Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.04.18 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Відень - Мюнхен: Einfach-Raus-Ticket, Bayern-Ticket, WestBahn

Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Відень - Мюнхен: Einfach-Raus-Ticket, Bayern-Ticket, WestBahn  (Read 532 times)
Юрій
User

Posts: 37


View Profile
« on: 31.03.18 , 01:03 »
Share Reply with quote

Шановні, ще одне питання за цим самим напрямком.
В Австрії і Німеччині є квитки на день користуванням залізничним транспортом.
В Австрії це Einfach-Raus-Ticket, в Німеччині (говоримо про Баварію) це Bayern-Ticket, Bayern-Böhmen-Ticket (можна заїхати до Чехії).
В обох країнах згідно правилам користування є обмеження -- з цими квитками можна їздити тільки на місцевих потягах R, RE, RB, IRE.
Але і Австрії, і в Німеччині, і в Чехії є кілька маршрутів, що за назвою потяга важко визначити. Чи це місцевий, чи ні.
Наприклад RJ - railjet за напрямком Будапешт-Відень-Мюнхен. Там ще є D, M, WB.
Або ALX  за напрямком Мюнхен-Пльзень.
Питання. Які з перелічених потягів є місцевими, тобто, на яких з них можна користуватися означеними денними квитками?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21546


View Profile
« Reply #1 on: 31.03.18 , 08:03 »
Share Reply with quote

Quote
В Австрії і Німеччині є квитки на день користуванням залізничним транспортом
Тут не варто проводити аналогій.
Земельний квиток для Німеччини - це популярний вибір. Навіть Schönes-Wochenende-Ticket чи Quer-durchs-Land-Ticket попри те, що вони дорогуваті - теж іноді бувають корисними. Якщо Вам спало на думку, що цей квиток буде вдалим вибором - дуже ймовірно що так воно є.

А от австрійський Einfach-Raus-Ticket - штука від якої мало користі, його рідко коли так буває, що його варто купувати. Якщо ратом Вам здалось, що це вдалий вибір - найвірогідніше що Вам саме здалось, а насправді він Вам не потрібен.

Головна причина чому Einfach-Raus-Ticket часто виявляється непідходящим - Einfach-Raus-Ticket  все-таки квиток для міні-групи, пасажир що подорожує сам - не повинен ним користуватись. І взагалі як для Австрії умови використання досить незвичайний. В Австрії у внутрішньому сполученні немає різниці в ціні при проїзді в поїздах далекого сполучення чи на регіональних і квитки транспортних спілок однаковою мірою чинні на денні ПДС і регіональні. Einfach-Raus-Ticket - єдиний приклад внутрішнього квитка для Австрії, що чинний лише на регіональні. Інші приклади що мають стосунок до Австрії, коли для регіонального поїзда буває якийсь нижчий тариф, по котрому не можна їздити у ПДС - стосується уже міжнародного прикордонного сполучення на деякі напрямки у деякі сусідні країни.

Друга важлива причина чому Einfach-Raus-Ticket - не працює так само добре, як проїзні на день на регіональні поїзди у Німеччині - бо у Німеччині по більшості ліній, де водяться ПДСи -  окрім повільних регіональних поїздів, що зупиняються (майже) усюди - ходять також швидші RE, у котрих кількість зупинок істотно менша, тому RE завичай не надто істотно поступаються у швидкості IC, якщо їхати на помірну відстань - різниця в часі в дорозі може бути цілком терпимою.
І при цьому RE вважають різновидом регіональних поїздів і тому на них діють усі ті ж квитки що й на приміські. Є звісно одиничні приклади ліній, де ПДСи водяться, а RE ні, і саме цих напрямках спостерігається нетипово великий програш по часу в дорозі якщо їхати суто регіональними (у порівнянні з проїздом не ухиляючись від ПДС) - наприклад Берлін - Гановер. Але це одиничні приклади, їх мало і вони загальновідомі наперед. Тому коли Ви знаєте, що у Вас по дорозі буде таке проблемне місце - Ви просто не зв'язуйтесь з проїзними на регіональні поїзди на день, а шукайте якісь інакші варіанти.
А от у Австрії через те, що різниці в ціні між ПДС і регіональними поїздами зазвичай не буває- аналогів німецьких RE - переважно не існує, бо їх роль виконують денні ПДС (тобто IC, EC, RJ), але з Einfach-Raus-Ticket на поїздах цих категорій їздити не не можна. Тому їхати на велику відстань по Einfach-Raus-Ticket - зазвичай виходить набагато гірше, нудніше і повільніше, ніж таку ж відстань по Німеччині по земельному квитку.

Третій важливий і досить неочевидний недолік Einfach-Raus-Ticket - по ньому неможливо всю Австрію проїхати по найбільш популярному маршруту з заходу на схід чи навпаки, бо просто не встигається за день. Окрім того що доводиться повзти на регіональних поїздах з усіма зупинками -  проблема у тому, що Einfach-Raus-Ticket не дозволяє подолати ділянку Зальцбурґ - Куфштайн по-швидкому через ДБ-коридор. Проїхати з Зальцбурґа в Іннсбрук через Цель-ам-Зее по Einfach-Raus-Ticket  можна, це дуже мальовнича лінія, але це жахливо довго і в результаті краде ще кілька годин і несподівано виявляється, що для для проїзду Австрії з заходу на схід чи назад - просто не вистачає дня.

Четверта важлива істотна відмінність в умовах використання між німецькими земельними квитками і Schönes-Wochenende-Ticket чи Quer-durchs-Land-Ticket і австрійським  Einfach-Raus-Ticket - німецькі квитки у більшості населених пунктів діють окрім регіональних поїздів також на міський і приміський транспорт (хоча насправді для кожного транспортного підприємства треба перевіряти, зрідка бувають винятки, як правило одиничні, хоча бувають дуже великі області де земельний квиток на місцеві приміські автобуси не приймається, наприклад на північному-сході Німеччини).
А от у Австрії - окрім того. що  Einfach-Raus-Ticket зовсім не чинний на міський і приміський транспорт (це хоча б очевидно з опису) - він надодачу не діє на неOeBBшні залізничні лінії (що менш очевидно). Як правило це вузькоколійки, хоча бувають лінії по котрих не можна їздити по  Einfach-Raus-Ticket і ширини 1435 мм, назразок LILO у Лінці. Це при тому, що йдеться зовсім не про якісь туристично-панорамні лінії з екстра-тарифом (ну знаєте з тих, що розглядаються в першу чергу як атракціон, а не як транспорт). Але ж ні Einfach-Raus-Ticket не чинний на вузькоколійки з цілком звичайними цінами, що функціонують однозначно як транспорт, на котрі квитки транспортних підприємств відповідного регіону - діють. Найвідоміший приклад (коли такої чинності бракує на ділянку, що найчастіше виявляється потрібною мандрівниками) - Einfach-Raus-Ticket  не чинний на вузькоколійку, що веде в Маріацель по земельному квитку їхати, при тому, що звичайнісінькі VORівські квитки на цю залізницю діють.

Щодо категорій поїздів
RJ - це не просто ПДС, в Німеччині прирівняний до високошвидкісних (як ICE чи TGV). В самій Австрії - просто ніяк не розрізняють по ціні високошвидкісні поїзди від IC/EC.
ALX - у Німеччині вважаються регіональними, а у Чехії ПДС. Але при цьому Bayern-Böhmen-Ticket в Чехії чинний на поїзди усіх категорій, навіть на пендоліно, тому виходить, що по Bayern-Böhmen-Ticket можна їхати де-факто на ПДСі з Мюнхена у Пльзень, такий от цікавий фокус.
M, WB - регіональні.
« Last Edit: 31.03.18 , 21:03 by Maxy » Logged
Юрій
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #2 on: 31.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

Дуже дякую. Плануємо їхати вдвох за маршрутом Київ- Мюнхен. Але плани щодо дати постійно змінюються.
Постійним залишається тільки генеральний напрямок. Київ-Чоп-Будапешт-Відень-Мюнхен.
Квитки на Київ-Чоп купувати звично, з цим проблем не має бути.
Квитки Чоп-Будапешт-Відень купуємо у Чопі. Квитки без місць, тож проблем не має бути також. (Тільки ніяк не можу з'ясувати термін його дії. Скільки можна з ним залишатися у Будапешті).
Відрізок Відень-Мюнхен плануємо проїхати на Einfach-Raus-Ticket (Відень-Зальцбург, потяг WESTbahn ) та Bayern-Ticket (Зальцбург-Мюнхен, потяг Meridian ).
Перевагу в такому плані вбачаємо, що жоден квиток, крім Київ -Чоп, не треба купувати заздалегідь, тобто не маємо прив'язки до дат.
За ціною. Чоп-Відень близько 39 евро за один. 78 за двох.
Відень-Зальцбург за Einfach-Raus-Ticket 34 евро за двох.
(Зальцбург-Мюнхен за Bayern-Ticket 31 евро за двох.
Разом 143.
Одночасно зазначу, що квитки Захонь-Мюнхен за 50 евро знайти не можемо ні за якими датами.
Отакі справи
Logged
wiener
Guest
« Reply #3 on: 31.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Відрізок Відень-Мюнхен плануємо проїхати на Einfach-Raus-Ticket (Відень-Зальцбург, потяг WESTbahn ) та Bayern-Ticket (Зальцбург-Мюнхен, потяг Meridian ).

Наскільки мені відомо, компанія WESTBahn не приймає квитки Einfach-Raus-Ticket на своїх потягах.
Logged
Юрій
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #4 on: 31.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Відрізок Відень-Мюнхен плануємо проїхати на Einfach-Raus-Ticket (Відень-Зальцбург, потяг WESTbahn ) та Bayern-Ticket (Зальцбург-Мюнхен, потяг Meridian ).

Наскільки мені відомо, компанія WESTBahn не приймає квитки Einfach-Raus-Ticket на своїх потягах.
Де про це можна дізнатися?
Logged
tabo
Active user

Posts: 3260


View Profile
« Reply #5 on: 31.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

Наскільки мені відомо, компанія WESTBahn не приймає квитки Einfach-Raus-Ticket на своїх потягах.
Вони не тільки Einfach-Raus-Ticket не приймають, вони і стандартні квитки ÖBB не приймають ;) Там навіть скандали на цю тему були.
Єдине, що WB недавно робили, то це тимчасово (як акція на низький сезон) була знижка для власників vorteilscard і т.д.
Logged
wiener
Guest
« Reply #6 on: 31.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

І тим не менше, WESTBahn може бути найбільш оптимальним варіантом, адже його базовий тариф не залежить від дати бронювання, і він дешевший за стандартний тариф від OeBB. Інколи бувають хороші ШпарШіне пропозиції від OeBB, але їх треба бронювати онлайн і частіше за все, заздалегідь.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21546


View Profile
« Reply #7 on: 31.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

WestBahn у Австрії - це open-aсcess перевізник, що просто одержав допуск до інфраструктури "великої" залізниці і возить власним рухомим складом по власних окремих квитках, що несумісні з квитками "великої" залізниці - так само, як LeoExpress, RegioJet або Arriva vlaky у Чехії та Словаччині, або MTR Express і Saga Rail у Швеції або наприклад як HKE чи FlixTrain (колишній Locomore) у Німеччині, чи там NTV (торговельна марка .italo) в Італії. Звісно ж квитки великої залізниці - на WestBahn не приймаються. І до речі якби якимось дивом вони приймались-би - мені здається що поїзди WestBahn були б скоріш за все прирівняними до IC, а не до австрійських REXів, це досить очевидно з огляду на довжину маршрутів, частоту зупинок, час у дорозі.

Тому ще раз Вам кажу - Einfach-Raus-Ticket Вам не пригодиться, забудьте про нього.

Інша справа що тариф WestBahn перед відходом - істотно дешевше OeBBшного (квиток Відень - Зальцбург перед відходом на поїзд OeBB коштуватиме 54 євро, а на WestBahn - 26,5 євро. Але зато квиток OeBB коштує дешевше, якщо завчасно купити Spar - це коштуватиме 19 євро. Якщо завчасно купувати Spar буває і на маршрут Відень - Мюнхен (по 29 євро). Ну але нажаль шпари треба купувати завчасно і вони справді обтяжені прив'язкою до конкретного поїзда.
« Last Edit: 31.03.18 , 17:03 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21546


View Profile
« Reply #8 on: 31.03.18 , 17:03 »
Share Reply with quote

але зновуж таки, при проїзді через Будапешт - доступні інші дуже вигідні тарифи для проїзду з Угорщини (Будапешта) в Мюнхен і Зальцбурґ, а саме
:
а). Можна купити шпар Будапешт - Мюнхен по 29 євро (це при тому що у такому разі у Чопі ви менше платите - адже квиток Чоп - Будапешт - дешевший ніж Чоп - Відень на 34,3-19,2 євро=15,1 євро). Але Будапешт - Мюнхен по 29 євро - пропонується лише на прямі рейси (тобто ті, що з Будапешта до Мюнхена везуть без пересадки), і можливості вийти по дорозі погуляти у Відні немає, і треба брати завчасно і квиток буде на конкретний поїзд.

б). Або якщо нічого не вдалось купити завчасно, але поїздка буде туди-й-назад протягом 4 днів - можна купити Kiranduloujhegy ("екскурсійний квиток") Будапешт - Зальцбурґ - Будапешт, він коштує лише 45 євро (так, дешевше ніж квиток Відень - Зальцбурґ в один бік у OeBB і так, він чинний на поїзди OeBB), чинний 4 дні і такі квитки доступні в необмеженій кількості у день виїзду, тобто завжди можна купити перед відходом (але продаються лише в Угорщині, можна купити хоч в касі перед відходом, можна також оплатити на сайті MAV, але з обов'язковим одержанням в угорському автоматі)

в). Умови СітіСтарів Угорщина - Австрія помінялись, я ще толком не розібрався, як ними тепер користуватись.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21546


View Profile
« Reply #9 on: 31.03.18 , 18:03 »
Share Reply with quote

(Тільки ніяк не можу з'ясувати термін його дії. Скільки можна з ним залишатися у Будапешті).
якщо що - я не знаю точно, поки-що не бачив "живого" квитка Україна - Відень з поточного сезону.

Ось тут була дискусія де учасники форума висловлювали свої гіпотези з цього приводу.
Моя гіпотеза була що більш вірогідно 4 дні, а менш вірогідно що 15, однак volotar арґументовано опонував мені що буде саме 15
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124181.msg485111#msg485111

тому зараз я скоріше переконаний що найвірогідніше що 15 днів, але для 100% певності треба побачити "живий" квиток.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.