 450 грн.
В принципі було б здорово взяти на всі вихідні білет туристичний за 45 зл., кататися собі PR, але ж PR не оперує на території Мазовецького воєводства на бажаному напрямку, НЯР?

не все так однозначно.
Маху, окрема подяка за такий розлогий лікбез щодо перевізників і їх поїздів на володіннях PKP. До цього каша в голові була, тепер почав розуміти.
« Last Edit: 11.03.18 , 20:03 by Sir Dem » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1102


View Profile
« Reply #5 on: 11.03.18 , 19:03 »
Share Reply with quote

У пинского автопарка никаких Неопланов нет.
Тикетбас просто указывает любую марку автобуса. Там МАЗ-251 ходит. Цена от Пинска до Варшавы 25 рублей.
И учитывайте, что опоздание на час-два в Варшаву это стандарт. И это связано не с торгашами, а с тем, что в то время, когда он отправляется из Бреста, уходят и разные туристические и закупочные автобусы и часто просто автобусная пробка на границе. Особенно по субботам.
Если МАЗ-251 - отлично. Т.е. это обычный себе рейсовый, которым пользуются туристы?
Час-два опоздания в принципе не есть критично, если бы только не больше.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #6 on: 11.03.18 , 20:03 »
Share Reply with quote

PR 11826 Тересполь - Луків 8:00 - 9:51 (18.6 зл.) До речі, чому там біля відправлення зазначено "peron bus"? Ця частина маршруту - дійсно автобус? UPD. Бачу в примітках, що автобус до Chotyłów.

Вже теж побачив,  що там якісь масштабні ковирялки РКР затіяло.  Це вже,  звісно,  додає незручностей
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21713


View Profile
« Reply #7 on: 11.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

В принципі було б здорово взяти на всі вихідні білет туристичний за 45 зл., кататися собі PR, але ж PR не оперує на території Мазовецького воєводства на бажаному напрямку, НЯР?
про всяк зауважу що той Білет Туристичний по 45 злотих - брати для проїзду суто поїздами PolRegio не обов'язково - він окрім PolRegio чинний також на деяких регіональних перевізників
Code:
... jest honorowany w pociągach REGIO oraz pociągach osobowych:
Arrivy RP, Kolei Dolnośląskich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich,
 Kolei Małopolskich i Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej (z wyjątkiem
pociągów kategorii ŁKA Sprinter).
Нажаль на Koleje Mazowieckie - не чинний. У KM - є свої власні проїзні, нажаль вони дещо дорогуваті - 37 злотих на 24 години або 61 злотих на 3 дні

А якщо треба було б суто PolRegio - є здешевлений варіант -  Білет Туристичний Міні, коштує 39 зл. Але для проїзду ділянок Тересполь - Луков і Демблін - Хелм - але по-моєму для Вашого випадку не виправдано.

Якби стояла задача протягом вихідних з'їздити з Холма у Варшаву і назад (або Тересполь - Варшава в один бік і Варшава - Холм в інший) і потім ще десь по Польщі на TLK або IC хоч злотих на 10 проїхатись - можна було б брати не PRівский і PKP-ICшний проїзний на вихідні - він називається Bilet Wikendowy - це проїзний на вихідні на поїзди IC і TLK, коштує 81 зл. Але якщо третьої поїздки на ПДС не буде - то з 30% знижкою за завчасну покупку - звичайні квитки в один бік будуть трішки дешевші (у сумі - трохи менше 80 злотих коштуватимуть).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21713


View Profile
« Reply #8 on: 11.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

Вже теж побачив,  що там якісь масштабні ковирялки РКР затіяло.  Це вже,  звісно,  додає незручностей
гм..а Вас хіба не бентежило якою дорогою поїзди з Варшави на Люблін уже 2-й рік їздять? (і Київ - Варшава також)
Власне все почалось  ще позаминулого року, але тоді всього навсього поїзд ділянку Пилява - Варшава - їхав через обхід Мінська-Мазовецького, а не через Отвоцьк. Уже 2-й сезон - поїзди Люблін - Варшава- ділянку Демблін - Варшава їдуть через Луков - Седльце - Мінськ-Мазовецький. Тобто "перебудовуються" так би мовити з київського на мінський напрямок і приїздять у Варшаву по ньому, бо там все на ремонті.
« Last Edit: 11.03.18 , 21:03 by Maxy » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3579


View Profile
« Reply #9 on: 12.03.18 , 05:03 »
Share Reply with quote

Наша платформа пользовалась пересадкой по Здолбунову.

Песа там сопли жует, поэтому рассчитывать на пересадку стоит.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 21 queries.