Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.07.20 , 17:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Транспорт в Дортмунде

Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Транспорт в Дортмунде  (Read 14306 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22913


View Profile
« Reply #30 on: 18.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

цінові рівні (хоч B хоч С) - вони відраховуються не відносно не навколо якогось міста уцілому, а відносно якоїсь певної зони. Зокрема Дормунд складається з двох зон - 37 Dortmund Mitte/West і 38 Dortmund Ost
Автобусні зупинки перед аеропортом Дортмунда - це зона 38 Dortmund Ost.
Бохум відносно зони 38 Dortmund Ost - все ще в межах цінового рівня B, тому нема проблем.
Quote
исходя из этого для какого города мне выбрать билет категории В,для Бохума или дортмунда
По-перше якщо Ви купуєте у автоматі - Вам не дадуть вибирати. Початком дії буде та зона, де Ви купуєте квиток (тобто 38 Дортмунд-Схід), це без варіантів.

По-друге - якщо ми розглядаємо разовий квиток - то по ньому можна їхати лише в одну сторону - ВІД місця, де у квитка початок дії. По разовому квитку цінового рівня B з початком дії у Бохумі їхати з аеропорта Дортмунда у Бохум не можна. Якби це був проїзний на 24 години - то було б можна, в проїзному обмежень на напрямок поїздки немає.

Quote
так что бы,если брать  проїзний на 24 години за18 євро на 2 осіб и на следующий день поехать из бохума в дортмунд и назад по данному проездному,который будет действовать до того времени как я воспользовался им впервые(например в 20:00),и дает ли данный вид проездного возможность кататься на общественном транспорте ,внутри данной зоны?
міським транспортом можна користуватись в усіх зонах, що потрапляють у межі дії цього квитка. Тобто і в зоні де почалась поїздка і в зоні де закінчилась і якщо десь напівдорозі є місто зі своїм міським транспортом - то там також можна. Але якщо квиток разовий - поїздка на міському транспорті повинна укладатись в логіку поїздки в один бік від місця початку дії. Якщо проїзний - то обмежень на напрямок поїздки зокрема і міським транспортом - немає.

А я от зараз подумав, що якщо через інтернет взяти квиток з початком дії Бохум - то на другий день по ньому можна не лише назад в аеропорт повернутись (що не цікаво), а і й в будь-яку іншу сторону від Бохума поїхати. Наприклад такий квиток "дострілюватиме" на захід і не лише до Ессена, а навіть аж до Мюльхайма на Рурі. На південний захід до зупинки Kettwig (це між південними передмістями Ессена і Ратінґеном). З межами дії на південь - все складно - якщо початок дії в Бохумі і ціновий рівень B - до центра Вуперталя їхати не можна (туди потрібен рівень C), але можна доїхати до східних околиць (наприклад через Хаген) і далі по східній половині Вуперталя їздити  - назахідніші місця в Вупперталі до котрих можна доїхати - це  або зупинка електрички Вупперталь-Унтербармен або зупинка швебебана Völklinger Strasse. Тобто на Швебебані можна буде проїхати по ділянці Wuppertal Oberbarmen - Völklinger Strasse і назад.

Але по-моєму при ваших планах - доїхати і до Дюссельдорфа і до Вупперталя - можливість не дуже корисна, бо там все-одно доведеться щось докуповувати і буде ненабагато дешевше. Крім того прикро що з 24 годин чинності станом на ранок 2-го дня майже половина вже мине. Коротше саме з тих міркувань, що Вам треба у Бохум доїхати, а потім Ви одразу упираєтесь у ніч (коли години чинності минають, а потреби їздити в цей час немає) - мені ідея розпочати поїздку з аеропорта Дортмунда по добовому квитку видається не надто цікавою.

Quote
як вибрати проміжну точку ?
лише підбором.
Я просто на тарифі VRR вже всі зуби з'їв, тому мені зазвичай з 1-2 разу її правильно вгадую (і лишається лише пересвідчитись що по всіх напрямках де планується їздити вона "дострілює", зробивши відповідні запити на сайті VRR). А коли я тільки почав з тарифами VR знайомитись - пошук токої точки у мене займав до пів-години

В ідеалі перевірку точки треба робити саме пошуком маршрутів
http://efa.vrr.de
Там треба вказувати конкретні назви зупинок і воно показує можливі маршрути проїзду і ціновий рівень для такої поїздки

Але для простоти - можна скористатись також
http://vrr.de/psf/
тут не треба підбирати-вгадувати зупинку в потрібній зоні і він показує результат негайно, а не думає по кількадесят секунд, як efa.vrr.de. Але проблема утому, що володіння VRR - місцевість з пагорбами і долинами, внаслідок такого рельєфа - часто дороги між містами ведуть не по прямій, а vrr.de/psf/ - рахує Вам у припущенні що ви рухаєтесь по прямих - а насправді іноді буває що навіть не існує дороги, по котій можна було б так проїхати.
« Last Edit: 18.11.18 , 19:11 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22913


View Profile
« Reply #31 on: 18.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

Quote
. Возможен какой то вариант,при котором мы например берем 24 часовой проездной ,едем в дюсельдорф,возвращаемся вечером в Бохум ,а на следующий день по этому же проездному доезжаем утром в аеропорт дортмунда?)
можна, якщо взяти наприклад проїзний рівня C з центром у зоні 35 Ессен Центр/Північ. Але проблема у тому, що цінові квитки рівня C вже досить недешеві - проїзний на 24 години коштуватиме 24.3 євро на 1 особу або 28.7 євро на двох.
Вупперталь у такому разі повністю потрапляє в зону чинності. Інша справа що я щось сумніваюсь що Вам 24 годин чинності вистачить на все одночасно (щоб і в Дюссельдорф з'їздити і до Вупперталя заїхати і поспати і потім ще проїхати в аеропорт).

Я ось побачив можна брати хитрий квиток з центром у зоні 67  Breckerfeld/Schwelm/Ennepetal/Gevelsberg цінового рівня B. Тобто і недорого і покриває одночасно аеропорт Дортмунда і Бохум і весь Вупперталь з західними околицями включно.
Тобто можна або розпочавши поїздку в аеропорту Дортмунда о 20:00 - на наступний день мотнутись до Вупперталя я там по швебебану і туди і назад катнути.
Або те саме навпаки по дорозі назад - тобто за день до вильоту мотнутись з Бохума у  Вупперталь, там катнути по швебебану туди-і-назад і повернутись в Бохум, а на наступний день - з Бохума в аеропорт Дортмунда.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #32 on: 20.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

у  Вупперталь, там катнути по швебебану туди-і-назад

Швебебан закрыт на техпроверку.

http://www.faz.net/aktuell/gesellschaft/ungluecke/wuppertaler-schwebebahn-absturz-einer-schiene-sorgt-fuer-zwangspause-15898435.html

С уважением, Ульф
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #33 on: 20.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Дякую за масу корисної інформації.
дуже зацікавила можливість купити наприклад зону В і проїхати вдвічі більше.
матиму майже добову пересадку в аеропорту  Weeze, хотілося б якомога більше покататись німецькими містечками.

на карті vrr є деякі голландські території, зокрема місто Nijmegen. сайт залізниці пропонує до нього їхати залізниця+ автобус з пересадкою у Kleve, згадується тариф vrr, але глянути яка зона, ціна не виходить (також не до всіх німецьких пунктів показує ціну, зону). аеропорт Weeze-Kleve - зона В. тобто якщо взяти добовий квиток зона В (18,40є за 2х) з початком дії у Kleve, то він має бути дійсним для проїзду аеропорт Weeze-kleve-Nijmegen?

думаю взяти зону В з початком дії на північ від аеропорту і покататись цим шматочком регіону, коли повертатимусь також з добовою пересадкою взяти зону В на південь від аеропорту і обкатати нові містечка.

чи є дешевий варіант проїхатись з аеропорту Weeze до великих міст? Дюссельдорф? сайт пропонує дорогу зону D, проїхатись у 2х з ціною на рівні чи трохи дорожче автобусів Flibco неможливо (5євро з людини в 1 кінець, тобто 20 за туди й назад з 2х)?
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #34 on: 21.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

ще хотів запитати у знавців тарифу vrr яку точку старту  дії добового абонемента краще обрати щоб обкатати більше навколо аеропорту Weeze і вкластись у зону В.
може Xanten?
я правильно зрозумів з сайту що він покриває населені пункти по обидва боки Рейну і водночас дострілює до аеропорту?
нарахував з десяток містечок з гарною старовиною у зоні навколо. може хтось мандрував і порадить що потрібно дивитись точно, що лиш як буде зайвий час
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22913


View Profile
« Reply #35 on: 23.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote

Quote
на карті vrr є деякі голландські території, зокрема місто Nijmegen. сайт залізниці пропонує до нього їхати залізниця+ автобус з пересадкою у Kleve, згадується тариф vrr, але глянути яка зона, ціна не виходить (також не до всіх німецьких пунктів показує ціну, зону). аеропорт Weeze-Kleve - зона В. тобто якщо взяти добовий квиток зона В (18,40є за 2х) з початком дії у Kleve, то він має бути дійсним для проїзду аеропорт Weeze-kleve-Nijmegen?
Якщо сайт VRR не пише ціну - значить обрану комбінацію транспорту неможливо протарифікувати по тарифу VRR.
Чому маршрут з використанням автобуса SB58 сайт вважає нетарифним за тарифом VRR - я точно не знаю.
Питання уже виникало на форумі
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124603.0
Ось тоді я висловив гіпотезу, що причина у тому, що автобус SB58  - не приміський, а міжміський (це ясно з позначення SB) і через це нетарифний для тарифа VRR.

Щодо можливості проїзду у міжміських автобусах по квитках тарифних спілок - якогось загальнонімецького правила. Schnellbusи буває що взагалі не дозволяють по квитках транспортної спілки використовувати, буває що дозволяють, або дозволяють з якимись обмеженнями (може на якійсь ділянці).
Наприклад у внутрішньонідерландському сполученні - на SB58 можна їздити по по OV-картці (тобто у внутрішньонідерландському сполученні на цей автбус звичайна для Нідерландів тарифікація, як на приміські і міські автобуси). Також, судячи з 9292.nl - допускається внутрішньонідерландська тарифікація проїзду між останньою зупинкою в Німеччині і Недерладнами - Wyler - Неймеген - теж тарифна по внутрішньонідерландській ціні (3,07 євро). А от Краненбурґ - Неймеген - уже ціну 9292.nl не пише, тобто внутрішньонідерландський тариф уже не діє.

Моя гіпотеза виявилась не цілком правильною.
Як бачите - Ульф показав, що у внутрішньонімецькому сполученні - той-же SB58 сайт VRR згоден тарифікувати за тарифом VRR
Тому треба шукати якусь іншу гіпотезу.
Можливо SB58 нетарифний по тарифу транспортних спілок у міжнародному сполученні, але тарифний у внутрішньонімецькому (по тарифу VRR) і внутрішньонідерландському (по OV-картках). А може це косяк сайта VRR і там квиток VRR буде чинний всю дорогу (а наприклад двигунець сайта неадекватно реагує на міжнародність маршрута).
В ідеалі - треба написати у VRR і запитати.

Quote
тобто якщо взяти добовий квиток зона В (18,40є за 2х) з початком дії у Kleve, то він має бути дійсним для проїзду аеропорт Weeze-kleve-Nijmegen?
ох, якщо б не було б проблем з цією (можливою) нетарифністю SB58 - то так, було б можна.  А так - треба писати до VRR і питати про визнання квитків VRR у SB58 і чи треба хвилюватись через те, що сайт VRR вважає маршрут нетарифним.
Quote
чи є дешевий варіант проїхатись з аеропорту Weeze до великих міст? Дюссельдорф?
у проїзний цінового рівня B там вкластись не вийде. Навіть правильним вибором точки доведеться брати мінімум C, що дорого (29,5 євро на двох).

До Крефельда - так, можна доїхати по добовому квитку цінового рівня B при правильному виборі точки початку дії (правильний вибір - 04 Geldern/Issum)

Quote
проїхатись у 2х з ціною на рівні чи трохи дорожче автобусів Flibco неможливо (5євро з людини в 1 кінець,
ви хочете порівняти непорівнюване.
Тариф VRR очікувано вищий, бо по цій ціні продається необмежена кількість квитків (а квитків по 5 євро у Flibco - обмежена кількість, їх треба ловити завчасно) і по цій ціні проїзд можна оплатити будь-коли. Крім того майте на увазі - тариф VRR - тариф інтегрований, він дає право не просто доїхати до вокзала в Дюсельдорфі, а далі пересісти на трамвай чи автобус і їхати до потрібної зупинки міського транспорта в Дюсельдорфі. А якщо Ви приїдете в Дюсельдорф на flibco - за проїзд міським транспортом до місця призначення в межах Дюсельдорфа -  доведеться платити окремо.

Quote
ще хотів запитати у знавців тарифу vrr яку точку старту  дії добового абонемента краще обрати щоб обкатати більше навколо аеропорту Weeze і вкластись у зону В.
може Xanten?
я правильно зрозумів з сайту що він покриває населені пункти по обидва боки Рейну і водночас дострілює до аеропорту?
так, добовий квиток рівня B з центром у Xanten дострілює до аеропорта Вееце. І так, на західному березі рейну буде покрито зони 79 Reeds, 88 Hamminkeln, 14 Schermbeck/Huenxe, 13 Dinslaken/Voedre, 12 Rheinberg і звісно ж все що ближче до Xanten
Quote
арахував з десяток містечок з гарною старовиною у зоні навколо
А можна приклади?
Може я надто перебірливий, але щось мене в тих краях архітектурно нічого не вразило, а штадбани-трамваї у NRW - звісно мені подобаються, але вони трохи далі.
« Last Edit: 23.01.19 , 22:01 by Maxy » Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #36 on: 24.01.19 , 01:01 »
Share Reply with quote

о, можливість включити хоч 1більше місто метротрамами гарна новини. з радістю включу Крефельд

проклацував де є якась старовина - багато міст - цитаделей з вежками, мурами. не аж ого щось. але чого б не скористатись добовою пересадкою з максимальною користю?
надивився Kleve, Goch, Kevelaer, Geldern, Kalkar, Xanten, Rheinberg, Wessel, Hamminkeln, Rees, Emmerich, Isselburg і навіть у крихітних Anholt, Empel, Moyland, Kalkar  є на що глянути. наприклад палаци з парками. не літо, але маючи безліміт на увесь транспорт чому б не покататись, навіть із перебуванням по 30хв в 1 місці.
місце призначення- Фуертевентура, усі варіанти супердешевих квитків були лиш з добовою пересадкою.

не жалкую, що колись їдучи до чи з аеропорту раніше заїжджав до польського Дежа чи Ораді, польських Битома чи Переволоки, завдяки пересадкам випало погуляти Барселоною.

у своїй країні провінція теж цікавить, тому з радістю катався районами по дорозі з чи до чогось. об'єкти типу джерела в Уляниках, палацу в Хомутці чи катакомб у Сокирянах цікавлять не менше Барселони

Тож якщо намальована на карті ВРР Голандія - ні -  радите взяти Іссум, що дозволить доїхати поїздом до Крефелда, Кремпена?

брати - задавати на сайті Іссум - аеропорт на добу - на квитку буде Іссум - В без кінцевої точки?

дуже дякую за важливу інформацію.
із подвоєнням відстані квитка - чудова ідея. для майбутнього - гарно для кількаденних мандрівок усією територією регіону. можна гарно, детально повиляти і обкатати з кінця в кінець обходячись квитками В з щодня новою середньою точкою.

зустрічав у правилах, що квиток дійсний до 3.00 наступної доби, але при спробі купівлі пише рівно 24 години з часу, від якого шукались маршрути. тобто добовий квиток може бути дійсним і з обіду до обіду?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22913


View Profile
« Reply #37 on: 24.01.19 , 01:01 »
Share Reply with quote

Quote
Тож якщо намальована на карті ВРР Голандія - ні
зачекайте, чому Ви настільки категоричні. Я сподівався Ви напишете запитання в підтримку VRR про чинність квитків VRR при проїзді в Голандію на SB58 і потім відзвітуєтесь що Вам відповіли.
Quote
брати - задавати на сайті Іссум - аеропорт на добу - на квитку буде Іссум - В без кінцевої точки?
так
Quote
можна гарно, детально повиляти і обкатати з кінця в кінець обходячись квитками В з щодня новою середньою точкою.
власне я так і робив. Можна також в аналогічний спосіб продовжити маршрут у VRSщину (Кельн, Бонн і все що там поряд). Тариф VRS - він окремий від VRR, але побудований на дуже подібних принципах. У VRS цінові рівні не літерами, а цифрами позначаються, ціновий рівень B VRR приблизно відповідає ціновому рівню 3 у VRS.
Quote
зустрічав у правилах, що квиток дійсний до 3.00 наступної доби, але при спробі купівлі пише рівно 24 години з часу, від якого шукались маршрути. тобто добовий квиток може бути дійсним і з обіду до обіду?
ще кілька років тому у VRR квитки на день були саме на дату (чинні до 3 годин наступної дати незалежно від того о котрій годині пасажир почав користуватись). А потім вони трохи їх реформували, а вони перетворились на 24-годинні квитки, що чинні до такої ж години наступного дня.
Тому якщо Ви читали це в якихось правилах - то це або якісь старі правила (може стара тема на форумі), або може це не VRRівський тариф (може тарифи сусідніх тарифних спілок або тариф NRW)
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #38 on: 28.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

що значить німці. вранці написав, в обід вже є відповідь. відписують що квиток ВРР дійсний для поїздок до Голландії, але лише на певних маршрутах Клеве - Найнгейм це автобус SB58, тобто ще й міського транспорту по Найнгейму без додаткової оплати вже не буде, але він і не потрібен.

Панство було у Наймгені? цікаво чи дуже відрізняються прикордонні німецькі та Голландські містечка

Dear Customer ,
 
thank you for your message
 
Depending on the price level, the 24- and 48-hour-tickets cover the surrounding areas of the starting station. You can find attached the covered areas for 24- or 48-hour-tickets of the price levels B, C and D if you start in Weeze.
 
In the case of Nijmegen, it is important that within Nijmegen, the ticket would be valid only on one specific line, the bus SB58:

 
Any other bus in Nijmegen, you would have to pay seperately.
 
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
 
Yours sincerely
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22913


View Profile
« Reply #39 on: 28.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

дякую, що поділились відповіддю від VRR. Зважаючи що загадка SB85 втретє піднімалась на форумі - її розгадка комусь згодиться і у подальшому.
Logged
Tags: dortmund 
Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!