Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ломбардія та Швейцаріяя

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Ломбардія та Швейцаріяя  (Read 1872 times)
interfan
Active user

Posts: 1138


View Profile
« Reply #30 on: 18.06.18 , 09:06 »
Share Reply with quote


Вам мали б відшкодувати її вартість. Після прибуття в Франкфурт треба було піти в Reisezentrum і заповнити форму для отримання відшкодування. Можна звісно і з сайту скачати форму та листом відправити, але тоді за марку доведеться платити, і невідомо чи буде в тому економічний сенс :).

У мене був квиток на 2 людини  з Базеля до Гамбурга з двома пересадками та відповідно трьома резерваціями. Коштувало 38.80 за все, 29.80 квиток та 9 резервації. Двома іншими резерваціями я скористався.  І виходить мені все рівно мали б повернути кошти, 9 євро?
« Last Edit: 18.06.18 , 09:06 by interfan » Logged
volotar
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #31 on: 23.06.18 , 00:06 »
Share Reply with quote


Вам мали б відшкодувати її вартість. Після прибуття в Франкфурт треба було піти в Reisezentrum і заповнити форму для отримання відшкодування. Можна звісно і з сайту скачати форму та листом відправити, але тоді за марку доведеться платити, і невідомо чи буде в тому економічний сенс :).

У мене був квиток на 2 людини  з Базеля до Гамбурга з двома пересадками та відповідно трьома резерваціями. Коштувало 38.80 за все, 29.80 квиток та 9 резервації. Двома іншими резерваціями я скористався.  І виходить мені все рівно мали б повернути кошти, 9 євро?

Так. Ви заплатили 9 євро за послугу резервації в трьох потягах. З вини залізниці Ви цю послугу отримати не змогли. Вам належить компенсація :)
Підтвердження з форуму DB: https://community.bahn.de/questions/1640130-ruckerstattung-sitzplatzreservierung-umstieg-moglich
Quote
Die Reservierung ist ja letztendlich für alle gebuchten Züge (sofern möglich) und wenn hier die Nutzung nicht komplett möglich ist, wird die Reservierung erstattet.

Що цікаво – якщо роздрукувати Fahrgastrechte-Formular на конверті, Deutsche Post доставить його безкоштовно (а точніше за рахунок отримувача – DB). Але це стосується лише Німеччини, а я так розумію, що Ви зараз в Україні, і Вам це мало чим допоможе. Але максимальний термін вимоги компенсації – 1 рік. Якщо будете протягом найближчого року в Німеччині, прихопіть з собою квитки з тої подорожі і зайдіть в DB Reisezentrum по свої 9 євро.
Альтернативно, можна написати їм емейл на kundendialog@bahn.de і запитатись, чи могли б вони Вам, як іноземцю, відшкодувати кошти лише на підставі цього онлайн звернення. Але, я чесно кажучи, сумніваюсь в успіху. В Німеччині паперова бюрократія ще та: без папірчика тут – нікуди, і кожну фігню дрібницю тут потрібно пересилати поштою.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4234


View Profile
« Reply #32 on: 23.06.18 , 09:06 »
Share Reply with quote

З України "рекомендований"  лист до Німеччини буде коштувати десь 60-70 грн.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1138


View Profile
« Reply #33 on: 25.06.18 , 00:06 »
Share Reply with quote

Дякую за таке детальне роз'яснення. Протягом року я таки буду в Німечинні, але зараз у мене як раз гостять німецькі друзі - то попрошу їх відправити листа поштою по поверненні, аби не втрачати час в майбутньому.

І ще - а десь можна подивитись час в який прибув конкретний поїзд в конкретну дату? Бо я так прикинув, може у мене ще й запізнення на кінцеву буде більше години.
Logged
volotar
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #34 on: 25.06.18 , 12:06 »
Share Reply with quote

Дякую за таке детальне роз'яснення. Протягом року я таки буду в Німечинні, але зараз у мене як раз гостять німецькі друзі - то попрошу їх відправити листа поштою по поверненні, аби не втрачати час в майбутньому.

І ще - а десь можна подивитись час в який прибув конкретний поїзд в конкретну дату? Бо я так прикинув, може у мене ще й запізнення на кінцеву буде більше години.

Офіційно – ніде. Неофіційно можна спробувати подивитись тут: http://www.zugfinder.de або https://www.zug-erstattung.de/verspaetete_zuege . Тільки майте на увазі, що ці дані можуть відрізнятись від офіційних, інколи доволі сильно. DB на форумі радить просто відправити звернення про відшкодування, якщо запізнення не було, Вам відмовлять та й все.
Також на форумі пишуть, що запізнення починаючи від 58 хвилин вже заокруглюється до години і відповідно підлягає відшкодуванню.

До речі, є можливість отримати на 20% більше відкшкодування за запізнення, якщо погодитись на відшкодування ваучером і сходити в Reisezentrum особисто: https://www.zugreiseblog.de/fahrgastrechte-formular-bahn-entschaedigung/
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 20 queries.