Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 10:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Загальні пропозиції та їх обговорення

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23
Print
Author Topic: Загальні пропозиції та їх обговорення  (Read 26724 times)
ЛиС
Active user

Posts: 9099


View Profile
« Reply #210 on: 14.09.18 , 19:09 »
Share

Вопрос к подходу в целом, в тч и нераздуванию штата.

Вот насчёт раздувания штата это в точку, только не совсем верно. Сложно назвать "раздуванием штата" организацию путевого поста, при том что главк продолжает "разбухать" и "почковаться" на всевозможные департаменты и отделы. А "низовой" персонал и так сократится в порядке "естественной убыли" - молодёжь, если и приходит, то год-два и бросает это дело. Можно долго и нудно расписывать нехватку людей, когда поезд физически некому обработать, подать на горку, когда вместо 12-ти часовой смены фактически узаканивают суточные, без нормального отдыха между сменами, десятки, а то и сотни часов переработки у тех же локомотивных бригад и многое другое. Но зачем? А так, да, "раздутый штат", ага :)

Да и этого было бы вполне достаточно, учитывая, что погранконтроль планировался в местах отправления.
Он не только планировался, но и был у 1/2. Вот у РЖД не помню, где у них ПТК был.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #211 on: 15.09.18 , 08:09 »
Share

На Київському й був. Вони там взагалі лише з місяць тому його закрили.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #212 on: 16.09.18 , 23:09 »
Share

А так, да, "раздутый штат", ага :)
В моєму дописі йшлося про наш менталітет: двоє витягують шпалу, а шестеро стоять збоку і дивляться. Це так скрізь... і на укладанні асфальту також.

Щодо СП без місцевої обслуги, то тут складінше. Замкнений СП в одному із положень - це ще може бути без постійної обслуги, а СП, який кожні 20-30хв буде перекидатися в "+" і "-", повинні мати персонал на нестандартний випадок. Доставляти персонал можна тими ж човниками з технічною зупинкою для висадки персоналу через службові двері. Може й не зручно, але допустимо. В метро постійно так працює.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9099


View Profile
« Reply #213 on: 17.09.18 , 05:09 »
Share

Доставляти персонал можна тими ж човниками з технічною зупинкою для висадки персоналу через службові двері. Може й не зручно, але допустимо. В метро постійно так працює.
В метро на пергонах є стрілки, де немає поблизу ДСП?! На перегін для усунення пошкодженнь і у нас доставляють, але то перегін, а не станція.
На дільниці Чернігів-Семиходи локомотивна бригада має курбель, і у разі необхідності їм користуєтся. Правда там 5-7 пар поїздів на добу, і "в потилицю ніхто не дихає" :)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9099


View Profile
« Reply #214 on: 17.09.18 , 08:09 »
Share

В моєму дописі йшлося про наш менталітет: двоє витягують шпалу, а шестеро стоять збоку і дивляться. Це так скрізь...
Ви, я так розумію, особисто приймали участь у "вікнах", щоб так впевнено стверджувати? Може й 10 чоловік стояти "типу байдикують", поки машини йдуть. А там де потрібно ручне втручання такого вже давно немає. Колись, за царя Гороха, може й було. Але вже з особистого досвіду знаю, що "сачків" свої ж колеги зацькують.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #215 on: 17.09.18 , 10:09 »
Share

На асфальтуванні я теж не уявляю ситуації такої. Шестеро можуть бути лаборантами, з офісу приїхав головний інженер з проектантами мову веде, шеф врешті-решт. Але не члени цієї бригади. Як роблять, - то всі, так само й сачкуват и, - то всим. Причому нема ніякої різниці, в Україні це, чи десь в Іспанії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #216 on: 17.09.18 , 15:09 »
Share

Доставляти персонал можна тими ж човниками з технічною зупинкою для висадки персоналу через службові двері. Може й не зручно, але допустимо. В метро постійно так працює.
В метро на пергонах є стрілки, де немає поблизу ДСП?! На перегін для усунення пошкодженнь і у нас доставляють, але то перегін, а не станція.
На дільниці Чернігів-Семиходи локомотивна бригада має курбель, і у разі необхідності їм користуєтся. Правда там 5-7 пар поїздів на добу, і "в потилицю ніхто не дихає" :)
ЛиС, Ви мене не так зрозуміли. Я писав:
... а СП, який кожні 20-30хв буде перекидатися в "+" і "-", повинні мати персонал на нестандартний випадок.
сидить жива людина (постійний персонал) поблизу тих кількох СП, і в реальному часі дбає про їх безвідмовну роботу. Щодо цього висловлювання, сподіваюсь, у Вас заперечень не буде.
Щодо зручності доїзду/добирання працівників до місця праці Ви писали:
... А доставлять можно, да. Хэликоптером. :)
я запропонував наявним (графіковим РС (МВРС), що прямуватиме з/до Борисполя)... маючи на увазі прибуття до початку робочої зміни, та повернення після завершення робочої зміни.... і в жодному разі не йшлося про необслуговувані СП з "оперативним" доїздом персоналу на випадок виникнення позаштатної ситуації. Пишу коротко - виникає двозначність розуміння, пишу довше - маємо простирадло.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9099


View Profile
« Reply #217 on: 17.09.18 , 16:09 »
Share

Iwan, так справа в тому, що на початку в діалозі(не з Вами) мова йшла якраз про залишення стрілок взагалі без постійного персоналу, і підвозу "у випадку чого". Власне, ось про це
Тут сотрудники уз уверяют, что прям необходимо постоянное дежурство возле стрелки на Борисполь и невозможно организовать оперативную доставку сотрудника с ближайшей станции)
Бо постійний персонал начебто "роздування штату". А в штатному режимі підвоз на віддалені пости, куди важко добиратися завжди був і є. Як той же п.837, наприклад
« Last Edit: 17.09.18 , 16:09 by ЛиС » Logged
Entony
Active user

Posts: 2502


View Profile
« Reply #218 on: 19.09.18 , 11:09 »
Share

І смішно, і грішно. Вроді в тему гумор не попадає даний відгук. :)

Лайфхак від Володьки з VIP Тернопіль: як купити квиток на поїзд зі Львова до Тернополя.

Комік Тарас Стадницький розповів з якими труднощами зіткнувся, намагаючись доїхати в Тернопіль. Про це пише Реально.te.ua.
“Кажуть, шо Укрзалізниця збиткова. і ви знаєте, я вірю. бо бачу як вони продають квитки.
Вчора шукав чим добратися до обіду зі Львова в Тернопіль. квитків на сайті Укрзалізниці не було, тому знайшов блаблакар. нині зранку блаблакар наламався, рішив на всяк випадок глянути на Укрзалізниці і вуаля – 100 квитків. 100 квитків, Карл, причому на поїзд Львів-Москва. а тепер увага, елементарна математика:
квиток на цей поїзд до Золочева – 72 грн.
квиток на цей поїзд до Москви – 3925 грн.
Поки писав цей пост – квитків стало 80. тим не менше, за моїми дуже грубими підрахунками ви, шановна Укрзалізниця, втратили від 5 760 до 314 000. та, діапазон дуже широкий, та, підрахунок дуже грубий, але! в даній ситуації не треба ні оновлювати рухомий склад, ні робити ремонти на вокзалі, ні підрехтовувати колію, ні наймати нових працівників, реально – НІЧОГО! просто оптимізувати продажі квитків – і всьо
Я не сильно мудрий, але ми, шановна Укрзалізниця, живемо не в той час, коли крім вас не було нічого і нікого. зараз нема квитка на потяг – людина шукає автобуси, буси, блаблакар, пише в фейсбуці і навіть літак. ми в 21 столітті, а ви продаєте квитки методами 90-х років. та, якби відкрили ті квитки на тиждень раніше – то може б і всі продади, але я б добрався якось до Тернополя, не переживайте. але тоді б у вас було побільше грошенят і ви б не піднімали свою вартість квитків майже що півроку.
чого це я раптом вибухнув таким обуренням? та бо того шо наскільки я розумію ПАТ Укрзалізниця – акціонерне товариство, більшість акцій якого належить державі, тобто частково і мені.
тому при збитковості товариство дофінансовується з державних грошей, тобто… частково і з моїх  . і ще й підвищується оплата проїзду, яку я оплачую теж зі своїх
тобто плачу два рази, правильно? а ви кажете шо в когось там схеми як не можете самі справитися з оптимізацією – то зверніться до Дмитрий Дубилет, думаю вони справляться”.

https://www.0352.ua/news/2159325/lajfhak-vid-volodki-z-vip-ternopil-ak-kupiti-kvitok-na-poizd-zi-lvova-do-ternopola

Треба якось передати цей відгук в Пасдеп.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #219 on: 19.09.18 , 20:09 »
Share

Ось воно щастя - тетріс оптимізація продажу ПД. Майже панацея, що забезпечить перехід від хард-регулювання до софт-регулювання продажу ПД. Тільки це зараз не під силу ні МІУ, ні УЗ.
Вже 14 років збігло від того часу, коли вони офіційним листом пообіцяли розглянути доцільність існування терміналів самообслуги. Зараз воно вже не так ефективно, бо у кожного в кишені є "калькулятор", але для якихось верств пасажирів такий автомат не був би зайвим. Розрядився, закінчився оплачений інтернет... ситуацій багато.
Тому, припускаю, до софт-регулювання вони дійдуть за 20-30 років, після природного вибування зі штатного розпису старих псевдофахівців.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 22 queries.