Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.18 , 23:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Транспорт в Дортмунде

Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Author Topic: Транспорт в Дортмунде  (Read 5739 times)
W_777
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #20 on: 17.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

В общем, поездка состоялась. Хочу еще раз поблагодарить Маху за детальный инструктаж по билетам VRR и WT.
Из Дортмунда в Хамм и обратно мы ездили вдвоем по 9 UhrTagesTicket 5P на электричках RE и по Хамму катались автобусами. В электричках билеты не проверяли, а в автобусах при посадке водитель всех запускал через переднюю дверь и смотрел билеты (я так понял, что это обычная практика для Германии). Короче, вопросов не возникло. Кстати, билет автомат ДБ продал сразу компостированный. Вот он тот самый билет:


Вот этим советом
Quote
Але зараз є "дірка" (існування котрої явно не передбачено тими, хто свого часу вигадував тарифну систему VRR) -  що при продажу на сайті можна вказати початок дії в Ессені знаходячись при цьому у Дормунді. І вуаля, маєте можливість обійтись квитком рівня C замість D.
Але якщо раптом немає інтернету, компютера (смартфона) і карток - то така можливість недоступна -  доведеться їхати як автори тарифа VRR задумали - по квитку рівня D.
воспользоваться не удалось. Сайт вроде и давал выбрать билет од Эссена, но вот оплата почему-то не прошла. Поэтому из Дортмунда в Дюссельдорф ехали по 24-Stunden Ticket 2 Personen (тариф D) и по нему еще до вечера по городу катались.
В целом, Дюссельдорф и Хамм как-то больше понравились чем Дортмунд. Поэтому в Дюссельдорфе мы были дольше.
У девушки подруга живет в пригороде Дюссельдорфа (г. Золинген) поэтому в один из дней ездили туда и обратно по  24-Stunden Ticket 2 Personen (тариф В, скан ниже). Ездили на S-Bahn - вот там, кстати, билеты проверяли.

Вообще, конечно, городской транспорт в немецких городах организован почти идеально. И раньше терпеть не мог наши маршрутки, то теперь у меня к ним вообще какое-то жуткое отвращение :)
U-bahn хоть и похож на трамвай, но все таки, скорость побольше и ход более плавный. У нас когда едешь трамваем, то чувствуешь каждый изгиб рельсы)))
Кстати, в Дюссельдорфе обнаружил еще одну разновидность городского транспорта - Niederflurstrab. С виду обычный трамвай. Почему он отдельно от U-bahn выделен?
« Last Edit: 17.05.18 , 15:05 by W_777 » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #21 on: 17.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

Це важко пояснити якщо слухач не знає контексту.

Тому спробую коротко переказати контекст. З кінця 60-х коли постала та концепція, згідно до котрої трамваї в більших містах західної Німеччини стали перебудовувати на штадтбани - дуже типовим рішенням стало, щоб штадтбан після перебудови має бути високопідлоговий, високоплатформний і широколійний (1435 мм), навіть якщо трамвай до того, як його почали перебудовувати таким не був. Втім це не виключало можливості посадки без платформ (чи з низької платформи) на зупинках з малим пасажиропотоком, для цього у вагонів високоплатформний вхід може так чи інакше трансформуватись у сходинки.
А лінії що не підлягали перебудові на штадтбани - лишались низькоплатформні, з рухомим складом зі сходами (низькопідлоговий рухомий склад тоді був екзотичний і малодоступний) і деколи вузькоколійний (1000 мм) і відповідно в нього інвестували менше, тому для таки ліній традиційними лишались гірший стан колій, менші швидкості і все таке. І як правило підземні ділянки у центрі - споруджувались винятково для штадтбанів.

Були звісно міста з "відхиленнями" від "стандартних" рішень - коли тунель і підземні станції у центрі робили для вузькоколійного трамвая також - наприклад з - як у Бохумі - там тунель 4-колійний і "трамвай" і "штадтбан" їдуть паралельно але по різних коліях. Або як було у Штуттгарті, коли на тунельних ділянках були триниткові колії і в торці станції платформа понижувалась, що дозволяло трамваєві 1000 мм там теж курсувати.

А особливістю Дортмундського рішення було таке - тій лінії, що не перебудовували толком на стандарти штадтбану - все-таки всупереч стандартному підходу - побудували підземну ділянку у центрі з пересадками на штадтбан, але з низькими платформами і закупили для неї низькопідлогові вагони. Наземні ділянки не перебудовували - там лишились старі швидкості і посадка місцями не просто з низьких платформ, а й зовсім без платформ, прямо з дороги.  Дуже довго маршрути по цій ділянці носили номери 403 and 404 (тобто на "трамвайний" лад), лише нещодавно їх перейменували на U43 та U44. Стан колій на наземних ділянках лишився був досить поганеньким (як для Західної Німеччини).
Термін Niederflurstrab - значить просто низькопідлоговий трамвай, -strab це скорочення від Strassenbahn.

Quote
хоть и похож на трамвай, но все таки, скорость побольше и ход более плавный.
ну так рівняти навіть зі звичайним трамваєм треба не з містами України. Є окремі винятково достойні приклади навіть пост-соціалістичних міст. Наприклад з дуже гарні швидкості - у Познані (я маю на увазі навіть не-PST, а звичайні лінії).
« Last Edit: 17.05.18 , 18:05 by Maxy » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4231


View Profile
« Reply #22 on: 18.05.18 , 00:05 »
Share Reply with quote

трамваї в більших містах західної Німеччини стали перебудовувати на штадтбани - дуже типовим рішенням стало, щоб штадтбан після перебудови має бути високопідлоговий, високоплатформний і широколійний (1435 мм), навіть якщо трамвай до того, як його почали перебудовувати таким не був. Втім це не виключало можливості посадки без платформ (чи з низької платформи) на зупинках з малим пасажиропотоком, для цього у вагонів високоплатформний вхід може так чи інакше трансформуватись у сходинки.
А лінії що не підлягали перебудові на штадтбани - лишались низькоплатформні, з рухомим складом зі сходами (низькопідлоговий рухомий склад тоді був екзотичний і малодоступний) і деколи вузькоколійний (1000 мм) і відповідно в нього інвестували менше, тому для таки ліній традиційними лишались гірший стан колій, менші швидкості і все таке. І як правило підземні ділянки у центрі - споруджувались винятково для штадтбанів.

Маху, а оця тенденція зі штадтбанами та трамваями східну частину Німеччини (колишню НДР) теж зачепила? Чи вони пішли якимсь своїм шляхом?
Бо я зі східно-німецьких міст був лише в Берліні та і то в досить юному віці, коли ще транспортом не дуже цікавився. А зі свіжих подорожей німецькими містами лише Нюрнберг та Мюнхен.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #23 on: 18.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

ні, це було суто західнонімецьке явище. У Східній Німеччині трамвай лишався доволі класичним.
Logged
Nataliia
Guest
« Reply #24 on: 09.09.18 , 12:09 »
Share Reply with quote

Подскажите, пожалуйста, при поездке из аэропорта до вокзала в автобусе 490 закомпостировали билет, потом пересели в трамвай - билет нужно еже раз компостировать? Сколько действует билет А-3? Есть ли какие-либо турникеты в трамвае-метро U-47?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #25 on: 09.09.18 , 16:09 »
Share Reply with quote

турникетів у Дортмунді немає
Квиток при пересадці компостувати не треба. Чинність квитка цінового рівня А1, А2 або А3 - 90 хвилин
Logged
Nataliia
Guest
« Reply #26 on: 09.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Спасибо
Logged
tipster
newbee

Posts: 2


View Profile
« Reply #27 on: 16.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

Вот перечитал10 раз тему ,и другие источники ,перерыл сайты ввр и дойче бан и все равно включаю джамалу и ничего не понимаю что и как.Вроде и чуток понял но не понял.  Вот например не получаеться купить билеты на сайте врр на январь да и день в день тоже.
Вобщем обращение к гуру Maxy о помощи!
Нас 2 человека и прилетаем в пятницу 11 января в дортмунд вечером в 20-00 , потом нам надо перебраться в Бохум ,где мы будем жить до понедельника! еще хотелось бы поехать в дюсельдорф на денек  и в дортмунд .может зацепить вуперталь с ихним метро вверх тормашками) . подскажи,добрый человек,как  лучше и что лучше за проездные купить . Вот акция появилась у Фликсбуса Essen central station (train)-Düsseldorf central station можно купить за 3 евро в одну сторону,но до ессена надо еще добраться из бохума,вообщем я в расстерености как не попасть на деньги с этими поездами.
« Last Edit: 16.11.18 , 12:11 by tipster » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #28 on: 16.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Ось вам чорновий розрахунок.
(чорновий - тому-що у Бохумі і Дюссельдорфі різні частини міста належать до різних зон, я Вам порахував у припущенні що і у Бохумі і  у Дюссельдорфі вам не треба далі тієї зони, до котрої належить центр міста. А Ви перевірте контретно до тих адрес, що Вас цікавлять у цьому місці. Якщо раптом виявиться що треба до більш дальніх зон - то треба перерахувати, більш вірогідно що результат в принципі буде той-же, але може виявитись що оптимальнішою виявиться трохи інакша тактика).

Отже:

Дортмунд-аеропорт  - Бохум - якщо їхати автобусом до Aplerbeck, далі трамвай U47, далі поїздом в Бохум - це по разовому квитку ціновий рівень B (разовий квиток в один бік коштує 5,9 євро на особу, проїзний на 24 години - 14,2 євро на особу, або 18 євро на 2 осіб що мандрують разом).
Навідміну від довших маршрутів, на котрі описаним мною шляхом вибору стартової точки напівдорозі - можна суттєво економити обійшовшись проїзним більш низького цінового рівня ніж ціновий рівень разового квитка (наприклад замість разового квитка рівня С - проїзний цінового рівня B) - тут так не вийде. Чому? А тому, що просто у тарифі VRR не існує цінового рівня більш низького,ніж B. для поїздок між містами. Більш низькі цінові рівні (всякі різновиди цінового рівня А) - вони суто для внутрішньоміських поїздок. А міжміська поїздка навіть набагато коротша - вона менш низького цінового рівня ніж B не буває.
Коротше на цю ділянку - скоріш за все раціональніше зробити як прості пасажири роблять - купити в автоматі в пункті початку поїздки квиток цінового рівня B і не випендрюватись.

Бохум - Дюссельдорф - по разовому квитку - рівень D (тобто втупу купувати дуже дорого - 15,3 євро разовий в один бік на одну особу, проїзні на 24 години 34.2 євро на одну особу або 39,3 євро на дві особи що мандрують разом). Сам Бог велів вибрати проміжну точку і взяти від неї проїзний.
Якщо достатньо покриття в Дюссельдорфі без далеких південних околиць - можна обійтись проїзним навіть не рівня C, а B (14,2 євро на особу, або 18 на двох). Залежно від планів там різну точку можна вибирати, але наприклад зона 45 Essen Sud - підійде. При чому той-же квиток буде чинний для проїзда і у Вупперталь і по всій лінії Швебебана

Quote
Вот акция появилась у Фликсбуса Essen central station (train)-Düsseldorf central station можно купить за 3 евро в одну сторону,но до ессена надо еще добраться из бохума,вообщем
Flixbus в Ессені з-під головного вокзалу їздить. Проїзд з центра Бохума на головний вокзал Ессена - по тарифу VRR - це також ціновий рівень B. Так, це досить мала відстань (наприклад у порівнянні з аеропорт Дортмунда - Бохум), але ж я Вам вже пояснював - для міжміських поїздок більш низького цінового рівня ніж B у тарифі VRR не передбачено. Тому цінник на проїзд - вже Вам відомий разовий квиток в один бік коштує 5,9 євро на особу, проїзний на 24 години - 14,2 євро на особу, або 18 євро на 2 осіб що мандрують разом. І потім по Дюссельдорфу навряд-чи будете пішки ходити, десь доведеться і на громадському транспорті їздити (ціна на внутрішньоміський поїзд по Дюссельдорфу - це ціновий рівень A3 - 2,8 євро за разовий квиток, 7 євро за проїзний на 24 години на одну особу або 10,3 для двох, також є ще kurzstrecketicket - коштує 1,6 євро, чинний на разову поїздку на відстань не більш ніж 1,5 км)

Співставивши це - по-моєму стає очевидно, що краще з flixbusом не мати справи і спокійно їхати по VRRівському тарифу всю дорогу. Тим більше flixbus - це прив'язка до конкретного рейса, а по VRRівському тарифу можна їхати у будь-який час.

Quote
я в расстерености как не попасть на деньги с этими поездами.
тут таке діло - якщо хочете економити - дуже бажано як слід розібратись з логікою тарифа VRR і географією міст регіону.

Одразу скажу - це не дуже просто - цієї логіки не вловлює навіть частина місцевих мешканців, багато хто уже потрапляв на штрафи через те, що ненароком заїхав поза межі дії квитка, тому багато хто з місцевих купує квитки з явно надлишковою зоною чинності щоб ненароком ще раз не виїхати і не нарватись на штраф.

Сама та ідея з вибором точки напівдорозі і покупки через інтернет проїзного з початком дії у ній - вона ж на чому базується. Той проїзний на добу що мали б купувати люди за припущенням авторів тарифної системи VRR - тобто з початком дії в точці де відбувається покупка - він має надто велику зону покриття (більшу ніж де-факто потрібно для поїздки). Але таке надлишквое покриття - воно серед іншого убезпечує від випадкового виїзду за ті зони, що покриваються квитком у випадку якщо помилково пасажир їде до пункта призначення надто криво  (це можливо через погане знання географії реґіону або тому що найближча комбінація поїздів і автобусів до місця призначення виявилось такою, що веде не найкоротшою дорогою). Сама моя пропозиція вибору початкової точки на півдорозі - вона здешевлює поїздку зокрема через те що ви позбуваєтесь цих "непотрібних" зон. Але одночасно - позбуваєтесь страховки. Тобто якщо Ваше уявлення про географію регіона небездоганне - штафи ненароком нарватись на штраф виростають.

У випадку якщо у людей надто простий випадок - все в одну лінію - грубо кажучи Гольцвікеде - Вупперталь - Дюссельдорф - то там все надто просто (бо вся географія в одну лінію). У такому разі нема чого особливо хвилюватись і не боятись накосячити.  А Ви ж хочете так-би мовити "двовимірно" прокатати, зокрема між містами, між котрими прямої дороги немає - тому Вам слід подумати - чи Ви інвестуєте трохи часу щоб розібратись з логікою тарифа VRR, чи відмовляєтесь від максимальної економії - ну або третій варіант - таки економите не розібравшись і ризикуєте нарватись на штраф.
Logged
tipster
newbee

Posts: 2


View Profile
« Reply #29 on: 18.11.18 , 10:11 »
Share Reply with quote

Quote
Дортмунд-аеропорт  - Бохум - якщо їхати автобусом до Aplerbeck, далі трамвай U47, далі поїздом в Бохум - це по разовому квитку ціновий рівень B (разовий квиток в один бік коштує 5,9 євро на особу, проїзний на 24 години - 14,2 євро на особу, або 18 євро на 2 осіб що мандрують разом).
если я правильно понял,категория В для каждого отдельного города своя,то есть близлежащие территории по кругу,исходя из этого для какого города мне выбрать билет категории В,для Бохума или дортмунда? так что бы,если брать  проїзний на 24 години за18 євро на 2 осіб и на следующий день поехать из бохума в дортмунд и назад по данному проездному,который будет действовать до того времени как я воспользовался им впервые(например в 20:00) и дает ли данный вид проездного возможность кататься на общественном транспорте ,внутри данной зоны?
а что с вариантом Гольцвікеде-Бохум  на электричке?

Quote
Якщо достатньо покриття в Дюссельдорфі без далеких південних околиць - можна обійтись проїзним навіть не рівня C, а B (14,2 євро на особу, або 18 на двох). Залежно від планів там різну точку можна вибирати, але наприклад зона 45 Essen Sud - підійде. При чому той-же квиток буде чинний для проїзда і у Вупперталь і по всій лінії Швебебана
як вибрати проміжну точку ? это при покупке через интернет я так понял. Возможен какой то вариант,при котором мы например берем 24 часовой проездной ,едем в дюсельдорф,возвращаемся вечером в Бохум ,а на следующий день по этому же проездному доезжаем утром в аеропорт дортмунда?)
Logged
Tags: dortmund 
Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.142 seconds with 21 queries.