Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.18 , 17:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 46
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице  (Read 22184 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7171


View Profile
« Reply #240 on: 07.09.18 , 09:09 »
Share

Потому что они заняли нишу самолетов и некоторую долю автобусных пассажиров. Когда автобусы ходили туго, а самолёты не летали, пассажиры дневных поездов были змушени ездить "хоть в тамбуре".
И некоторых ночных поездов тоже. Уже давно ИС+, по крайней мере Приднепровского направления используются как трамваи,  несмотря на стоимость, ибо ехать с Днепра в Знаменку или Александрию с утра нечем,  и ранее этот поток ездил ночными поездами,  которые были не в тему.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #241 on: 07.09.18 , 09:09 »
Share

Это и относится к
были змушени ездить "хоть в тамбуре".
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 675


View Profile
« Reply #242 on: 07.09.18 , 11:09 »
Share

Ничего подобного. Дневные экспрессы уже давно прекрасно заполняются независимо от наличия или отсутствия мест на ночные поезда.
А кто говорил что у нас достаточно сидячек?) Например на маршрутах Киев-Харьков, Харьков-Киев на сегодня разобраны все экспрессы

« Last Edit: 07.09.18 , 11:09 by nikooolay » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3225


View Profile
« Reply #243 on: 07.09.18 , 14:09 »
Share

Ничего подобного. Дневные экспрессы уже давно прекрасно заполняются независимо от наличия или отсутствия мест на ночные поезда.
А кто говорил что у нас достаточно сидячек?) Например на маршрутах Киев-Харьков, Харьков-Киев на сегодня разобраны все экспрессы


В ужгородском НЭ еще места до Киева есть. ;) По 1200 грн. У желающих 20 минут на покупку.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2672


View Profile
« Reply #244 on: 07.09.18 , 17:09 »
Share

Идеальный график ночного поезда должен позволять закончить рабочий день, и оказаться в другом городе до начала следующего дня. Обычно рабочий день начинается не ранее 8 утра и заканчивается 19ч.
И скорость довольно важный фактор, особенно на поездах запад-восток.
На ділянці Дніпро - Київ, швидкість в нічних лежачих поїздах не критична, оскільки навіть при найменшій адекватній швидкості вписується в нічний переїзд.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7171


View Profile
« Reply #245 on: 07.09.18 , 17:09 »
Share

На ділянці Дніпро - Київ, швидкість в нічних лежачих поїздах не критична, оскільки навіть при найменшій адекватній швидкості вписується в нічний переїзд.
Так, але навіть при цьому дуже багато пасажирів зараз віддають перевагу саме денним варіантам поїздки, навіть за наявності місць на нічні потяги. 
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #246 on: 07.09.18 , 18:09 »
Share

Комусь треба бути зранку десь, а комусь вечером. Хтось їде додому з літака. Про що мова взагалі? В людини виліт о 21-й, він попреться ще звечора й з 8-ми ранку буде ошиватись по аеропорту? Так само у когось виліт о 10-й ранку, то він же не буде вчорашньою сидячкою звечора приїздити?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3225


View Profile
« Reply #247 on: 07.09.18 , 19:09 »
Share

Дело вкуса. Мне проще приехать с ночи, чем рвать себе суточный цикл. Мой случай нетипичен, но думаю, что не единичен.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7171


View Profile
« Reply #248 on: 07.09.18 , 19:09 »
Share

Комусь треба бути зранку десь, а комусь вечером. Хтось їде додому з літака. Про що мова взагалі? В людини виліт о 21-й, він попреться ще звечора й з 8-ми ранку буде ошиватись по аеропорту? Так само у когось виліт о 10-й ранку, то він же не буде вчорашньою сидячкою звечора приїздити?
Все вірно. А хтось взагалі їде до родичів, або у відрядження та не бажає спати в поїзді вночі зі сторонніми особами, проте час відправлення та прибуття відносно вільний.

Це спростування до твердження, що денні поїзди користуються попитом лише через те, що на нічні дефіцит місць. 
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #249 on: 07.09.18 , 19:09 »
Share

Так. У кожного сегменту повинен бути свій пасажир. Причому сьогодні він нічний, а завтра, - денний.
Logged
Tags: kyiv dnipro 
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 46
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.149 seconds with 21 queries.