Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Інтерсіті на Закарпаття

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11
Print
Author Topic: [Fantasy] Інтерсіті на Закарпаття  (Read 6007 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #70 on: 16.03.18 , 20:03 »
Share

ЯТР задача стоїть Інтерсіті зі Львова пустити. Це не смертельно. Потицяються як сліпі кошенята, а воно гляди й приживеться. Після мукачівської швидше за все й 829/830 вже не жилець, груники дохайдокують состав і підсилять пригород. Питання тільки, де у Львові состав на Інтерсіті братимуть. Але мене зараз це питання взагалі не колихає.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #71 on: 16.03.18 , 21:03 »
Share

Вікторе, якщо реалізується "чудо-поїзд" з Ужгорода до Покровська/Бердянська з ВБСами Відень - Київ, то це, мабуть, не буде погано ні для кого. Швидше навпаки - створяться гарні сполучення на базі існуючих потягів. Якщо відмінити 145, то теж ніхто не програє, а ці вагони можна десь на іншому маршруті використати. Прицьому 7/750 - 8/749 можна по Франику розділяти на Ворохту і Чернівці (десь вище писалося про 5 вагонів в гори).
А вже якщо говорити про львівсько-закарпатську інтерсітю, то, як варіант, її можна було б реалізувати складом 29/30 (якраз за теперішній час простою в Ужгороді міг би змотатися до Львова і назад), якщо йому дати трансформерні склади.
Logged
Vova
User

Posts: 72


View Profile
« Reply #72 on: 16.03.18 , 22:03 »
Share

З складом 29/30 це дійсно хороша ідея, якшо постаратися то цей  варіант можна втілити в життя.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #73 on: 17.03.18 , 00:03 »
Share

Зі Львова не буде категорії ІС. Навіть РЕ не буде.

Найпростіше - подовжити існуючий 743/744 до Мукачево. Ну і графік змінити в межах години. Усе інше не викличе стільки піару.
І це, в презентаційному відео до запуску Ху був фрагмент де він їде по Карпатах.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2268


View Profile
« Reply #74 on: 17.03.18 , 08:03 »
Share

Причем тут какой то малопонятный поезд единство?
Его график будет совпадать с моим предложением продлённого 145/146, который я бы назвал ИС 745/746?
Если так, то покажите проект расписание, будьлассочка.
Желательно время хода Киев - Ужгород меньше 10 часов. Вы же не собирайтесь лишно мучать пассажиров, я надеюсь?

И ещё - почему Львов не может получить третую, полноценного ИС+, посередине дня так как это имеет Харьков? Из за 84 км разницы?
И Закарпатье свой ИС+? Тем более с новым туннелем.
ПС есть, составы Ротем и Тарпан используются не сильно эффективно.
« Last Edit: 17.03.18 , 08:03 by Andersen » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #75 on: 17.03.18 , 09:03 »
Share

Зі Львова не буде категорії ІС. Навіть РЕ не буде.

Добре, а якщо 29/30-му дати 2 состави трансформера і Виконувати ними 2 рейси НЕ і 2 ІС між Києвом та Ужгородом?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #76 on: 17.03.18 , 11:03 »
Share

Смотрю, сказочник уже оклемался от отмены остановки в Ясинях, которую он пролоббировал на пару с журналисткой BBC Ukraine Курышко, и решил еще попробовать себя на почве активизма )))
Logged
_vs_
Active user

Posts: 952


View Profile
« Reply #77 on: 17.03.18 , 19:03 »
Share

Смотрю, сказочник уже оклемался от отмены остановки в Ясинях, которую он пролоббировал на пару с журналисткой BBC Ukraine Курышко, и решил еще попробовать себя на почве активизма )))
Сказочник принялся осваивать новое направление искусства — театр:) чтобы успеть на "Гамлета", не выезжая в 6 утра:))
Оно-то в перспективе имеет смысл, но не за счет же накатанных маршрутов с ВБС...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #78 on: 17.03.18 , 21:03 »
Share

"Вагони єднання", естественно, южным ходом? Просто раньше лета их вряд ли сделают, а летом 11/12 уйдет с бердянской нитки, а на 19:35 в Киев их можно успеть и южным ходом завести.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #79 on: 17.03.18 , 22:03 »
Share

"Вагони єднання", естественно, южным ходом? Просто раньше лета их вряд ли сделают, а летом 11/12 уйдет с бердянской нитки, а на 19:35 в Киев их можно успеть и южным ходом завести.
А якщо північним - то час прибуття/відправлення по Ужгороду буде адекватнішим. Та й, враховуючи, що на літо Поділля матиме 188, хай би шепетівський хід теж мав свій потяг до Покровська/Бердянська.
Anyway, якщо ми обдумуємо над закарпатськими причіпками по Києву до 225-246 поїзда, то, я вважаю, найперше йому потрібно по Дніпру та Запоріжжю вкоротити стоянки (максимум до 30 хв), щоб графік адекватнішим був.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.