Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.05.18 , 03:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Транспорт в Дортмунде

Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Author Topic: Транспорт в Дортмунде  (Read 2449 times)
W_777
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #20 on: 17.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

В общем, поездка состоялась. Хочу еще раз поблагодарить Маху за детальный инструктаж по билетам VRR и WT.
Из Дортмунда в Хамм и обратно мы ездили вдвоем по 9 UhrTagesTicket 5P на электричках RE и по Хамму катались автобусами. В электричках билеты не проверяли, а в автобусах при посадке водитель всех запускал через переднюю дверь и смотрел билеты (я так понял, что это обычная практика для Германии). Короче, вопросов не возникло. Кстати, билет автомат ДБ продал сразу компостированный. Вот он тот самый билет:


Вот этим советом
Quote
Але зараз є "дірка" (існування котрої явно не передбачено тими, хто свого часу вигадував тарифну систему VRR) -  що при продажу на сайті можна вказати початок дії в Ессені знаходячись при цьому у Дормунді. І вуаля, маєте можливість обійтись квитком рівня C замість D.
Але якщо раптом немає інтернету, компютера (смартфона) і карток - то така можливість недоступна -  доведеться їхати як автори тарифа VRR задумали - по квитку рівня D.
воспользоваться не удалось. Сайт вроде и давал выбрать билет од Эссена, но вот оплата почему-то не прошла. Поэтому из Дортмунда в Дюссельдорф ехали по 24-Stunden Ticket 2 Personen (тариф D) и по нему еще до вечера по городу катались.
В целом, Дюссельдорф и Хамм как-то больше понравились чем Дортмунд. Поэтому в Дюссельдорфе мы были дольше.
У девушки подруга живет в пригороде Дюссельдорфа (г. Золинген) поэтому в один из дней ездили туда и обратно по  24-Stunden Ticket 2 Personen (тариф В, скан ниже). Ездили на S-Bahn - вот там, кстати, билеты проверяли.

Вообще, конечно, городской транспорт в немецких городах организован почти идеально. И раньше терпеть не мог наши маршрутки, то теперь у меня к ним вообще какое-то жуткое отвращение :)
U-bahn хоть и похож на трамвай, но все таки, скорость побольше и ход более плавный. У нас когда едешь трамваем, то чувствуешь каждый изгиб рельсы)))
Кстати, в Дюссельдорфе обнаружил еще одну разновидность городского транспорта - Niederflurstrab. С виду обычный трамвай. Почему он отдельно от U-bahn выделен?
« Last Edit: 17.05.18 , 15:05 by W_777 » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21624


View Profile
« Reply #21 on: 17.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

Це важко пояснити якщо слухач не знає контексту.

Тому спробую коротко переказати контекст. З кінця 60-х коли постала та концепція, згідно до котрої трамваї в більших містах західної Німеччини стали перебудовувати на штадтбани - дуже типовим рішенням стало, щоб штадтбан після перебудови має бути високопідлоговий, високоплатформний і широколійний (1435 мм), навіть якщо трамвай до того, як його почали перебудовувати таким не був. Втім це не виключало можливості посадки без платформ (чи з низької платформи) на зупинках з малим пасажиропотоком, для цього у вагонів високоплатформний вхід може так чи інакше трансформуватись у сходинки.
А лінії що не підлягали перебудові на штадтбани - лишались низькоплатформні, з рухомим складом зі сходами (низькопідлоговий рухомий склад тоді був екзотичний і малодоступний) і деколи вузькоколійний (1000 мм) і відповідно в нього інвестували менше, тому для таки ліній традиційними лишались гірший стан колій, менші швидкості і все таке. І як правило підземні ділянки у центрі - споруджувались винятково для штадтбанів.

Були звісно міста з "відхиленнями" від "стандартних" рішень - коли тунель і підземні станції у центрі робили для вузькоколійного трамвая також - наприклад з - як у Бохумі - там тунель 4-колійний і "трамвай" і "штадтбан" їдуть паралельно але по різних коліях. Або як було у Штуттгарті, коли на тунельних ділянках були триниткові колії і в торці станції платформа понижувалась, що дозволяло трамваєві 1000 мм там теж курсувати.

А особливістю Дортмундського рішення було таке - тій лінії, що не перебудовували толком на стандарти штадтбану - все-таки всупереч стандартному підходу - побудували підземну ділянку у центрі з пересадками на штадтбан, але з низькими платформами і закупили для неї низькопідлогові вагони. Наземні ділянки не перебудовували - там лишились старі швидкості і посадка місцями не просто з низьких платформ, а й зовсім без платформ, прямо з дороги.  Дуже довго маршрути по цій ділянці носили номери 403 and 404 (тобто на "трамвайний" лад), лише нещодавно їх перейменували на U43 та U44. Стан колій на наземних ділянках лишився був досить поганеньким (як для Західної Німеччини).
Термін Niederflurstrab - значить просто низькопідлоговий трамвай, -strab це скорочення від Strassenbahn.

Quote
хоть и похож на трамвай, но все таки, скорость побольше и ход более плавный.
ну так рівняти навіть зі звичайним трамваєм треба не з містами України. Є окремі винятково достойні приклади навіть пост-соціалістичних міст. Наприклад з дуже гарні швидкості - у Познані (я маю на увазі навіть не-PST, а звичайні лінії).
« Last Edit: 17.05.18 , 18:05 by Maxy » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3847


View Profile
« Reply #22 on: 18.05.18 , 00:05 »
Share Reply with quote

трамваї в більших містах західної Німеччини стали перебудовувати на штадтбани - дуже типовим рішенням стало, щоб штадтбан після перебудови має бути високопідлоговий, високоплатформний і широколійний (1435 мм), навіть якщо трамвай до того, як його почали перебудовувати таким не був. Втім це не виключало можливості посадки без платформ (чи з низької платформи) на зупинках з малим пасажиропотоком, для цього у вагонів високоплатформний вхід може так чи інакше трансформуватись у сходинки.
А лінії що не підлягали перебудові на штадтбани - лишались низькоплатформні, з рухомим складом зі сходами (низькопідлоговий рухомий склад тоді був екзотичний і малодоступний) і деколи вузькоколійний (1000 мм) і відповідно в нього інвестували менше, тому для таки ліній традиційними лишались гірший стан колій, менші швидкості і все таке. І як правило підземні ділянки у центрі - споруджувались винятково для штадтбанів.

Маху, а оця тенденція зі штадтбанами та трамваями східну частину Німеччини (колишню НДР) теж зачепила? Чи вони пішли якимсь своїм шляхом?
Бо я зі східно-німецьких міст був лише в Берліні та і то в досить юному віці, коли ще транспортом не дуже цікавився. А зі свіжих подорожей німецькими містами лише Нюрнберг та Мюнхен.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21624


View Profile
« Reply #23 on: 18.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

ні, це було суто західнонімецьке явище. У Східній Німеччині трамвай лишався доволі класичним.
Logged
Tags: dortmund 
Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.132 seconds with 21 queries.