Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.18 , 17:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Загальні пропозиції та їх обговорення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15
Print
Author Topic: Загальні пропозиції та їх обговорення  (Read 12243 times)
Jyraff
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #130 on: 29.06.18 , 13:06 »
Share

200 км/год (або й більше) потрібно самій УЗ, щоб не втратити платоспроможного пасажира. Зараз активно ремонтуються дороги, і час проїзду автобусами може помітно зменшитись. Наприклад, на Київ-Полтава автолюкс доїжджає за 3 год 40 хв (по факту, по графіку більше). Закінчать ремонт М-03, і буде ще менше. Після планованого підняття цін на УЗ, ІС+ стане ще й дорожчим за автолюкс / гюнсел / не зовсім легальні маршрутки. Що буде з пасажиропотоком ІС+ здогадатись не важко. Те ж саме може очікувати і багато інших напрямків, то й же Київ-Дніпро, як тільки дороблять трасу Решетилівка-Дніпро. І з авіацією, якій пан міністр намалював райдужні перспективи до 2030 року, треба конкурувати. Залишившись на 120-140 км/год + де-не-де 160 км/год, УЗ залишиться з соціальними перевезеннями і ще більше вганятиме себе в збиток.
При переводі частини ліній на 200 км/год з'явиться потреба і в Красноград-Новомосковськ, бо вантажонапружену лінію через Шевченка замахаєшся в потрібному стані тримати (якщо це взагалі можливо). А Олександрії і т.п. можна залишити ІС без плюсів з максималкою 120-140, які не вимагатимуть завеликих витрат на колію.
To Andersen: з Полтавою, на жаль, сумно - те місце, де мав іти обхід (залізничний + авто), можуть скоро забудувати. Авто обхід вже роблять зовсім іншим маршрутом...
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2107


View Profile
« Reply #131 on: 29.06.18 , 13:06 »
Share

100%!!!
Где это в Полтаве где можуть скоро забудувати? Это же надо остановить. Иначе нет смисла в 200 км/ч.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #132 on: 29.06.18 , 15:06 »
Share

Что-то не очень заметно, чтобы люди массово пересаживались с поездов в автобусы. Да и количество пассажиров, которые может перевезти 2-3 полноценных поезда на порядок больше, чем все другие виды транспорта, вместе взятые (разве что кроме личного автотранспорта). И не забываем о немного другом уровне комфорта в автобусе в сравнении с поездом (плавность хода, наличие туалетов и т.д.)
Logged
Jyraff
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #133 on: 29.06.18 , 15:06 »
Share

За давнім генпланом 2012 (здається) року, обхід мав бути приблизно тут. Ось тут вже з'явились 2 житлові комплекси, поруч з пректованим обходом. На новому генплані автомобільний обхід винесли сюди і вже почали будувати. Про залізничний згадка взагалі зникла, бачив креслення з таким варіантом. В принципі, найбільш повільну і складну ділянку він теж дозволяє обійти, але порівняно з початковим варіантом це вже не те.
Logged
Jyraff
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #134 on: 29.06.18 , 15:06 »
Share

Что-то не очень заметно, чтобы люди массово пересаживались с поездов в автобусы. Да и количество пассажиров, которые может перевезти 2-3 полноценных поезда на порядок больше, чем все другие виды транспорта, вместе взятые (разве что кроме личного автотранспорта). И не забываем о немного другом уровне комфорта в автобусе в сравнении с поездом (плавность хода, наличие туалетов и т.д.)
По тому напрямку, який я добре знаю (Київ-Полтава). Як тільки похєрили нормальний розклад Лтави, і вона почала виїжджати раніше перших півнів, приїжджати після 23.00, пасажиропоток на ній впав дуже суттєво. Натомість маршруток розвелось багато, якщо колись був один нещасний зелений слон, і то не щогодини, то тепер 3-4 перевізника кожен щогодини (а це порядку 1500-2000 пасажирів). Помітно ситуація змінилась  призначенням 719/720 - зручний розклад, менший час в дорозі і менша ціна зробила його мега-популярним. Примітно, що поки маршрутки були в діапазоні 125-150 грн., Хюндаї особливою популярністю в Полтави не користувались, з подорожчанням до 240 грн. ситуація змінилась.
Це все до того, що пасажири можуть легко поміняти свої уподобання залежно від пропозиції. На відносно коротких відстанях (300-400 км) для більшості визначальним буде співвідношення ціна/швидкість/зручність розкладу, а комфорт на такі не довгі поїздки - то діло десяте. Підтвердження тому - Шкода, яка аж ніяк не комфортніша за автобуси автолюкса чи гюнсела, що не заважає їй ходити майже 100% заповненою.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3956


View Profile
« Reply #135 on: 30.06.18 , 08:06 »
Share

Ці всі обходи,  додаткові колії,  стрілки на 200 км/год -  це все,  звісно,  потрібно.   Але невивіз з Запоріжжя і Дніпра в Київ та Львів є вже зараз,  але УЗ на це плювати.  В їхні твердолобі голови навіть не доходить,  що можна якийсь доп з Дніпра на Київ призначити через Красноград-Полтаву. 
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 702


View Profile
« Reply #136 on: 30.06.18 , 08:06 »
Share

Сам поряд живу в Полтаві(Розсошенці) біля проєкту(що робили папєредники) швидкісного коридору та будівництва нового залізничного вокзалу. В нас всі проти того будівництва, тому що в разі його реалізаціїї повністю знищили б трассу картодрому "Лтава", який до речі чи не останній робочий, та в комунальній властності. По маршруткам та автобусам: Потяги зараз виграють часом для пасажирів з (в)Полтави, автобуси та маршрутки можуть в Києві потрапити в "тянучку", та і заїзд в Бориспіль в багатьох, так автобуси та маршрутки марнотратять майже півтори години, потяг же відразу майже в центр Кийова. А от на ділянку Полтава(Харків) - Кременчук УЗ повністю "забила" болт, і шкода. Маршрутки з Полтави(Харкова) кожної години забиті їдуть, і потяг типу Інтерсіті Харків-Кременчук з хорошим розкладом хорошу альтернативу робив би авто, але...
Logged
Volodymyr
User

Posts: 116


View Profile
« Reply #137 on: 30.06.18 , 14:06 »
Share

Можливо трохи наївне питання.
Наскільки я розумію, зараз шлях з Дніпра на Полтаву робить серйозний  гак в Краснограді який можна було б сильно зрізати збудувавши доволі коротку перемичку.
По ідеї, така невелика модернізація мала б суттєво прискорит й здешевити рух Дніпро-Київ через Полтаву. Такі питання взагалі розглядаються чи УЗ зараз не готова до будівництва навіть коротких нових колій заради економії?

Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #138 on: 30.06.18 , 15:06 »
Share

От Днепра до Киева через Знаменку 532 км, через Красноград - Полтаву 567 км. Если построить объезд Краснограда, можно сэкономить максимум километров 20 - тогда путь через Полтаву составит около 550 км, что все равно больше, чем 532 по прямой. Кроме того, от Новомосковска до Краснограда нет электрификации, и при электрификации придется делать стыкование разных родов тока.
Logged
Jyraff
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #139 on: 30.06.18 , 15:06 »
Share

УЗ в принципі відклала проект швидкісного руху на Дніпро через Полтаву в невизначено довгий ящик. Початково, десь році у 2010 про обхід Краснограду мова йшла, де саме - не знаю.
А про перемички - УЗ скільки років не може розродитись з Потутори-Галич (десь 26-30 км), про який неоднорозово згадували/просили місцеві ради. А це скорочення шляху на Франківськ на 160 км порівняно з існуючим через Львів + можливість пустити цільові поїзди на Франківськ/Чернівці/Рахів без заїзду у Львів. Та й ІС на Франківськ міг би йти годин 7, а в разі електрифікації - ще менше (але це вже зовсім фантазії за нинішньої ситуації).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.154 seconds with 21 queries.