Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 19:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Berlin - Luxembourg

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Berlin - Luxembourg  (Read 850 times)
volotar
Active user

Posts: 463


View Profile
« on: 15.03.18 , 02:03 »
Share Reply with quote

Історія з серії "не мала баба клопоту - купила порося" :)
Придбав минулого року чотири акційні квитки від LIDL (по 25 євро кожен) в розрахунку на те, що зима сіра й довга, і за 3 місяці точно кудись та й виберусь. В результаті, вибираюсь аж зараз, коли квиткам майже що вийшов термін (вони до 27.03). Першопочатково планувалось поїхати в Трір, але потім доволі спонтанно вирішили поїхати в Люксембург.

От тепер думаю, як туди доїхати, з оптимальною витратою часу та грошей.
Отож на вході маємо: 2 особи, 4 Lidl квитки, що дозволяють вибрати будь-яку комбінацію ПДС-ів без Zugbindung-а, за Regio треба доплатити 5.90 € з особи. Виїзд через тиждень - 22 березня.
Наразі я бачу такі варіанти:

1) Berlin - Köln - Luxembourg (через Trier) ->  7.44h, ціна з особи: 5.90€ + TagesTicket DeLux Preisstufe 11.80€ = 17.70 €  – дорогувато якось, зважаючи що 25 євро вже "зашито" в ціну.

2) Замість TagesTicket DeLux можна взяти Trier-Wasserbillig за 6.15 € (з BahnCard) + Wasserbillig-Luxembourg за 2 €, тоді в сумі вийде 14 €

3) Berlin - Köln - Trier - Igel - Luxembourg ->  8:36h той самий варіант, тільки з очікуванням в Трірі наступного потяга, що має тарифну зупинку в Igel.
  5.90 € + 4.10 € (Igel-Wasserbilig по BahnCard) + 2 € (Wasserbillig-Luxembourg) = 12 € – дешевше, але майже на годину довше.

3) Berlin - Köln - Trier, а далі Trier - Igel - Luxembourg автобусом ->  5.90 € + 2.10€ (VRT квиток на 2 зони) + 2 € (люксембурзький тариф Igel-Luxembourg) = 10 €

4) Berlin - Saarbrücken на ICE та TGV, а далі на Saarbrücken Express ->  8:49h
 Ціна з особи – лише 9 € за автобус, бо до Saarbrücken їхатимемо на ПДС.


Може там є ще якісь варіанти, які я пропустив?


п.с.: Зважаючи на те, що я ще цього тижня бачив в ČD Berlin-Igel за 18 євро, доцільність купівлі тих LIDL квитків була десь в околі нуля. Але хто ж то знав…
« Last Edit: 15.03.18 , 02:03 by volotar » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21939


View Profile
« Reply #1 on: 15.03.18 , 12:03 »
Share Reply with quote

гм.. там на поїзд що пролітає Igel без зупинки - потрапляєш лише якщо стартувати о 9:49 з Берліна. Всі інші поїзди на ділянці Трір - Люксембурґ - на цій станції зупиняються. І навіть якщо Вам справді найзручніше виїхати о 9:49 з Берліна, а не в якийсь інший час - то все-одно Трір досить цікавий, щоб в ньому навіть не годину провести, а й більше. Втім якщо раптом хочеться саме цей поїзд - то різниця в 2 євро, я гадаю, не настільки важлива, щоб заради їх економії чекати наступного поїзда.

А так справді, Ви розглянули всі типи квитків, котрими є сенс користуватись на цій ділянці. Єдине що раз вже Ви вирішили окремо виписати варіант (1), що насправді не має жодних переваг над (2) - можна було б у ньому згадувати не TagesTicket DeLux по 11,8 євро, а Luxemburg-Spezial (він-же Tagesrückfahrkarte) по 9,6 євро - ці два проїзні на день відрізняються між собою тим, що по Luxemburg-Spezial (Tagesrückfahrkarte) не можна користуватись автобусами, котрі все-одно не потрібні. Але якщо у пасажирів є bahn-картка і треба їхати лише в один бік протягом дня - то розбивки по кращі.
Logged
volotar
Active user

Posts: 463


View Profile
« Reply #2 on: 16.03.18 , 02:03 »
Share Reply with quote

гм.. там на поїзд що пролітає Igel без зупинки - потрапляєш лише якщо стартувати о 9:49 з Берліна. Всі інші поїзди на ділянці Трір - Люксембурґ - на цій станції зупиняються. І навіть якщо Вам справді найзручніше виїхати о 9:49 з Берліна, а не в якийсь інший час - то все-одно Трір досить цікавий, щоб в ньому навіть не годину провести, а й більше. Втім якщо раптом хочеться саме цей поїзд - то різниця в 2 євро, я гадаю, не настільки важлива, щоб заради їх економії чекати наступного поїзда.

Дякую, Maxy. Той потяг просто їде швидше, скорочуючи час подорожжі на 45 хвилин (до речі, до Коблєнца той потяг рахується як IC, і лише на ділянці Koblenz-Trier декласується до RE. Людям, звісно, так – дешевше, а мені – дорожче :/ ). А в Трірі ми плануємо зупинитись або по дорозі назад, або спеціально поїхати туди в один з днів перебування в Люксембурзі, бо по дорозі туди, швидше за все, будемо втомлені довгою дорогою.

Я більше схиляюсь до останнього варіанту з Saarbrücken, бо по-перше, ніколи там не був, а по-друге, у тому варіанті є TGV, що дозволить втиснути перевізників з трьох країн у відносно невелику подорож :) Єдине, що напружує, – це короткий час на пересадку в Saarbrücken, лише 15 хвилин, і не надто зрозуміло чи можна в разі запізнення використати квиток, щоб поїхати наступним рейсом, чи ні. З одного боку – це звичайний люксембурзький Regio Zone 2 і його можна купити у водія в автобусі, з іншого – там присутня обов'язкова резервація (безкоштовна), і якщо я придбаю його в інтернеті, чи не означатиме це прив'язки до конкретного рейсу? Сайт SNCF і b-europe продають ці квитки онлайн, але розходяться щодо термінів:

Quote from: SNCF
Reservation compulsory for these buses. Ticket can be changed free of charge before departure. Ticket refundable until departure less 50% of the ticket value. Non-exchangeable and non-refundable after departure. Tickets for the bus are on sale until 2hr30 before departure.
Quote from: b-europe
Exchange Conditions: Non-exchangeable. Refund Conditions: Non-refundable.
При тому b-europe пише, що квиток – High Flex, в чому це проявляється – неясно.

До речі, сайт DB відмовляється продавати квитки на Saarbrücken Express, однак, якщо йому трохи вправити мізки і додати якусь коротку секцію з Regio, наприклад з Scheidt(Saar), його відпускає і він з радістю показує Flexpreis ціну з включеною резервацією – 15 €, яка збивається з BC25 до 12.15 €, з BC50 до 10.65 €, а з Halbtax Abo чомусь аж до 9.60 €. Треба би купити тестовий квиток і подивитись, що там з серіями твориться.

З Saarbrücken їде ще FlixBus за 5 €, але його там майже дві години чекати треба. Не надто цікаво.
« Last Edit: 16.03.18 , 02:03 by volotar » Logged
volotar
Active user

Posts: 463


View Profile
« Reply #3 on: 16.03.18 , 03:03 »
Share Reply with quote

І ще одне цікаве, але більше теоретичне, запитання. Якщо б я купив квиток Igel-Igel(Gr) за 1.60 € і скомбінував би його з одного боку з квитком Berlin-Igel (який Flexpreis і не має Zugbindung), а з другого – з люксембурзьким RegioZone 1, який судячи з умов на сайтах VRT та CFL дійсний в Люксембурзі від граничного пункту, то я б міг їхати тим IC Köln-Trier-Luxembourg? Адже в мене був би набір квитків, що покривав би весь маршрут. Я правильно розумію?
І чи продають DB каси такі квитки, як Igel-Igel(Gr)? (Бо я пригадую, читав, що DB хоче перейти на нову систему, де можна купувати квитки лише згідно розкладу без можливості викрутасів з Grenztarifpunkt).

Quote
Auf den Liniennetzen der CFL können die RegioZone lediglich auf luxemburgischen Gebiet bis zu oder ab einer ‚Gare-frontière‘ benutzt werden.
Quote
Innerhalb von Luxemburg gelten RegioZone Tickets auch in allen Nahverkehrszügen.
Quote
Les billets et abonnements RegioZone ne sont pas valables dans les trains au-delà des points frontières luxembourgeois.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #4 on: 16.03.18 , 12:03 »
Share Reply with quote

До речі, сайт DB відмовляється продавати квитки на Saarbrücken Express, однак, якщо йому трохи вправити мізки і додати якусь коротку секцію з Regio, наприклад з Scheidt(Saar), його відпускає і він з радістю показує Flexpreis ціну з включеною резервацією – 15 €, яка збивається з BC25 до 12.15 €, з BC50 до 10.65 €, а з Halbtax Abo чомусь аж до 9.60 €. Треба би купити тестовий квиток і подивитись, що там з серіями твориться.

Есть от ДБ:

Série

Stát

Km

Název

90030 D 38 Luxemburg Hbf*bus*Igel(Gr)

Йизденка предлагает и комбинацию с

34227 D 25 Igel(Gr)*Saarburg(Trier)

На границе, во время езды, будем прыгать с автобуса на электричку?


С уважением, Ульф
Logged
volotar
Active user

Posts: 463


View Profile
« Reply #5 on: 16.03.18 , 15:03 »
Share Reply with quote

90030 D 38 Luxemburg Hbf*bus*Igel(Gr)

Йизденка предлагает и комбинацию с

34227 D 25 Igel(Gr)*Saarburg(Trier)
Yes, I saw it. But I highly doubt the bus from Saarbrücken goes to Luxembourg via Igel. The actual VIA for the RE+bus ticket looks like this:
Scheidt(Saar) -> Luxembourg   VIA: <1080>Saarbrücken<0082>Saarbruecken Hbf

Scheidt(Saar) 29.03. ab 14:49 1   RB 33764
Saarbrücken Hbf 29.03. an 14:56 12
Saarbrücken Hbf 29.03. ab 15:15   Bus 131, 1 Sitzplatz, Wg. 0
Luxembourg 29.03. an 16:30

Btw, the weird drop down of the price when using Halbtax Abo is because ticket taxed with 7% instead of 19% when using BC. Do you have idea why?

Quote
На границе, во время езды, будем прыгать с автобуса на электричку?
What for? Sorry, I didn't get it Ulf :)
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #6 on: 16.03.18 , 15:03 »
Share Reply with quote

90030 D 38 Luxemburg Hbf*bus*Igel(Gr)

Йизденка предлагает и комбинацию с

34227 D 25 Igel(Gr)*Saarburg(Trier)
Yes, I saw it. But I highly doubt the bus from Saarbrücken goes to Luxembourg via Igel. The actual VIA for the RE+bus ticket looks like this:
Scheidt(Saar) -> Luxembourg   VIA: <1080>Saarbrücken<0082>Saarbruecken Hbf

Scheidt(Saar) 29.03. ab 14:49 1   RB 33764
Saarbrücken Hbf 29.03. an 14:56 12
Saarbrücken Hbf 29.03. ab 15:15   Bus 131, 1 Sitzplatz, Wg. 0
Luxembourg 29.03. an 16:30

Btw, the weird drop down of the price when using Halbtax Abo is because ticket taxed with 7% instead of 19% when using BC. Do you have idea why?

Quote
На границе, во время езды, будем прыгать с автобуса на электричку?
What for? Sorry, I didn't get it Ulf :)

German ticket taxes are lower for distances up to 49 km. Normally, it should not depend on Halbtax
but might depend on Splitting up tickets. By the way, DB Regio now normally shows 7 % on their
tickets, as passengers could, in theory, use different Train companies for parts of the trip.

I am convinced this is semi-legal.


I cannot imagine how to switch from *bus* to train at more or less full speed at a (fr/Gr) border point far from a station.

Regards,ULF
Logged
volotar
Active user

Posts: 463


View Profile
« Reply #7 on: 17.03.18 , 01:03 »
Share Reply with quote

I cannot imagine how to switch from *bus* to train at more or less full speed at a (fr/Gr) border point far from a station.

There's no need to. I am considering two options. Either to take trains to Saarbrücken and then take a bus going directly to Luxembourg, OR the second "trains-only" option is to take a Berlin-Köln ICE, and then Köln-Luxembourg IC/RE which goes via Igel(Gr).
The first option is pretty straightforward, while for the second one I was asking whether the combination of Flexpreis LIDL ticket Berlin-Igel (via Köln) + Flexpreis Igel-Igel(Gr) + CFL Regio Zone 1 ticket (which is valid all over Luxembourg up to border points) would be enough to cover route of Köln-Luxembourg of train?
It looks like the combination should be fine, but is it still possible to buy tickets like Igel-Igel(Gr) in DB travel center, after DB introduced PiA (Preisbildung und internationale Angebotsgestaltung)?
Logged
volotar
Active user

Posts: 463


View Profile
« Reply #8 on: 28.03.18 , 02:03 »
Share Reply with quote

І ще одне цікаве, але більше теоретичне, запитання. Якщо б я купив квиток Igel-Igel(Gr) за 1.60 € і скомбінував би його з одного боку з квитком Berlin-Igel (який Flexpreis і не має Zugbindung), а з другого – з люксембурзьким RegioZone 1, який судячи з умов на сайтах VRT та CFL дійсний в Люксембурзі від граничного пункту, то я б міг їхати тим IC Köln-Trier-Luxembourg? Адже в мене був би набір квитків, що покривав би весь маршрут. Я правильно розумію?

"Отвечает Александр Друзь CFL". Їхати з таким набором квитків не можна, тому що RegioZone дійсний на потягах до останньої люксембурзької станції (навіть якщо потяг там не зупиняється). Те, що я цитував з правил про чинність до кордону, стосується виключно автобусів, які зазвичай роблять зупинку біля кордону на станції, що визначана як Grenzpunkt. Та й взагалі RegioZone – це, в першу чергу, саме автобусний квиток і його вартує купувати, лише якщо плануєте їхати автобусом через кордон. Можливість використання RegioZone в потягах в межах Люксембурґу є побічним ефектом від уніфікації транспортного тарифу Великого Герцоґства, де короткі, добові та сезонні квитки дійсні одночасно на всі види транспорту в межах країни.

До речі, всі квитки можна придбати в мобільній аплікації від CFL. Але в мене був невеликий казус з німецьким водієм Saarbrücken-Express, який навідріз відмовлявся приймати квиток з мобілки і з німецькою категоричністю заявляв: "Papir only. Or buy a new ticket". Проблему вдалось вирішити привівши до нього працівницю з CFL Info center, яка підтвердила, що квитки вже місяць як можна придбати в аплікації, і необов'язково щось там друкувати. В результаті, вони мило побазікали про брак комунцікації (при чому водій говорив німецькою, а дівчина з CFL - люксембурзькою), я отримав свою порцію адреналіну (бо до відправлення залишалось менше як 5 хвилин) та вибачення від водія, і на тому інцидент був вичерпаний. Мораль історії – приходьте до свого автобусу завчасно, щоб потім не бігти з язиком на бороді в інфо-центр :)

Ще одна порада, якщо хтось захоче поєднати в подорожі Трір та Люксембурґ, – починайте з Тріру, бо після люксембурзької вишуканості можете бути розчаровані німецькою простотою.
Logged
Tags: bahn cfl 
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.137 seconds with 20 queries.