Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 , 10:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Загальні пропозиції та їх обговорення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Print
Author Topic: Загальні пропозиції та їх обговорення  (Read 21244 times)
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #120 on: 28.06.18 , 20:06 »
Share

Iwan, я на всі ваші(не Ваші особисто, а взагалі) пропозиції дивлюся і... Хоча ні, по суті нічого. Нічого, що з 5-ї години до 21-ї з Дарниці фактично неможливо випхати жодного вантажного поїзда. Бо в на то ГЕ, то Хрюхи, то "вікна"(адже колію для хрюх таки треба якщо не ремонтувати то підтримувати). Ну і хрін з ним. Хай стоять. А потім вони пачкою приїдуть на Льв, і які б не були погані "груники", але нові "кроти" теж не знайдуть одразу 40 локомотивів. Хоча про що я взагалі? Головне ж пакси, хюндаї, оборот за 20 хвилин, вигнати всіх з депо, бо їх там задофіга і т.п. Ну, одним словом, "дєрзайтє". От тільки дайте знать, коли залізницю разом з Кравцовими та Веприцькими "ппокращите" настільки, що спасе лише свята вода. Бо інструкцію всі давно поховають.

Амінь!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3802


View Profile
« Reply #121 on: 28.06.18 , 21:06 »
Share

Iwan, я на всі ваші(не Ваші особисто, а взагалі) пропозиції дивлюся і...
ЛиС, а мені ніколи навіть на ті пропозиції дивитись. Зацікавило питання СБО, яке порушив Andersen... і нічого більше. Ми ж самі дійшли до того, що СБО (якби її можна було застосувати до Хюндаїв) практично не сповільнює рух. ... і це все заради того, щоб не заважати вантажним поїздам. ... і мова лише про моторвагони, які не потребують локомотивів.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #122 on: 28.06.18 , 21:06 »
Share

Iwan, принцип прокладки будь-яких графіків 100500 років однаковий - швидкі пасажирські, потім звичайні пасажирські, потім разові пасажирські, потім приміські і на сам кінець - вантажні. Вантажні дозволяється прокладати на нитки "разових" пасажирських. Просто треба мати трошки масла в голові, щоб не лише "хюндаї-туда-сюда" гнати, а й ппро нархозвантажі подумати. Ну або хай Грося, Пєтя і інші особи платять УЗ за пасажирські перевезення.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2421


View Profile
« Reply #123 on: 28.06.18 , 22:06 »
Share

Нічого, що з 5-ї години до 21-ї з Дарниці фактично неможливо випхати жодного вантажного поїзда. Бо в на то ГЕ, то Хрюхи, то "вікна"
Тем не менее регулярно на северном полукольце ГЭ вижу грузовые. Также вижу грузовые днем в районе Кривоноса.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3802


View Profile
« Reply #124 on: 28.06.18 , 23:06 »
Share

...Просто треба мати трошки масла в голові, щоб не лише "хюндаї-туда-сюда" гнати, а й ппро нархозвантажі подумати.
Я не є адептом швидкісного руху, тому повністю з Вами згоден. Ще згадайте про мантру "рознесення швидкісного руху та вантажних перевезень", яку причетні періодично мантрять.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #125 on: 28.06.18 , 23:06 »
Share

Тем не менее регулярно на северном полукольце ГЭ вижу грузовые. Также вижу грузовые днем в районе Кривоноса.
Это называтся "опративвное регулирование". Именно для этого и сидят поездные диспетчера - пропускать поезда "Строго на нитки установленного веса и длинны" это и обезяна сможет. А вот оперативвно планировать по узлу и дальше  - тут уж простите, иногда "мозги плавятся" в конце смены :)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8644


View Profile
« Reply #126 on: 28.06.18 , 23:06 »
Share

Я не є адептом швидкісного руху, тому повністю з Вами згоден.
Ні, швидкісний рух в межах України має бути, але поза межами Київського вузла. Тут своя специфіка. Крім того на деяких підходах(наприклад Фастівському) я б у швидкісний рух теж не грався. Ну то діло десяте. Хто ж нас слухає...
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2222


View Profile
« Reply #127 on: 29.06.18 , 07:06 »
Share

Правительство волевым решением должен выделять деньги на ЖД инфраструктуру. Наше задание поднять шум чтобы так стало.
Начинать надо с 'ямочных' ремонтов. Мосты на 80км/ч можно поменять в последной очереди. Но заменить стрелочные переездов из 80 км/ч на 200 км/ч и другие приграды надо немедленно. По Харьков - Киев - Львов. Отстранить необходимость резко сбивать скорость с 160 на 80. Про Коростень и его 40 км/ч вообще молчу.
Так сократить время на ходу и уменьшить потребление электроэнергию на разгона и износ тормозов и т.д.
Омелян хочет выделять 10 миллиардов на аэропортов. Давайте хотя бы тоже самое для ЖД.

Надо построить объезд в Полтаве и перед Красноградом, подтянуть Красноград - Новомосковск. И много другое. И покупать нормальные секции интерсити. Например у Bombardier. With the support of EBRD.
« Last Edit: 29.06.18 , 08:06 by Andersen » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2421


View Profile
« Reply #128 on: 29.06.18 , 09:06 »
Share

Я считаю, что объезд в Краснограде на фиг не нужен - пусть ИС+ Киев - Днепр и далее ездит кратчайшим путем и попутно обслуживает Каменское и Александрию. Нужен объезд станции Шевченко для направления Киев - Одесса, больше вторых путей от Гребенки до Полтавы, частичный второй путь от Киева до Мироновки и частичный третий путь от Вишневого до Фастова. И как бы поездов надо больше, иначе нет смысла в развитии инфраструктуры. И 200 км/ч на фиг не нужно, кому надо с такой скоростью, пусть летают самолетами.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2222


View Profile
« Reply #129 on: 29.06.18 , 13:06 »
Share

С таким подходом можно сразу отменить все пасс поезда и не мучаться далее. Пусть летают, пусть на своих машинах, пусть на автобусах.
Оставлять "как есть" = смерть для жд. Автодороги ремонтируются и авиация развивается. Если жд не реагируют на те вызовы, ее не станет.
И так:
- Объезд в Краснограде нужен потому что пусть ИС+ Киев - Днепр через Каменское и Александрию медленный и убитий. Ход грузовой. 5:40 - слишком долго. Забудьте. Пусть там ходит 1 пара IC.
- Дарница - Полтава должен стать тот скоростной коридор на 200 км/ч через которого идут экспрессы на Cherkasy, Kremenchuk, Днепр, Зап-сити, Донбасс и Харьков. Не мало, правда?
- Для этого надо больше вторых путей от Гребенки до Полтавы, согласен.
- Нужен Киев - Одесса за 5 - 5,5 часов, например через объезд станции Шевченко из Цвиткове, согласен.
- Нужен частичный третий путь от Киева до Фастова, согласен.
- И поездов надо больше, иначе нет смысла, согласен. 25 секции по 75 - 120 метров. Все со шнурками. Из них 8-10 еще с баттерейками для Kropyvnytskyi-Cherkasy - Киев, для Kremenchuk - Киев, для Kamyanets-Pol. и Mohyliv-Pol. - Киев, для Сум - Киев, для Сарата - Одесса - Цвиткове - Киев. И ещё 5-7 из них (по 75 метров) с баттерейками и еще с дизелями для Галичины и Буджака. Добавляйте если что-то не то.
- Ну и продолжить электрификацию.

https://www.railway-technology.com/features/featurehydrogen-fuel-cells-vs-batteries-how-to-power-the-trains-of-tomorrow-5692017/
« Last Edit: 29.06.18 , 13:06 by Andersen » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.122 seconds with 21 queries.