Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Загальні пропозиції та їх обговорення

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22]
Print
Author Topic: Загальні пропозиції та їх обговорення  (Read 20213 times)
ЛиС
Active user

Posts: 8625


View Profile
« Reply #210 on: 14.09.18 , 19:09 »
Share

Вопрос к подходу в целом, в тч и нераздуванию штата.

Вот насчёт раздувания штата это в точку, только не совсем верно. Сложно назвать "раздуванием штата" организацию путевого поста, при том что главк продолжает "разбухать" и "почковаться" на всевозможные департаменты и отделы. А "низовой" персонал и так сократится в порядке "естественной убыли" - молодёжь, если и приходит, то год-два и бросает это дело. Можно долго и нудно расписывать нехватку людей, когда поезд физически некому обработать, подать на горку, когда вместо 12-ти часовой смены фактически узаканивают суточные, без нормального отдыха между сменами, десятки, а то и сотни часов переработки у тех же локомотивных бригад и многое другое. Но зачем? А так, да, "раздутый штат", ага :)

Да и этого было бы вполне достаточно, учитывая, что погранконтроль планировался в местах отправления.
Он не только планировался, но и был у 1/2. Вот у РЖД не помню, где у них ПТК был.
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #211 on: 15.09.18 , 08:09 »
Share

На Київському й був. Вони там взагалі лише з місяць тому його закрили.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3785


View Profile
« Reply #212 on: 16.09.18 , 23:09 »
Share

А так, да, "раздутый штат", ага :)
В моєму дописі йшлося про наш менталітет: двоє витягують шпалу, а шестеро стоять збоку і дивляться. Це так скрізь... і на укладанні асфальту також.

Щодо СП без місцевої обслуги, то тут складінше. Замкнений СП в одному із положень - це ще може бути без постійної обслуги, а СП, який кожні 20-30хв буде перекидатися в "+" і "-", повинні мати персонал на нестандартний випадок. Доставляти персонал можна тими ж човниками з технічною зупинкою для висадки персоналу через службові двері. Може й не зручно, але допустимо. В метро постійно так працює.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8625


View Profile
« Reply #213 on: 17.09.18 , 05:09 »
Share

Доставляти персонал можна тими ж човниками з технічною зупинкою для висадки персоналу через службові двері. Може й не зручно, але допустимо. В метро постійно так працює.
В метро на пергонах є стрілки, де немає поблизу ДСП?! На перегін для усунення пошкодженнь і у нас доставляють, але то перегін, а не станція.
На дільниці Чернігів-Семиходи локомотивна бригада має курбель, і у разі необхідності їм користуєтся. Правда там 5-7 пар поїздів на добу, і "в потилицю ніхто не дихає" :)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8625


View Profile
« Reply #214 on: 17.09.18 , 08:09 »
Share

В моєму дописі йшлося про наш менталітет: двоє витягують шпалу, а шестеро стоять збоку і дивляться. Це так скрізь...
Ви, я так розумію, особисто приймали участь у "вікнах", щоб так впевнено стверджувати? Може й 10 чоловік стояти "типу байдикують", поки машини йдуть. А там де потрібно ручне втручання такого вже давно немає. Колись, за царя Гороха, може й було. Але вже з особистого досвіду знаю, що "сачків" свої ж колеги зацькують.
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #215 on: 17.09.18 , 10:09 »
Share

На асфальтуванні я теж не уявляю ситуації такої. Шестеро можуть бути лаборантами, з офісу приїхав головний інженер з проектантами мову веде, шеф врешті-решт. Але не члени цієї бригади. Як роблять, - то всі, так само й сачкуват и, - то всим. Причому нема ніякої різниці, в Україні це, чи десь в Іспанії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3785


View Profile
« Reply #216 on: 17.09.18 , 15:09 »
Share

Доставляти персонал можна тими ж човниками з технічною зупинкою для висадки персоналу через службові двері. Може й не зручно, але допустимо. В метро постійно так працює.
В метро на пергонах є стрілки, де немає поблизу ДСП?! На перегін для усунення пошкодженнь і у нас доставляють, але то перегін, а не станція.
На дільниці Чернігів-Семиходи локомотивна бригада має курбель, і у разі необхідності їм користуєтся. Правда там 5-7 пар поїздів на добу, і "в потилицю ніхто не дихає" :)
ЛиС, Ви мене не так зрозуміли. Я писав:
... а СП, який кожні 20-30хв буде перекидатися в "+" і "-", повинні мати персонал на нестандартний випадок.
сидить жива людина (постійний персонал) поблизу тих кількох СП, і в реальному часі дбає про їх безвідмовну роботу. Щодо цього висловлювання, сподіваюсь, у Вас заперечень не буде.
Щодо зручності доїзду/добирання працівників до місця праці Ви писали:
... А доставлять можно, да. Хэликоптером. :)
я запропонував наявним (графіковим РС (МВРС), що прямуватиме з/до Борисполя)... маючи на увазі прибуття до початку робочої зміни, та повернення після завершення робочої зміни.... і в жодному разі не йшлося про необслуговувані СП з "оперативним" доїздом персоналу на випадок виникнення позаштатної ситуації. Пишу коротко - виникає двозначність розуміння, пишу довше - маємо простирадло.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8625


View Profile
« Reply #217 on: 17.09.18 , 16:09 »
Share

Iwan, так справа в тому, що на початку в діалозі(не з Вами) мова йшла якраз про залишення стрілок взагалі без постійного персоналу, і підвозу "у випадку чого". Власне, ось про це
Тут сотрудники уз уверяют, что прям необходимо постоянное дежурство возле стрелки на Борисполь и невозможно организовать оперативную доставку сотрудника с ближайшей станции)
Бо постійний персонал начебто "роздування штату". А в штатному режимі підвоз на віддалені пости, куди важко добиратися завжди був і є. Як той же п.837, наприклад
« Last Edit: 17.09.18 , 16:09 by ЛиС » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.114 seconds with 23 queries.