Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Інтерсіті на Закарпаття

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Print
Author Topic: [Fantasy] Інтерсіті на Закарпаття  (Read 5925 times)
jbond989
Active user

Posts: 1043


View Profile
« on: 14.03.18 , 10:03 »
Share

Бескидський тунель планують ввести в експлуатацію у травні 2018 року. Неодноразово проскакувала інформація про плани запуску Інтерсіті після цього.
Але виникає відразу декілька питань:
1. Доцільність (чи буде пасажиропотік?)
2. Транзит до Європи
3. Графік
4. Цінова політика (категорія поїзда Інтерсіті чи Інтерсіті+)
Для довідки: зараз поїзд 29 Ужгород - Київ долає ділянку Ужгород - Львів (289 км) за 4:48 з маршрутною швидкістю 60,2 км/год.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1 on: 14.03.18 , 11:03 »
Share

со Львова?
Logged
Entony
Active user

Posts: 2362


View Profile
« Reply #2 on: 14.03.18 , 11:03 »
Share

Була інформація від Кравцова, що планують запустити ІНТЕРСІТІ (без +) Львів - Закарпаття. Куди саме в Закарпаття не уточнювалось. Але скоріш за все це буде Ужгород.
Знаючи як думають в УЗ (і щоб довго не заморочуватись) думаю відмінять останню вижившу ЕПК в Карпатах (829/830 Львів - Ужгород). І приблизно по розкладу 829/830 прокладуть новий ІНТЕРСІТІ з відповідним цінником.
Свого часу 829/830 (без заїзду в Чоп) долала відстань 5 годин зі Львова до Ужгорода з набагато більшою кількістю зупинок чим має 029/030.
На мою думку самий найкращий варіант для заповнення гіпотетичного ІНТЕРСІТІ Львів - Ужгород це:
Львів 17:00, Ужгород 22:00,
Ужгород 05:00, Львів 10:00.
Інший час відправлення та прибуття до Львова/Ужгорода не буде добре заповнюватись.
В ідеалі після запуску цього ІНТЕРСІТІ  можна було б призначити якусь швидку ЕПК Львів - Мукачево через Самбір - Сянки - Ужгород з відповідною відміною якихось приміських Львів - Сянки та Сянки - Мукачево.
« Last Edit: 14.03.18 , 11:03 by Entony » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #3 on: 14.03.18 , 11:03 »
Share

Якщо Інтерсіті буде складом Hundai, то він повинен буде якимось чином хоча б 1 раз на тиждень попадати на ТПС Дарниця для проведення ТО.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #4 on: 14.03.18 , 11:03 »
Share

Інтерсіті, це мінімальна маршрутна швидкіть 80 км/год, тобто 289 км зі Львова до Ужгорода. Треба проїзжати максимально за 3 години 36 хвилин. Це реально?

Для Інтерсіті + взагалі максимальний час у дорозі не повинен бути більше за 3 год 12 хв.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #5 on: 14.03.18 , 11:03 »
Share

Маршрутну швидкість можна підняти шляхом видовження до Києва за рахунок більшої швидкості на ділянці Київ - Львів. Для проїзду по повному маршруту поїзд буде непридатний, адже тоді час в дорозі Ужгород - Київ буде більше 9 годин.
Хіба що розраховувати на те, що більша частина пасажирів буде змінюватись по Львову. Цього можна досягти введенням обмежень на попередній продаж квитків по маршруту Київ - Закарпаття на більшу частину місць.
Тоді по повному маршруту поїдуть лише тоді, коли не буде інших варіантів, як це зараз спостерігається в сидячому вагоні поїзда 17/18 Харків - Ужгород у пікові періоди.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #6 on: 14.03.18 , 12:03 »
Share

Маршрутну швидкість можна підняти шляхом видовження до Києва за рахунок більшої швидкості на ділянці Київ - Львів. Для проїзду по повному маршруту поїзд буде непридатний, адже тоді час в дорозі Ужгород - Київ буде більше 9 годин.
Хіба що розраховувати на те, що більша частина пасажирів буде змінюватись по Львову. Цього можна досягти введенням обмежень на попередній продаж квитків по маршруту Київ - Закарпаття на більшу частину місць.
Тоді по повному маршруту поїдуть лише тоді, коли не буде інших варіантів, як це зараз спостерігається в сидячому вагоні поїзда 17/18 Харків - Ужгород у пікові періоди.

туда бы трансформер неплохо зашел, полагаю, но в более человечески удобном исполнении, чем сейчас, ибо классическая сидячка будет в пути в обе стороны не менее 19 часов, а это уже приведет либо к неудобному отправлению, либо неудобному прибытию
Logged
sergius
Active user

Posts: 2313


View Profile
« Reply #7 on: 14.03.18 , 12:03 »
Share

При запуске из Киева .
Расстояние Киев - Львов  572 км. п. 743/744 преодолевает за 5:06 с с тремя остановками. Стоянка по Львову 10 минут.
Расстояние Львов - Мукачево 224 км. ЭПК 829/830 в 2013 году преодолевал его за 3:42 имея 7 остаовок в основном по одной минуте. В нашем случе будет только Воловец и Свалява (если старт/остановка по 1 миуте, то в общем минус 15 минут) и более быстрое прохождение участка Львов - Стрий - Сколее (минус 12 минут). В частности,  по предварительным подсчетам на основе графика Хундая в Трускавец, участок Львов - Стрмй может быть преодолен за 50 минут. Результирующее условное время езды может составлять 3:15.

Имеем.
- расстояние 796 км
- время езды 8:31
- маршрутная скорость 93:5 км/ч (категория ИС+)

При запуске из Дарницы со стоянкой по Киеву 10 минут маршрутная скорость будет состовлять 90.4 км/ч

Возможные графики
Киев 17:34 Львов 22:40 -- 22:50 Мукачево 2:05
Мукачево 3:42 Львов 5:57 -- 6:07 Киев 11:15

Киев 15:00 Львов 20:06 -- 20:16 Мукачево 23:31
Мукачево 8:15 Львов 11:30 - 11:40 Киев 16:46

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #8 on: 14.03.18 , 13:03 »
Share

Второй график, предложенный sergius очень даже неплохой.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #9 on: 14.03.18 , 13:03 »
Share

Второй график, предложенный sergius очень даже неплохой.

только в оборот надо закручивать с чем-то обязательно
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.149 seconds with 22 queries.