Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.05.18 , 01:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        З крутими поворотами до Вічного міста (2018)

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: З крутими поворотами до Вічного міста (2018)  (Read 948 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21624


View Profile
« Reply #10 on: 29.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

і на його місці збудували трамвайно-пішохідний міст, при чому проклали суміщену трамвайну колію колію 1435+1000 мм (хоча трамвай у Братиславі - лише 1000 мм). Коли приймали в експлуатацію - щоб мати можливість випробувати нову лінію не лише  на 1000 м, а й на 1435 мм - один з трамвайних вагонів тимчасово переставляли на візки 1435 мм. Я десь чув що ця 1435 мм колись має дотягтись, щоб десь за Петержалкою вийти на велику залізницю і тоді окрім міських трамваїв - по новозбудованій лінії будуть ходити приміські (і НЯР одночасно міжнародні) трамвай-поїзди безпосередньо з центра Братислави, при чому НЯР залізнична частина їх маршрута буде не на Австрію - тобто на Кітзее (Відень)
Там был задел под другое - восстановить историческую линию связывающую Вену и Братиславу, т.е. вывести 1435мм на конечную венской линии S7 в Вольфстале.
это известная версия, но я не нигде не видел ее подтверждения. Ни в документах, ни в наблюдениях на местности.
Землеотвод под продолжение трамвайной линии дальше после теперешней временной конечной Jungmannova - легко прослеживается на спутниковых картах и Stret View, но при этом ведет совсем не туда. Очень хорошо видно что полоса отвода под трамвай выводит именно на Jantárová cesta (южная часть) т.е. выход на железну дорогу потом похоже будет, но только на Райку. 
А как повернуть на вокзал Петржалка или тем более дальше на Вольфсталь - ума не приложу, там не то что землеотвода не просматривается затруднительно было-бы место изыскать чтоб пути воткнуть.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 68


View Profile
« Reply #11 on: 30.04.18 , 07:04 »
Share Reply with quote

Quote
Там был задел под другое - восстановить историческую линию связывающую Вену и Братиславу, т.е. вывести 1435мм на конечную венской линии S7 в Вольфстале.

Там ніколи не було такої мети.
То, що є на супутникових мапах, це "зелень" ще з часів комуністів, коли перевезення людей з найбільшого мікрорайону Європи -  Петржалки мали бути метрополітеном. Наприкінці, десь в 1988-1989 навіть почали його будувати. Остання станція мала бути недалеко від сучасної зупинки "Вішеградска", депо - за Паноньскою Цестою.
Десь після 2000 року, міські депутати почали дуріти - проекти змінювалися від автоматичного ВАЛ-метро до трам-трейну та приміської електрифікованої залізниці. Вирішили, що хочуть лінію трам-трейну від угорської Райки до північної Братислави через станцію Братислава-Філіалка, але тільки після ії повної добудови. Перед тим ділянку мають використовувати братиславські трамваї - тому і дві колії. ЄУ навіть дала грант на будівництво.
За деякий час депутати схаменулися та вирішили, що грошей на залізницю через центральну частину міста ніколи не буде, але вже пізно - треба було до якогось грудня або закінчити будівництво згідно з проектом, або повертати гроші. Так і з'явилася ця потвора.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.099 seconds with 21 queries.