Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.04.20 , 23:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Що з Хелмським поїздом?

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Reply | Print
Author Topic: Що з Хелмським поїздом?  (Read 12726 times)
Владимир
Active user

Posts: 446


View Profile
« Reply #90 on: 07.12.19 , 10:12 »
Share Reply with quote

Курсування поїзда можна відновити. За бажання УЗ могла б зробити КВР трьом вагонам із місцями 2-класу і пускати їх під тепловозом до станції Дорогуськ, як це відбувається із поїздом № 67/68 Київ-Варшава.
Тепловоз УЗ везе 67/68 до станції Ягодин. Далі - тепловоз PKP по євроколії.

А что, разве нельзя так же аналогично грамотно обойти запрет больше 200 литров с этим поездом? Украинский тепловоз цепляем к Песе до Ягодина, далее отцепляем и математически считаем, сколько литров топива до Хелма, если больше 200, значит укорачиваем до Дорохуска,  а если все равно переваливаем грань за 200, то просим Польшу цеплять свой. Если же вписываемся,  то или до Дорохуска, или ПКП будет если захочет в Дорохуске до Холма цеплять електровоз
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5305


View Profile
« Reply #91 on: 07.12.19 , 11:12 »
Share Reply with quote

Владимир, у PKP немає локомотивів для колії 1520 мм. Принаймні в тому районі.

Я вже колись пропонував ось такий варіант. Думаю, він для того регіону був би оптимальним:
Та не треба той 67/68 взагалі чіпати і ПТК хай залишається в Києві. 
А відновити сполучення Здолбунів-Хелм пропоную в такому вигляді:
УЗшним складом (як варіант,  Песа 630) здійснювати рейси Здолбунів-Ягодин. 
У Ягодині пересадка на узгоджений польський потяг,  який їде вже євроколією  (може PKP навіть варшавський потяг з Хелма до Ягодина продовжить). ПМК можна проводити в потязі.
І всі будуть задоволені.  УЗ не треба буде платити мито за дизпаливо в баку.
По такому ж принципу зараз курсує поїзд Мінськ-Брест-Варшава (727+127).

Єдине, що я не в курсі як виглядає станція Ягодин.  Чи можливо там до однієї платформи прийняти з одного боку поїзд по євроколії,  а з другого поїзд зі Здолбунова по нашій колії (щоб зручніша пересадка була)?   
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #92 on: 07.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

Владимир, у PKP немає локомотивів для колії 1520 мм. Принаймні в тому районі.


Секундочку: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_63#/media/Plik:Sm48-067-pkp-cargo.jpg

В 1994 году в Медыке меняли ВЛ11 на украинские тепловозы…
http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-article-BGPK-0719-3205/c/Rusak.pdf

С уважением, Ульф
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5305


View Profile
« Reply #93 on: 07.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote


Його вже списали:
https://trainpix.org/vehicle/43021/
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!