Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.18 , 09:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Кагарлик

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Кагарлик  (Read 1183 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6888


View Profile
« on: 13.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

Доброго дня, шановне панство!

Цікавить інформація стосовно міського транспорту цього міста.
На одному з сайтів знайшов згадування про міський автобусний маршрут між залізничною станцією та автовокзалом, але немає жодної інформації щодо розкладу руху.

Також може хтось знає, яка ймовірність спіймати транзитний міжміський автобус біля залізничного шляхопроводу. Наскіль часто там курсують автобуси. Сайти розкладу по автостанції Кагарлик показують, що рейсів там усього 11 рейсів з Білої Церкви   
   
Logged
opex
Active user

Posts: 11595


View Profile
« Reply #1 on: 13.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

Зі станції Кагарлик з-під електричок ходить міський автобус. Ще недавно це був архаїчний ЛАЗ, сам так їздив.
Колись теж хотів в сторону Узина автобус зловити, але зловив попутку і так доїхав.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6888


View Profile
« Reply #2 on: 13.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

Зі станції Кагарлик з-під електричок ходить міський автобус. Ще недавно це був архаїчний ЛАЗ, сам так їздив.
Колись теж хотів в сторону Узина автобус зловити, але зловив попутку і так доїхав.
Так, саме про ЛАЗ писали на цьому сайті.
Якщо він тільки під електрички, то під 737 його скоріш за все нема. Тобто чекати доведеться більше години на станції.
Але, я так розумію, що вже краще його зачекати на станції, ніж намагатися йти пішки та щось намагатися зловити.
Logged
opex
Active user

Posts: 11595


View Profile
« Reply #3 on: 13.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

Порпався на сайті Кагарлика, зайшов документ-відповідь на питання когось про транспорт.
http://www.kagarlyk-mrada.gov.ua/data/files/us_admin//%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%20%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%BD%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%88%D1%80%D1%83%D1%82%D0%B8.pdf
Від 20.12.17, свіжачок. Кагарлик-2, ця я так розумію, зупинка на залізничному вокзалі.
« Last Edit: 13.03.18 , 14:03 by opex » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6888


View Profile
« Reply #4 on: 13.03.18 , 15:03 »
Share Reply with quote

Оооо. Велика дяка.

Якщо згідно розкладу відправлення о 16.15 - то це дуже добре.
Тоді точно немає жодного сенсу йти пішки.
Також якщо відправлення від АС о 10.15 то теж є усі шанси встигнути на приміський до Миронівки о 10.39.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6888


View Profile
« Reply #5 on: 22.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

Поїздка відбулася.

Приїхав до Кагарлика 737 трансформером.

Поїзд запізнювався по прибуттю до Кагарлика десь хвилин на п"ятнадцять. Так як це був вівторок та 736, саме задля якого він і зупиняється по Кагарлику не було, тому очікував, що диспетчер не стане заморочуватися з прийманням поїзда на бокову колію до перону (у Кагарлику лише берегова платформа біля бокової колії) та прийме його просто із зупинкою по головній колії без платформи (що неодноразово практикувалося Кримськими та Херсонськими диспетчерами), щоб скоротити запізнення поїзда, а мені доведеться стрибати по пояс у сніг.
Але мої побоювання виявились марними. При наближенні до станції поїзд суттєво зменшив хід та потім вже перед вокзалом відхилився на бокову колію до платформи. Машиніст ДС3-011 зупинив склад біля розчщеної платформи станції Кагарлик.
Після зупинки поїзда на пероні не було жодної душі. Навіть ніхто з провідників не відчиняв дверей, окрім провідника мого вагону. Що цікаво, машиніст витримав зупинку десь не менше 2 хвилин, хоча нікого, окрім мене не було на пероні, а двері вагонів були зачинені. Я вже подумав, що йому червоний на вихід, але десь через дві хвилини поїзд повільно рушив та покотився у напрямку Києва.

У залі очікування був лише один дідусь, який чекав приміський на Київ. Квиткові каси з 01.07.2015 року не працюють взагалі, про що на вікні каси є об"ява. Також вказано, що найближчі каси знаходяться на станціях Миронівка та Трипілля-Дніпровське.
Спитав у нього за автобус, на що він сказав, що маршрутка з міста приїде ближче до електропоїзда і запропонував мені не мерзнути, а зачекати з ним у залі очікування, бо дійти навпростець до міста через поля по снігу зараз не вийде.
Я вирішив побродити по станції. Здивувало те, що незважаючи на мороз на пероні не було жодної сніжинки, проте він був мокрий. Але що цікаво, що невеличка частина перону, який ближче до Миронівки хоч і не практично не засніжена, але уся під тонким шаром снігу. Чи то перон обігрівається??? Чи просто якась тепла комунікація проходить під ним, але йе виглядало цікаво. Доречі, перон там досить короткий, і 101/102 там повінстю не поміститься, а ось для приміських та 737 його більше ніж достатньо.
От я так гуляю по станції, як під"їзджає типовий шкільний автобус з відповідною назвою на борту, який висаджує дітей, що приїхали зі школи у віддалене селище Кагарлик-2 (це кілька відокремлених від міста 1 та 2- поверхових будиночків біля залізничної станції Кагарлик). Як потім мені розповіла місцева мешканка, там проживає 57 сімей.
Так ось, діти вийшли, я підійшов до водія і спитав, чи підвезе він мене до міста. Він ахнув головою і я, почуваючи себе дитиною, пдінявся на борт шкільного автобусу. Дітей там не було, він порожній повертався у місто.
Як потім мені пояснили, мені пощастило, що водій дозволив мені їхати з ним, бо перевозити пасажирів разом з дітьми їм заборонено.
Вона також розказала, що зранку до залізничного вокзалу приїзджає практично у один і той же час зразу три автобуси. Один - рейсовий, один - шкільний, один - для дітей з дитячого садочку. І пасажирів бере шкільний лише у екстрених випадках, коли рейсовий несправний.

Також казала, що наче ранковий рейс виконує ЛАЗ, а ось денні рейси - Спрінтер. Причина - у автопарку Кагарлика залишилося лише 2 великі автобуси, які ще виконують внутрішньорайонні рейси.

Розклад руху автобусів Кагарлик АС - сел. Кагарлик-2 (залізнична станція) на даний час такий:

Кагарлик АС (платформа №5, знаходиться за будівлею автостанції) : 8.20, 10.15, 16.00
Залізничний вокзал (сел. Кагарлик-2): 7.45, 9.20, 10.40, 16.10.

Розклад може мінятися з урахуванням розкладу руху приміських поїздів у напрмямку Києва. Рейс о 7.45 від залізичного вокзалу для потреб місцевого населення селища Кагарлик-2. При запізненні електропоїзда автобус чекає прибуття електропоїзда у будь-якому випадку.

Тобто розклад руху автобуса складено таким чином, що охоплює дві пари поїздів на/з Києва, окрім ранкового на Київ о 4.34 та вечірнього з Києва о 19.43. Раніше були рейси і на ці поїзди, але їх з часом відмінили. Спочатку нічний о 4 години, а потім і вечірній.

Вартість проїзду - 5 грн.

Повертався на вокзал рейсовим Спринтером (той, що з АС Кагарлик о 10.15), щоб поїхати електропоїздом до Миронівки о 10.39. Виїхали пізніше, але загальний час їзди там десь 10 хвилин. З вокзалу виїхав тільки я, та ще одна бабуся. Далі у центрі біля танку сіло ще чоловік п"ять. Далі їхали без зупинок, хоча зупинки там є у місті, але пасажирів до/від них не було. Усі пасажири автобусу, окрім мене, мешканці пристанційного селища Кагарлик-2. На електропоїзд до Миронівки по Кагарлику сідав лише я. Вихід з електропоїзда - десь чоловік 15.

У Кагарлику біля автостанції дуже непоганий готель "АА" (Анонімні алкоголіки). Дуже непоганий готель з досить демократичними цінами та з кафе. Наприклад у Києві біля вокзалу готель "Ірис" гірший, хоча аналогічний номер коштує більше ніж у 3 рази дорожче.

Ось таке було у мене відрядження.     
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.07 seconds with 20 queries.