Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.18 , 19:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ломбардія та Швейцаріяя

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Ломбардія та Швейцаріяя  (Read 1459 times)
DJVLAD2003
Active user

Posts: 505


View Profile
« Reply #10 on: 04.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

13 хв більш менш
є гарна app
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.paoloconte.treni_lite&hl=it
спробуйте відсліткувати R10850, як у нього із запізненнями

Єдине що можу сказати, що взагалі-то там канатна дорога. І не думаю що там основні пасажири з автобуса.
Доречі в суботу, неділю та святкові розклад там кращий. Кожні 15 хв при 5 особах.

https://www.pianidibobbio.com/it/prezzi-orari/piani-d-erna
Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #11 on: 06.06.18 , 15:06 »
Share Reply with quote

Дякую за "наводку" на додаток з поїздами по Італії.

Завдяки йому дізнався, що в завтрашню ніч в Італії залізничники будуть страйкувати http://www.trenord.it/en/news/news/transport-strike-on-7-8-june-2018.aspx :(

Як я розумію, після 10-и вечора на поїзди краще не розраховувати, а от як щодо "GUARANTEED TRAINS Trains departing before 10 pm and arriving at their final destination before 11 pm and EuroNight trains will be running as normal"? Можна довіряти, чи були випадки що "гарантовані поїзди" виявились зовсім не "гарантованими"?
Logged
Lyc
Active user

Posts: 973


View Profile
« Reply #12 on: 06.06.18 , 18:06 »
Share Reply with quote

Я бы просто ориентировался на поезда с 6 до 9 вечера, это хоть гарантируется законом.
Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 505


View Profile
« Reply #13 on: 06.06.18 , 20:06 »
Share Reply with quote

Гарантовані потяги дійсно гарантовані. У Trenitalia. Єдина проблема, що Trenord зараз в найглибшій дупі своєї історії через відсутність персоналу.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21867


View Profile
« Reply #14 on: 07.06.18 , 09:06 »
Share Reply with quote

"гарантовані" регіональні поїзди під час страйків у ходу, це приблизно такий статус як у нас для електрички статус "робочої". Але статус "гарантованих" мають лише кілька пар (часто дві) на добу
Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #15 on: 17.06.18 , 16:06 »
Share Reply with quote

Повернувся, дякую за поради.

1. Тренорд "порадував" з самого початку) Літак приземлився трохи раніше і тому я мав шанс встигнути на раніший поїзд на Лекко, чим попередньо планував. Але активна пробіжка по вокзалу Бергамо від зупинки автобусу до квиткового автомату,  а потім до компостера виявилась непотрібною - поїзд відправився з запізненням аж на 20 хвилин, чекали зустрічний поїзд з Лекко!
2. Мені, як туристу, напевно буде шкода коли остаточно зникнуть старі регіонали. Є якийсь колорит в немитому обмальованому поїзді з висунутими з вікна головами пасажирів. Хоча з Мілана до Комо потрапили вже на новий склад - з розетками та кондиціонером.
3. В Лекко виявилось, що автобус з канаткою дійсно ніяк не стикуються і не узгоджені. Хоча коли ми піднімались вгору - так з 6-и людей в кабінці, 5-о приїхали автобусом. Назад же їхали з кінцевої  самі.
4. Google Transit виявляється дуже неправильно рахує час поїздки в метро Мілану.  Тому планувальнику  з Google Maps вірити не можна, мене врятувало що регіонал теж запізнився на 5 хвилин з відправленням)
5. Io Viaggio in Lombardia в аеропорту Бергамо не продається, але в автоматі Trenordа купується без проблем. Турнікети в метро Мілана проходить. А от на фунікулер в Брунате та канатку Лекко треба показувати його в касу, і там видають безкоштовні квитки на прохід через турнікети. Роблять це доволі довго.  Щоправда в 2 випадках з 3-ьох турнікети не працювали все рівно..
6. Спроби щось дізнатись конкретне про рух поїздів під час страйку на вокзалі Мілану виявились невдалими. По факту, одні поїзди з відправленням після 22.00 ходили, інші ні. В тому числі і ті, що через кордон.

В Швейцарії ж все вийшло, як і було заплановано. Всі "стиковки" спрацювали, навіть на перший погляд стрьомні (між різними видами транспорту різних перевізників з мінімальним запасом часу). Просто показував роздруківку SaverDay Pass. Паспорт спитали за два дні аж один раз. Порадувало що на озерах досі катають пасажирів кораблі початку 20-ого століття - от це справжнє збереження транспортної історії!

Тільки от я не здогадався почитати, що розетки в швейцарських поїздах та кораблях не такі як в решті континентальної Європи :( Тому ані вилка зарядки ноутбука, ані подовжувача туди не входили і це створило ряд проблем.

А от DB "порадувала". ICE з Базеля до Франкфурта замінили на IC  - а це значить без кондиціонера, без розеток і без Wi-Fi. При цьому на Basel Bad ще прийшлось побігати по складу аби знайти нормальні місця на двох - бо народ активно сідав ще на Basel SBB, а моя резервація на ICE "перетворилась в тикву", як мені пояснили на інфоцентрі.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21867


View Profile
« Reply #16 on: 17.06.18 , 17:06 »
Share Reply with quote

5. Io Viaggio in Lombardia в аеропорту Бергамо не продається.
Це не 100%.
Є точки перепродажу квитків, для малознайомого з Італією - вони можуть виявитись іноді в несподіваних місцях.
Io Viaggio in Lombardia у місцях, де немає залізничних кас чи точок продажу квитків на міський транспорт - можна купити у таких точках, що можуть бути баром, тютюновим кіоском, точкою продажу лотерей або магазином.
При чому навідміну від разових залізничних квитків - для Io Viaggio in Lombardia підходять точки перпродажу не лише Тренонрда, а й ATB (міський транспорт Берґамо), бо ATB також продає Io Viaggio in Lombardia

В списку revenditi Тренорда - точок поблизу аеропорта немає, а в списку ATBшних rivenditi - є один в туристичній інформації аеропорту і один в тютюновому кіоску через дорогу, в ТРЦ Oriocenter.

Quote
PROMOZIONE TURISTICA
Indirizzo: VIA AEROPORTO, 13 24050 ORIO AL SERIO BG
Giorno di chiusura: SEMPRE APERTO
Orario di apertura: lu-sa 8,00-20 / dom.10,00-18.00

TABACCHI (INTERNO ORIOCENTER)
Indirizzo: VIA PORTICO, 71 24050 ORIO AL SERIO BG
Giorno di chiusura: SEMPRE APERTO
Orario di apertura: 9,00 -22,00

Зауважу лише що якщо раптом турінформація зачинена - дорогу в тому місці перейти не так просто, це як раз автобан, доріжка, що дозволяє пішоходам потрапити на інший бік дороги досить неочевидно кружляє і потім виводить в підземний перехід в неочевидному місці, коротше ТРЦ на відстані витягнутої руки, а поки знайдеш дорогу до нього - хвилин з 15 проблукаєш. Я сам блукав якось.

Далі розкажу про придбання Io Viaggio in Lombardia в тренордівській rivendita, бо лише такий досвід я маю, з ATBшною справи не мав.
Це було у Тірано. Італійської залізничної каси і автомата там немає. Що кумедно - це при тому, що на вузькоколійному вокзалі - є і каса і автомат, але це Ретійська залізниця, а не Треніталія/Тренорд.
Бар в приміщенні вокзала на самому видному місці, що позначений великим плакатом як агент Тренорда там був зачинений (Відчинявся лише о 10 ранку), а мені до 7 ранку треба було проїзний. Але виявилось що в іншому крилі вокзалу є  ще один бар, вони працюють, і вони теж агенти Тренорда і проїзний мені продали там.

Бармен видає його у такому разі у вигляді чека на термопапері. Цей чек - треба закомпостувати залізничним компостером (так, його на ньому не вказана дата дії, її буде видно по тому, яку дату надрукує компостер). Контролери не дивуються.
Турнікети в метро чек звісно не відчиняє, доводиться показувати в будці. Вхід на отурнікечену залізничну станцію з персоналом, наприклад Мілан Чентрале - через ручний контроль. На залізничних станціях де є турнікети і немає ручного контроля - це деякі станції в міському залізничному тунелі (passante), назразок Milano Porta Venezia - робиться в такий спосіб. Один з турнікетів на станції (здається найправіший, хоча може найлівіший, я вже призабув, але на місці легко зорієнтуватись) - відчиняється насправді при засовуванні у нього будь-якого папірця коротше засовуєш той чек туди і проходиш. Він позначений як турнікет для проходу з "великими" квитками на залізничному бланку і там оголошення з проханням не користуватись ним якщо у пасажира "маленький" тренордівсько-ATMівський квиток. Його одразу видно, бо зверху на турнікет насаджений залізничний компостер для великих квитків.

Quote
. Спроби щось дізнатись конкретне про рух поїздів під час страйку на вокзалі Мілану виявились невдалими. По факту, одні поїзди з відправленням після 22.00 ходили, інші ні.
Чомусь під час страйків - залзничники на вокзалах морозяться, може вони вважають що так треба. При чому їх у лоба питаєш про конкретний поїзд, а вони плетуть ахінею, що ми ще не знаємо, поїде, може не поїде, а потім коли вже надто близько до віхдоду - визнають що ну так, ось цей не поїде, а от наступний -ми ще не знаємо і т.д.
Гарантовані поїзди, що курсують під час страйків - можна лише самому знайти в інтернеті і я вже потрапляв на страйки в Італії і в мене все завжди як було написано тих документах, що легко знаходяться в інтернеті - так все і курсувало. А залізничники на вокзалі і табло - лише мордували людей, замість того щоб сказати конкретно що поїде, а що ні, попри те, що все завчасно відомо. Чому так - не знаю.
« Last Edit: 17.06.18 , 17:06 by Maxy » Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #17 on: 17.06.18 , 17:06 »
Share Reply with quote

Дякую, буду знати на майбутнє! Я в інфоцентрі аеропорту, перед тим як купувати ATB-шні квитки на автобус про проїздний питав - але мені сказали що ні, не продається.

Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4031


View Profile
« Reply #18 on: 17.06.18 , 18:06 »
Share Reply with quote

А я завжди думав,  що в Європі лише британці заморочились з нестандартнимм вилками/розетками.  Виявляється,  що і швейцарці мають свій екзотичний стандарт. 
Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 505


View Profile
« Reply #19 on: 17.06.18 , 19:06 »
Share Reply with quote

Повернувся, дякую за поради.

1. Тренорд "порадував" з самого початку) Літак приземлився трохи раніше і тому я мав шанс встигнути на раніший поїзд на Лекко, чим попередньо планував. Але активна пробіжка по вокзалу Бергамо від зупинки автобусу до квиткового автомату,  а потім до компостера виявилась непотрібною - поїзд відправився з запізненням аж на 20 хвилин, чекали зустрічний поїзд з Лекко!
2. Мені, як туристу, напевно буде шкода коли остаточно зникнуть старі регіонали. Є якийсь колорит в немитому обмальованому поїзді з висунутими з вікна головами пасажирів. Хоча з Мілана до Комо потрапили вже на новий склад - з розетками та кондиціонером.
3. В Лекко виявилось, що автобус з канаткою дійсно ніяк не стикуються і не узгоджені. Хоча коли ми піднімались вгору - так з 6-и людей в кабінці, 5-о приїхали автобусом. Назад же їхали з кінцевої  самі.
4. Google Transit виявляється дуже неправильно рахує час поїздки в метро Мілану.  Тому планувальнику  з Google Maps вірити не можна, мене врятувало що регіонал теж запізнився на 5 хвилин з відправленням)
5. Io Viaggio in Lombardia в аеропорту Бергамо не продається, але в автоматі Trenordа купується без проблем. Турнікети в метро Мілана проходить. А от на фунікулер в Брунате та канатку Лекко треба показувати його в касу, і там видають безкоштовні квитки на прохід через турнікети. Роблять це доволі довго.  Щоправда в 2 випадках з 3-ьох турнікети не працювали все рівно..
6. Спроби щось дізнатись конкретне про рух поїздів під час страйку на вокзалі Мілану виявились невдалими. По факту, одні поїзди з відправленням після 22.00 ходили, інші ні. В тому числі і ті, що через кордон.


2. В Ломбардії старі регіонали зникнуть останніми. Скажемо так, в Італії кожний регіон підписує окремий договір на регіональні потяги, а Треніталія за це обіцяє і купує новий РС. Проблема у тому що Trenord це 50% Trenitala та 50% FNM (читай Ломбардія). Поки не вийдуть з цього 50 на 50, не буде довгоочикуванного повноо оновлення РС, і четверта частина регіональних пасажирів країни буде продовжувати їздити як зараз.
4. Ніколи не помічав.
5. IVOL, як правильно написав Маху може мати ряд особливостей. Додам що IVOL куплений в автоматі Trenord або ATM не гаситься у метро Брешії, та навпаки IVOL куплений в infopoint Брешії що біля вокзалу не пропускає через турникети міланського метро. Автобуси це майже 100% треба показувати. Але IVOLи абонаменти, ті що на карточці то читаються у більшості операторів.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 20 queries.