Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.18 , 06:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чернигов - Брест - Варшава - Люблин - Хелм - Здолбунов - Киев

Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Author Topic: Чернигов - Брест - Варшава - Люблин - Хелм - Здолбунов - Киев  (Read 2736 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3809


View Profile
« Reply #40 on: 01.04.18 , 22:04 »
Share Reply with quote

При купівлі через інтернет конкретний номер вагону виграти неможливо.  Можна лише обрати вагон "без перегородок"  (відкрита сидячка по 2 місця поруч),  або "з перегородками"  (сидячка у форматі купе).  Особисто,  я намагаюсь обирати вагони без перегородок.
Якщо купуєте квитки на декількох людей,  то вказуєте ім'я та прізвище лише одного пасажира.  При перевірці квитків кондуктору треба буде показати паспорт цього пасажира. 
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21528


View Profile
« Reply #41 on: 01.04.18 , 23:04 »
Share Reply with quote

так, але є "обхідний маневр".
Попри те, що можливість просити в конкретний вагон і конкретне місце просто тому що пасажирові якийсь вагон більше подобається - ПКП-IC справді вважає витребеньками, котрі навмисно не хоче виконувати, тому можливості робити такий вибір одразу на сайті пасажирам не показує.
Однак насправді така можливість є.

Справа у тому, що бажання пасажира сісти поруч з другом чи знайомим що вже купив квиток - ПКП вважає нормальним бажанням і дозволяє його здійснити.
 
Саме тому є можливість при покупці поставити пташку Rezerwacja obok miejsca już zajętego.

Але не бійтесь, Вам не доведеться перебирати всі місця у вагоні, щоб вгадати номер місця вигаданого друга.Там все простіше. Бо окрім можливості вводу номера того вагона і місця на котрому їде вигаданий друг - для тих хто таку пташку проставив є і простіший варіант - просто переставляєте пташку на Rezerwacja wskazanego miejsca (ця можливість схована до того часу, доки не обрана Rezerwacja obok miejsca już zajętego) - і все, вводьте вагон і місце.
Такий ось простий маневр.

Тобто можливість обирати вагон і місце - є, але ПКП її ховає, і показує винятково під приводом необхідності купити місце поряд з іншим пасажиром. При чому жодних додаткових перевірок потім не робиться (тобто нема перешкод в такий спосіб купити місце, поряд з котрим насправді немає жодного зайнятого місця).
« Last Edit: 01.04.18 , 23:04 by Maxy » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3809


View Profile
« Reply #42 on: 02.04.18 , 00:04 »
Share Reply with quote

О,  чудово)  А я раніше ніколи не звертав увагу на цю опцію.  Треба буде спробувати
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1070


View Profile
« Reply #43 on: 02.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Дякую за наведення на вірний шлях.
У мене вийшло так. Потрібні були 4 квитки, і після встановлення пташки біля "Rezerwacja obok miejsca już zajętego" опція "Rezerwacja wskazanego miejsca" ясна справа не з'явилася, очевидно через те, що я захотів більше 1 місця. Після цього обрав 1 пасажира - і що цікаво, знизу з'явились одночасно обидві можливості. Я перевірив, чи дійсно це те саме шестимісне купе (прописав місце х7, яке наявне у 8-місних купе, але відсутнє у цій модифікації) - система справді відповіла, що такого немає. Після цього купив одне місце біля вікна в бажаному вагоні. І вже був би щасливий, але потім замість примітивного докупу решти 3 місць по одному почав експериментувати з покупкою трьох, двох, одного поряд з придбаним і врешті-решт напоровся на відмову системи продавати мені квиток через 5 відмов від оплати :D Прочитав побажання системи читати правила РКР-ІС і тепер чекатиму очищення списку ануляцій, аби докупити три квитки.
Logged
volotar
Active user

Posts: 427


View Profile
« Reply #44 on: 02.04.18 , 12:04 »
Share Reply with quote

І вже був би щасливий, але потім замість примітивного докупу решти 3 місць по одному почав експериментувати з покупкою трьох, двох, одного поряд з придбаним і врешті-решт напоровся на відмову системи продавати мені квиток через 5 відмов від оплати :D Прочитав побажання системи читати правила РКР-ІС і тепер чекатиму очищення списку ануляцій, аби докупити три квитки.

Заведіть інший акаунт і не гайте час даремно. Не знаю як зараз, а колись блокування після 5 несплат не зникало до самого відправлення потяга.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1070


View Profile
« Reply #45 on: 02.04.18 , 16:04 »
Share Reply with quote

Так і вчинив. Все ж дивне правило, враховуючи що для нового акаунту я вписав те ж ПІ та пошту, змінивши лише логін. Вірніше, дивним мені видався сам той факт, що система навіщось зберігає в історії всі мої відміни.
В порядку офтопу - наш букінг після цього видався мені достатньо передовою системою бронювання.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1070


View Profile
« Reply #46 on: 18.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Перепрошую за дещо офтопне запитання.
Дорогою "туди" під час заповнення міграційної картки РБ у розділі ціль візиту необхідно підкреслити "транзит" і у сусідньому рядку, що стосується сторони запрошення і населеного пункту - зазначити кінцеву точку маршруту?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.123 seconds with 21 queries.