Maxy
Главный
Active user
Posts: 21528
View Profile
|
1. Вистачить, але якщо до поїздки підготуватись і купити правильний квиток у інтернеті - насправді можна обійтись і дешевшими квитками. Хоча спосіб що дозволяє заплатити менше - неофіційний, це нахабне і підступне використання слабкого місця у тарифній системі VRR (що дозволяє обійтись замість квитка рівня D - квитком рівня C, тобто сумою 28,7 замість 34,7 євро з обох). Про те, що так можна - працівники VRR чи DB Вам ніколи не підкажуть. Але контроль у будь-якому місці поїздки такий квиток одобрить, так що ризику нарватись на штраф немає. Читайте трохи нижче який саме квиток потрібен.
Щодо обмежень на використання лише в один бік.
Лише в одну сторону - це стосується разових квитків. З квитками на малу відстань це очевидно. Однак з ростом відстані росте термін чинності і іноді люди дивлячись на термін чинності думають що це мабуть якийсь проїзний. Наприклад разовий квиток цінового рівня D - чинний аж 5 годин, багато кому було б досить цього часу щоб доїхати до місця, зробити всі справи і повернутись назад, але це саме квиток для проїзду в один бік. З проїзними на день чи 24 години - обмежень на використання в один бік немає немає, по них можна їздити і туди і назад.
2. Вцілому так. Внутрішньоміські поїздки можна здійснювати по квитках більш високих цінових рівнів. Однак слід мати на увазі - в межах міст можуть бути різні зони, а квитки цінового рівня A - "не бачать" меж цих зон вони завжди діють на усе місто, незалежно від того скільки там зон в межах міста. Тобто якщо в межах міста кілька зон - по квитку цінового рівня A - можна їздити як в межах однієї зони, так і між зонами. А квитки більш високих цінових рівнів з початком дії десь за межами цього місця - можуть "дострілювати" до однієї з цих зон в місті і не "дострілювати" до іншої, більш далекої зони в тому-ж місті (до неї був-би потрібен квиток цінового рівня на 1 більше).
Щодо земельних квитків - вони Вам не окупляться. У Північному Рейні - Вестфалії (NRW) - земельні квитки завжди були дорожчі ніж у інших землях. Зараз ціна на 1 особу становить 30,5 євро, якщо 2 особи їдуть разом - 45 євро.
А щодо слабкого місця у тарифній системі VRR і можливості проїхати по квитку рівня С, а не D.
У VRR у квитку (зокрема в проїзному на день) позначається винятково зона початку дії і ціновий рівень. Точка призначення ніяк не фіксується (навідміну наприклад від тарифів назразок VBB-шного). Тобто від місця початку дії в усі боки по проїзному надень ньому можна їхати поки кількість зон не перевищить ту, що дозволяє ціновий рівень.
Тобто наприклад квиток з початком дії у зоні 35 Ессен Центр/Північ одночасно годиться і для проїзду до будь-якого місця в Дортмунді і для проїзда в будь-якого місця у Дюссельдорфі і їздити дозволяє як завгодно по цих містах. Отже насправді можна було його використати для того, що Ви хочете - якщо їхати з Дортмунда в Дюссельдорф на поїзді, що йде через Ессен (а всі найшвидші поїзди саме так і ходять).
Але по задумці авторів тарифної системи VRR (котрі її вигадували у далекі часи, коли квитки на міський транспорт в інтернеті не продавались) - такий квиток повинен продаватись винятково у Ессені і пасажиру, чия поїздка розпочинається у Дюссельдорфі чи у Дортмунді - нема звідки взяти такий квиток. Автомати DB і VRR саме так і працюють. Квиток з початком дії у зоні що інша ніж та де стоїть автомат - не продавати відмовляються. Але зараз є "дірка" (існування котрої явно не передбачено тими, хто свого часу вигадував тарифну систему VRR) - що при продажу на сайті можна вказати початок дії в Ессені знаходячись при цьому у Дормунді. І вуаля, маєте можливість обійтись квитком рівня C замість D. Але якщо раптом немає інтернету, компютера (смартфона) і карток - то така можливість недоступна - доведеться їхати як автори тарифа VRR задумали - по квитку рівня D.
|