Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Інтерсіті на Закарпаття

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11
Print
Author Topic: [Fantasy] Інтерсіті на Закарпаття  (Read 5254 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #90 on: 18.03.18 , 10:03 »
Share

За годину состав по Ужгороду не може обертатись - не менше 3-3,5. Якісь обмеження у причетних.

Справа не в форумі як джерелі думок, а в лобіюванні Північного ходу всюди де можна, і де не треба. Після того у гру вступають рахівські оптимізатори, і коли я через місяць бачу Валеру і запитую "Ну шо, подав, Верт з Єгором погодили?", - той чесно відповідає що не подав, бо заїбався читати десь на кільканадцятій сторінці. Так з трамваєм було, так і з цим поїздом буде.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2311


View Profile
« Reply #91 on: 18.03.18 , 10:03 »
Share

Думки вслух. Цікаво як по Трускавці за 1 годину 30 хвилин може обернутись 042 з 20 вагонами. А по Ужгороді потрібно 3 години. Це питання напевне до самої УЗ потрібно ставити тоді.
Щодо 029/030, то дійсно потрібно добавляти зупинки.
« Last Edit: 18.03.18 , 10:03 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #92 on: 18.03.18 , 10:03 »
Share

Думки вслух. Цікаво як по Трускавці за 1 годину 30 хвилин може обернутись 042 з 20 вагонами.
З 25.03 п. 15/16 по Рахову буде мати 1:08.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #93 on: 18.03.18 , 13:03 »
Share

Вікторе, я не намагаюся всюди лобіювати здолбунівський хід. Навіть в поданих мною вище побажаннях цей хід не всюди фігурує:
- Уж-Бердянськ я подав як можливі варіанти проходу тернопільським та здолбунівським ходами, а вже яке рішення прийметься, буде залежати від кількості переконливих аргументів;
- 13 я запропонував вернути на Північ задля скорочення часу в дорозі та через постійну критику цього поїзда на форумі. Якщо народ вважає, що не треба цей поїзд зараз чіпати, хай буде так;
- Ковель - Солотвино. Ну про це вже багато говорилося. І я впевнений, що якщо витягнути 601 на Волинь та зробити виїзд зі Львова на Закарпаття перед північчю, НІХТО від цього не програє.
У всьому іншому я Здолбунова і не пропихаю, бо розумію, що це занадто. Навіть не зважаючи на те, що пасажирське сполучення на лінії Здолбунів - Львів давно бажає бути кращим. Чого вартий лише той факт, що зараз по парних днях на цій лінії на 2 потяги більше, ніж в непарний, а влітку взагалі на 4 було (132, 134, 232 і 372). І виходить так, що в непарний день в післяробочий час мало з того, що потрібно трястися 6096 елькою, бо ПДСа нема, то ще й графік складено так по-дебільному, що та елька має по Красному та Ожидові довгі стоянки, і час руху сраних 93 км зі Львова до Бродів займає майже 3 години. А все тому, що комусь впадло було закласти 1 єдину вечірню ниточку та використовувати її в парний день 372-им поїздом, а в непарний - 132-им. Але ж ні, це анріал зробити. Краще в парний день пускати поїзди пачками, а в непарний не пускати та закласти на щодень 2 обгони ельки.
Нюансів більше, ніж достатньо. Але я і не намагаюся всі тут обговорювані теми перекласти в собі вигідне русло. Бо не Здолбуновом єдиним. Але, коли бачу, що є можливість без жертв (чи з мінімумом їх) зробити щось краще, то, звичайно ж, висловлюю свої думки стосовно власного бачення того чи іншого сполучення.
P.S. Дуже сумніваюся, що Ви чи Logist сиділи б мовчки, якби тут активно обговорювали якісь не зовсім хороші оптимізації стосовно фастівського чи харківського напрямків. І це нормально. Бо мовчати, коли люди, які майже ніколи не їздять поїздами та в принципі далекі від залізниці, вирішують, як ми з вами повинні "зручно" їздити, якось зовсім неправильно. Особливо, коли вирішення "на поверхні".
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 718


View Profile
« Reply #94 on: 18.03.18 , 17:03 »
Share

Вікторе, я не намагаюся всюди лобіювати здолбунівський хід. Навіть в поданих мною вище побажаннях цей хід не всюди фігурує
P.S. Дуже сумніваюся, що Ви чи Logist сиділи б мовчки, якби тут активно обговорювали якісь не зовсім хороші оптимізації стосовно фастівського чи харківського напрямків. І це нормально. Бо мовчати, коли люди, які майже ніколи не їздять поїздами та в принципі далекі від залізниці, вирішують, як ми з вами повинні "зручно" їздити, якось зовсім неправильно. Особливо, коли вирішення "на поверхні".
- я аж заверещу, якщо Валерчик дозволить... Але Логіст на опмимізацію харківського вузла не зверта уваги тому що входить як громадський діяч в деякі організаціїї, і тому з позиціїї громадянина не може викладати свої думки стосовно роботи Харківського вузла тут на форумі...
Logged
VB
Active user

Posts: 3206


View Profile
« Reply #95 on: 19.03.18 , 12:03 »
Share

Після того у гру вступають рахівські оптимізатори, і коли я через місяць бачу Валеру і запитую "Ну шо, подав, Верт з Єгором погодили?", - той чесно відповідає що не подав, бо заїбався читати десь на кільканадцятій сторінці. Так з трамваєм було, так і з цим поїздом буде.
І саме тому, - не бачу нагальної потреби в цих кільканадцятьох сторінках. Я сам все це теж заjoбуюсь читати, як і переважна більшість. А комусь це до вподоби. Ну то таке. А тому вношу пропозицію. Слід ввести нове правило. Щоб не казали про узурпаторство, - виноситься на суд розгляд одна пропозиція, на яку один форумчанин може один раз відреагувати на протязі певного терміну часу, - внести певні свої уточнення, висловити думки та все таке. Не коментуються та не цитуються дописи інших форумчанів, які прокоментували перший допис. Лише після того, як автор пропозиції відредагує згідно побажань свою пропозицію (це його право, а не обов'язок), стара тема закривається, відкривається нова з відредагованим й можна заново ще раз вносити свої пропозиції. Автор може останнім дописом зафіксувати все остаточно й закрити тему. Думки та пропозиції можуть висловлюватися всіма дописувачами, які мають енну к-ть дописів на форумі, останній допис був здійснений не пізніше чим енний термін від дати намагання створення власне допису, яким реагує на пропозицію та дописувач має енний стаж від дати реєстрації. Це як захист від спамоботів та несвідомих. За перше порушення правила,- відпочинок в дописах розділу. За рецедив порушень, - повна заборона дописів в розділі. Це буде дисципліна, це буде порядок, це буде перемога. Ні, - тоді в нас п'ятеро будуть вносити пропозиції, а ще п'ятеро навперебій їх коментувати та перекоментовувати на свій лад до такої міри, що той, хто щось пропонував, - сам забуде вже що хотів, й навіщо взагалі щось вголос подумав, в той час як одна дійсно слушна думка від якогось дописувача буде просто загублена в оцьому всьому срачі. Й іншим разом ця людина подумає, - краще промовчу....
P.S. Автор теми може коментувати дописи та пропозиції форумчан, уточнюючи деякі моменти. Наприклад вуйко Стець вніс пропозицію про те, що потяг приїхавши до Донецька має одразу ж повертати зворотньо, а автор коментує чому це не можливо. Щось такого
За годину состав по Донецьку не може обертатись - не менше 3-3,5. Якісь обмеження у причетних.
« Last Edit: 19.03.18 , 12:03 by VB » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #96 on: 19.03.18 , 13:03 »
Share

Думки вслух. Цікаво як по Трускавці за 1 годину 30 хвилин може обернутись 042 з 20 вагонами. А по Ужгороді потрібно 3 години. Це питання напевне до самої УЗ потрібно ставити тоді.
Оборот поезда на конечной станции это не однотипная операция, а процесс который зависит от самой станции и её технических возможностей. Трускавец это просто вокзал с двумя путями, больше там ничего нет, поэтому весь оборот это высадка-посадка пассажиров и перецепка локомотива. В Ужгороде для обслуживания состав вероятно надо отогнать в пункт экипировки, с учетом высадки-посадки, маневров это уже час с копейками, заправка водой и осмотр это еще минимум час, плюс на всякий случай - вот вам и три часа.

і тому з позиціїї громадянина не може викладати свої думки стосовно роботи Харківського вузла тут на форумі...
Вы что-то придумали себе. Логист просто не занимается оптимизацией ради оптимизации. Если у меня будет дельное предложение, я знаю куда его отнести, смаковать тонны обсуждений это не моё.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #97 on: 19.03.18 , 21:03 »
Share

Ось свіжі ідеї "в тему":
Quote
“Якщо проект вдасться реалізувати, то на початковому етапі ми готові запустити щотижня три рейси Братислава-Ужгород-Київ”, – зазначив президент Vedecko-vyskumna, A. C. Роберт Спішак.
“А надалі введемо авіасполучення Ужгорода з Будапештом, Віднем, Прагою, а також курортами Туреччини, які дуже популярні в період відпусток”, – додав він.
https://news.finance.ua/ua/news/-/422783/slovaky-mozhut-vzyaty-aeroport-uzhgorod-v-kontsesiyu
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #98 on: 21.03.18 , 14:03 »
Share

Вчора знайшовся ще один із варіантів вирішення запропонованої теми:

Quote
Посилання: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1932260026848095&id=100001923494316
Добрий вечір, шановні Volodymyr Omelyan, Євген Кравцов і ПАТ «Укрзалізниця».
Пише Вам хлопчик Євген із прекрасного міста Чернівці.
Я вам від імені всієї мільйонної громади Буковини зараз скажу.
Станом на 20.03 вокзал Чернівців обслуговує 4 потяга в добу - на Київ №117, на Львів №702, на Ковель №668 і на Одесу №136 (при чому останні два роблять турне Західною Україною (з Чернівців до Одеси 19 годин).
Як для туристичної перлини України малувато. Особливо якщо порівняти зі Львовом і Франківськом. Та навіть через вокзал Тернополя щодня більше 20 потягів проходять, в том числі на схід!
Ми, громада Буковини, не просимо нових напрямків (поки).
Наше прохання - посуньте на 10 хвилин пізніше відправлення потягу №136 "Білгород-Дністровський" - "Чернівці". Щоб з'явився  ще один варіант добратися з Києва в Чернівці залізничним шляхом з пересадкою в Івано-Франківську. Або зробіть на 10 хвилин раніше прибуття в І-Франківськ потягу №007 "Київ"-"Івано-Франківськ".
Потяг №007 відправляється зі станції "Київ" в 22:27 і прибуває в "Івано-Франківськ" в 7:52.
Потяг №136 відправляється зі станції "Білгород-Дністровський" в 14:21 і прибуває в Івано-Франківськ в 7:36. З Франика відправляється в 7:48 і прибуває в Чернівці в 10:12.
Якщо посунути ці 10 хвилин люди з пересадкою могли би з Києва до Чернівців доїжджати за 11 годин 45 хвилин (єдиний прямий потяг Київ-Чернівці №117 в дорозі 11:25).
Заберіть наші гроші у нелегальних перевізників на "спрінтерах" собі - дайте можливість добиратися до дому зі столиці Укрзалізницею!
Прохання до буковинців і всіх, хто був в Чернівцях і хоче повернутися - тегніть по одному другу в коментах.
Хто їздить в Київ і для кого +1 варіант маршруту важливий.
Нехай пан міністр і голова УЗ побачать, що нам потрібні ці 10 хвилин!

Замість того, щоб купейно-СВ групу вагонів 7/8 гнати в гори (на Яремчанщину чи Рахівщину) представники народу натякають погнати ці вагони на Чернівці.
Можна фантазувати про Вадул-Сірет (якщо видовжувати маршрут з боку Чернівців) чи видовжувати гіпотетично в Дніпро (з боку Києва), але то вже другорядне.
Для мене важливо, щоб ці 5 вагонів не прямували у бік Делятина, бо:
1) надто велика розкіш - окрема нитка для 5-вагонного огризка на забитій ділянці до Яремчого (чи далі в гори);
2) там очікується 12 вагонів витягнутого 43/44 (з демократичними цінами);
3) там курсує 15/16 (поки що через день, можливо намалюється щось з Дніпра/Запоріжжя по іншому дню);
4) 25/26 очікується щоденним до Рахова;
5) 135/136 можна "розвернути": ІФ-Чернівці-КП-Хм-Одеса/Миколаїв(чи Херсон).
Було б геніально видовжити цей 5-вагонний огризок до Чернівців... для чернівецько-київської еліти - саме те, що потрібно.
Коломиї теж не завадить з огляду на проходження 357 через Коломию близько 10:00 (при зміщенні відправлення в Києві на 20:05).

Мені починає подобатись ця ідея:

... після кількакратних перечитувань не можу збагнути про що мова...

Важко пояснити.

Епізод перший.
Стартує такий з Києва ІС 749/750 у складі "5 трансформерів Київ - Франківськ+РІЦ Київ - Відень+4 крюківські сидячки"
У Львові РІЦ з чотирма сидячками відчипляють від основного складу і вони їдуть до Чопа, а трансформери - Франківська. По прибуттю до Франківська до п'яти трансформерів додають п'ять купейних вагонів, що приїхали з Ворохти. Тепер вже склад НЕ з десяти вагонів їде до Києва.

Епізод другий
З іншої сторони
Їде такий НЕ 7/8 з Києва до Франківська. Там лишає частину вагонів (купейних) і тулить далі у гори, а трансформери "перевтілюються" у ІС і прямують до Львова (5 вагонів), де їм підчипляють РИЦ з чотирма крюківськими сидячками. Це усе їде до Києва. У Києві РІЦ відчипляють від сидячок.

Епізод третій
Після прибуття до Києва, сидячки їдуть далі до Черкас або Кременчука по спільному обороту. Бо відпралення з Києва ІС749 о 14:07, а прибуття - 17:12 => одним складом не обійтися.

up:  відбуваються маневрові роботи по Києву, Львову та Франківську.


... але щойно побачив, що Віктор її відкликав. Мо' варто ще раз зревізувати цю ідею на користь Чернівців? Це трохи розвантажить 117/118, в складі якого можуть кататися вагони ІФ-Чернівці-КП-Одеса.
« Last Edit: 21.03.18 , 14:03 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #99 on: 21.03.18 , 15:03 »
Share

Мені починає подобатись ця ідея:
Аа-а...! Таки не втримавсь ;D. Але це ідея Валери. Віктор пропонував окремий ІС.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 21 queries.