Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 , 10:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Загальні пропозиції та їх обговорення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Print
Author Topic: Загальні пропозиції та їх обговорення  (Read 21240 times)
Iwan
Active user

Posts: 3802


View Profile
« Reply #110 on: 28.06.18 , 16:06 »
Share

... А 9*2=18-вагонный поезд - это уже не экспресс будет. ...
В чому причина? Чому 9*2 по СБО не може бути експресом? Фактично це дві автономні одиниці, між якими узгоджена сила тяги і гальмування. В ідеалі через щеплення між 1-м та 2-м складом тягове/гальмівне зусилля = 0. Насправді один-одного можуть штовхати/гальмувати, але ці різницеві сили досить малі у порівняння і сумами тягових сил. На відміну від локомотивної тяги, моторвагонна тяга не пов'язана із "масою поїзда", бо в грубому наближенні кожна пара вагонів (моторний + безмоторний) тягне тільки себе, тому збільшення таких "самостійних" пар за умови коректної роботи СБО практично не впливає на зменшення швидкості. Однак впливати може тільки "час проходження хвоста поїзда" на закінченні ділянок з більш меншими швидкостями (допоки хвіст повністю не з'їде із повільної ділянки).
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #111 on: 28.06.18 , 17:06 »
Share

Во первых моя имя - Johannes.
Johan - уже другой человек, другая имя.
Приношу свои извинения, ни коим образом не хотел Вас обидеть, писал с телефона. Нет, не собиралсся Вас никоим образом унизить или фамильярничать. Может быть, когдда нибудь потом - после личной встречи(это я про "фамильярность" и "другое имя", есличто а никак не про унизить :)
Во вторых - если УЗ не умеет организовать то что работает во всем мире, в том числе в Украине в сфере авиа, т.е. совершить оборот за считанные минуты, то надо ещё больше сократить. А потом нанимать работоспособный персонал. Или купить такие услуги у профессионалов из вне.
Давайте не будем утрировать. Я специально прошерстил гугль на предмет оборота самолётов. Нету "оборота за считанные минуты". Да, есть лоукостеры, которые декларируют оборорот между реейсами в 20 минут, и то далеко не во всех портах. Но это достигается многими и многими условностями. У МАУ, например, это время в пределах часа. Хотя теоретичски можно в расписании писать одно, а по факту "рейсс задерживается на сутки". Для УЗ это же частая ситуация, правда?
Если вам не нравится, то готовы ли Вы платить в разы больше за билет за то что дорогой ПС неэффективно используется?
Мне, (если с точки зрения пассажира) не нравится грязь в салоне, несвежие подголовники и прочая хрень, которую оставили предыдущие пассажиры. Например, стаканчики от кофе. зассунутые под/между сиденьями, которые просто не успели заметить при уборке за 10 минут.

Или Вы хотите уменьшить количество поезд?
Я ничего не хочу. Я хочу всего лишь, чтобы дорогой управляли профи, которым не надо читать курс ОКЖД, объяснять что такое "окно", "стрелка" и "понаб". И хочу вссего лишь ехать по путям, где если написсал путеизмеритель "скорость не более 40", то там так и проедут. А для того, чтобы была скорость 140+ - найдут запчасти и людей, которые всё это будут обслуживать. Причём обслуживать в такой степени, как то пишут инструкции, а не "... и так сойдёт". А что касается количества людей - так это Вам к Крвцову, Веприцкому и иже с ними. Они Вас 100% поддержат. Ну или милости просим "на канаву" за 8-10к грн, слесарем по обслуживанию подвижного состава :) Не надолго, на месяц-два.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #112 on: 28.06.18 , 17:06 »
Share

В чому причина? Чому 9*2 по СБО не може бути експресом? Фактично це дві автономні одиниці, між якими узгоджена сила тяги і гальмування.
Повністю підтримую. Динаміка ЕРок в 20-24 вагони, якщо вони нормально були з"єднані "жоксами" і це все працювало, так як "книжка пише" досить непогана.  Iwan, 9*2 це не дві автономні одиниці, а одне ціле. Якщо це 2 автономні одиниці то в дупу таку СБО
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3802


View Profile
« Reply #113 on: 28.06.18 , 18:06 »
Share

Iwan, 9*2 це не дві автономні одиниці, а одне ціле. Якщо це 2 автономні одиниці то в дупу таку СБО
Я так і написав (якщо читати фразу не окремо, а в контексті):
Quote
це дві автономні одиниці, між якими узгоджена сила тяги і гальмування
Це і є суть СБО... це те, що вирізняє СБО і "тягнення в режимі буксира". Гіпотетично можна навіть без передавання сигналів керування - достатньо тензодавач на міжвагонному зчепленні. Тоді (нехай це буде задня частина вагонів) будуть "орієнтуватися" на передню частину вагонів. Одним словом, задня частина вагонів "буде прагнути" так рушати/гальмувати, щоб на міжвагонному зчепленні не виникало поздовжних зусиль. Гальмує перед - гальмує зад, рушає перед - рушає зад. Бо ж первинно справа не в одночасному регулюванні обертів двигунів* (чи крутних моментів*), а в синхронному переміщенні з'єднаних РС уздовж колії.
* - у випадку різної зношеності коліс (відмінних діаметрів) різних осей вирівнювання обертів чи крутних моментів беззмістовне.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2421


View Profile
« Reply #114 on: 28.06.18 , 18:06 »
Share

То есть инфраструктура УЗ вполне справится с прохождением 18-вагонного поезда со скоростью 160 км/ч? Ну хорошо, на прямых поедет это чудо быстро, но у нас же куча разворотов, мостов, крупных станций, плюс 9 вагонов - это при скорости 40 км/ч плюс около 20 секунд. Таких участков между Киевом и Львовом, допустим, 50 - и сразу имеем замедление минут на 15. Как по мне, лучше добавить больше остановок нашим ИС+ (Лубны, Шепетовка, Кривин), но не тупо замедлять поезда.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #115 on: 28.06.18 , 18:06 »
Share

То есть инфраструктура УЗ вполне справится с прохождением 18-вагонного поезда со скоростью 160 км/ч?
По сути нет разницы это будет 2-3-9 или 18 вагонов. Разница только в том, что ппоезд в 5 вагонов  чуть быстрее сможет ускорится, чем поезд в 18 вагонов. Если "на пальцах", то есть, скажем участок 100 км/час протяженностью 3 км, и дальше участок 160 км/час протяженностью 1 км. Хвост поезда из 5 вагонов быстрее преодолеет участок  100км/час чем поезд из 18 вагонов, так что условно, вроде быстрее.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3802


View Profile
« Reply #116 on: 28.06.18 , 20:06 »
Share

Таких участков между Киевом и Львовом, допустим, 50 - и сразу имеем замедление минут на 15.

На швидкості 96,12 км/год вагон довжиною 26,7 м проходить повз нерухому позначку за 1 с., а 9 вагонів - за 9 сек.
Тобто, на свою максимальну дозволену швидкість він виїде на 9 секунд пізніше... але ж ці 9 с поїзд не стоїть, а їде зі швидкістю 96,12 км/год (умовно) замість 160 (умовно), якби цих 9-ти вагонів не було.
Отже, у випадку з додатковими 9-ма вагонами поїзд проїде відстань 240,3м (це 9 ваг по 26,7 метрів) за 9 секунд, а у випадку без цих вагонів цю ж відстань (240,3м) він проїде за 5,4 секунди.
В результаті, 9 - 5,4 = 3,6 секунди втрат на одному переході від 96,12 км/год до 160 км/год. Для 50 таких переходів втрати складуть тільки 3хв. Тому потрібно ті всі переходи занести до екселю і в сумі буде не більше, ніж 5хв.
Простіше кажучи, необхідно розділити довжину другої групи в складі на різницю швидкостей на сусідніх ділянках (тільки для переходу на вищу швидкість). ... і так для кожного переходу.

Хвост поезда из 5 вагонов быстрее преодолеет участок  100км/час чем поезд из 18 вагонов, так что условно, вроде быстрее.
Тільки в цьому і проявляється "повільність", але вона не така вже й жахлива, як дефіцит ниток. Все ж таки простіше одному експресу намалювати нитку, ніж дві паралельні нитки з рознесенням на 1 год. Менший час між експресами суттєво буде обмежувати зустрічні поїзди на одноколійках.

По сути нет разницы это будет 2-3-9 или 18 вагонов. Разница только в том, что ппоезд в 5 вагонов  чуть быстрее сможет ускорится, чем поезд в 18 вагонов. Если "на пальцах", то есть, скажем участок 100 км/час протяженностью 3 км, и дальше участок 160 км/час протяженностью 1 км. Хвост поезда из 5 вагонов быстрее преодолеет участок  100км/час чем поезд из 18 вагонов, так что условно, вроде быстрее.
Я Вас одразу трохи не правильно зрозумів, але бачу, що Ви пишете те ж саме. Тому ще раз переконвертую для інших (щоб правильно нас розуміли):
Різниця в тому, що поїзд із 9 вагонів зможе ропочинати набір швидкості на ординаті, що розташована ближче до межі різношвидкісних ділянок, а поїзд із 18 вагонів повинен пройти двократну відстань, перш ніж розпочне набір швидкості. Саме на це витрачаються зайві 3,6 секунди.
« Last Edit: 28.06.18 , 20:06 by Iwan » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #117 on: 28.06.18 , 20:06 »
Share

Держать 700 людей в депо ради один московский поезд через день - это нормально? Или то что затрудники в Кременчуге и И.Ф. определяют расписание поездов нормально? Маразм это. Закрыть надо такие депо. Немедленно.
В советники к Кравцову на Тверскую! Немедленно!

Вы бы лучше поинтересовались, сколько дармоедов в последнее время образоввалоссь на Тверской,+Фёдорова+Уманской. А, не знали, что аппарат УЗ расползся как гангрена? Ну и ладно. Воюйте дальше "депо закрыть!" Я только "за!" Обеими руками. Пускай Кравцов с правлением одеввает рукавицы и ебошит - за путейцев, за СЦБистов, за вагонников, за движенцев.
А я, навверное, в ближайшее время напишу "по собственному желанию" и... Дальше видно будет. :) Видать иностранец стал лучше понимать в УЗ, чем я. Следовательно надо искать другую работу  ;D
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #118 on: 28.06.18 , 20:06 »
Share

11
Мені просто ліниво було це все рахувати. Тому я обмежився загальним прикладом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3802


View Profile
« Reply #119 on: 28.06.18 , 20:06 »
Share

Мені просто ліниво було це все рахувати. Тому я обмежився загальним прикладом.
Головне, що ми вже втекли від 15хв до 3..5хв.
Якби УЗ не була бідною на моторвагони (та ще й з СБО), то можна було б вирішувати купу задач. Не для обговорення (тут і зараз), а як приклад: Львів - Ходорів - ІФ - Коломия - Чернівці/Заліщики/Рахів. Три склади з Коломиї роз'їхались у трьох напрямках, а вранці - це все зібралося в Коломиї, і - на Львів. Зараз це тільки фантазії.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.086 seconds with 21 queries.