Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице

Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице  (Read 20967 times)
VSK
User

Posts: 59


View Profile
« Reply #390 on: 26.09.18 , 19:09 »
Share

Тем самым вы убиваете существующий пассажиропоток.
. Летний вариант через день показал наоборот высокую, с такой же высокой населенностью, а значит и рентабельностью он продолжит курсировать в осенне-зимний период.

....
Літній період це період підвищеного попиту тому не дивно що населеність в нього була вища літом ніж ніж в осінньо зимовий період. І черезденність тут ні до чого. Ви як людина яка працює на уз мусите це розуміти.
З такою населеністю в осінньо зимовий період як в літній період він ходити не буде хоч черезденно хоч щоденно . А до того всього черезденність як зазначив jbond ще вбє наявних пасків так як паски не будуть чекати наступного дня і пересядуть на маршрутки .І з Києва він буде відправлятись через пятницю відповідно в пятницю в яку він не буде курсувати буде створюватись серйозний дифіцит місць у напрямку Київ -Кривий Ріг аналогічно в понділок в зворотньому напрямку. І відповідно до Запоріжжя та Дніпра додасться Кривий Ріг який теж буде мати невивіз до столиці . Аналогічна ситуація з Тернополем.
Якщо хочете збільшити населеність поїзда потрібно змінювати графік /маршрут /пришвидшувати /подовжувати /додавати зупинок (вибрати необхідне )а не робити черезденно -черезденність не поможе

Я от думаю може на тверській їдальню і туалет зробити по парних при двох непарних щоб там всі відчули що відчувають пасажири коли один день поїзд є в одну сторону а зворотньо нема
.
« Last Edit: 26.09.18 , 19:09 by VSK » Logged
Undertaker
Active user

Posts: 210


View Profile
« Reply #391 on: 26.09.18 , 20:09 »
Share

Undertaker обложил всех хуями.
Конкретно вашим выражовываниям, как было замечено выше, другим пользователям еще хорошо надо поучиться., так что.. чья бы корова мычала.

Тем более заслуг тут раз, два и обчелся
Мне фиолетовы мнимые заслуги, которые понимаете только вы или ваши друзья.

несколько инсайдов словленных где-то на ходу методом "Чув дзвін", которые потом всегда перепроверять надо.
Это ваши проблемы, вас это никто делать не заставляет.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2322


View Profile
« Reply #392 on: 26.09.18 , 20:09 »
Share

У Полтаві, наприклад, 2 сидячих вагони без діла стоять...
Знаєте номери вагонів, або хоч де стоять?
Ось, по центру, де хрестик. http://wikimapia.org/#lang=en&lat=49.576911&lon=34.594606&z=18
Поряд з вокзалом станції Полтава-Південна

upd: Валера, вот эти вагоны. https://www.youtube.com/watch?v=wDEvU3iggfc
Но с зимы, когда их видел, немного переставили. Один видеться далеко на 0:14. Второй близко на 0:47. Номер второго 043 36004
(изображение кликабельно)

« Last Edit: 26.09.18 , 20:09 by sergius » Logged
Undertaker
Active user

Posts: 210


View Profile
« Reply #393 on: 26.09.18 , 20:09 »
Share

Літній період це період підвищеного попиту тому не дивно що населеність в нього була вища літом ніж ніж в осінньо зимовий період. І черезденність тут ні до чого. Ви як людина яка працює на уз мусите це розуміти.
Согласен, что летом едут чаще. Но все же ожидаемая ежедневная населенность никогда бы не была такой как черезденная. Летом люди действительно начали планировать свои поездки учитывая черезденность 740/739 и 747/748. Тоесть, даже в такие мертвые дни как вторник, среда поезда показывали 90-99% заполняемость, чего на ежедневку никогда не было и такая тенденция была сразу в первую же неделю начала курсирования с измененной периодичностью. Это говорит, о том, что дефицит мест был и брали билеты на те даты, в которые был поезд. Конечно, есть небольшой рост населенности с момента курсирования 740/739, однако, люди все же предпочитают пользоваться ночными и местами более дешевыми поездами, как в случае с Кр. Рогом, что конечно на фоне остродефицитного ПСа в итоге будет сказываться на его периодичности курсирования. Одно без другого жить не может, поэтому надо добавить, что есть в планах перераспределить составы и начать хоть частично делать вывоз Запорожья и уж тем более Днепра... разгрузить 71/72 чтобы было больше мест для Кр.Рога соответственно сделать доп. поезд для Днепра, но это все очень сыро и в проработке.
Я от думаю може на тверській їдальню і туалет зробити по парних при двох непарних щоб там всі відчули що відчувають пасажири коли один день поїзд є в одну сторону а зворотньо нема
Не совсем удачное сравнение,..тогда на Тверской, как в параллель Кр.Рогу/Тернополю надо добавить, что есть другая альтернативная столовая где-то через дорогу и другой туалет... тоже где-то далеко и он ванючий и грязный. Тогда от безвыхода конечно пойдут через дорогу.
« Last Edit: 26.09.18 , 20:09 by Undertaker » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #394 on: 26.09.18 , 22:09 »
Share

Undertaker обложил всех хуями.
Конкретно вашим выражовываниям, как было замечено выше, другим пользователям еще хорошо надо поучиться., так что.. чья бы корова мычала.


Ок, со мной понятно, между нами не могут быть дружеские отношения по определению, но чем завинили другие участники форума, что вы их называете безмозглыми? Совсем охуел.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2474


View Profile
« Reply #395 on: 26.09.18 , 22:09 »
Share

не ссорьтесь. Не все умеют слова подбирать - тут ничем не поможешь.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2257


View Profile
« Reply #396 on: 27.09.18 , 09:09 »
Share

Якщо хочете збільшити населеність поїзда потрібно змінювати графік /маршрут /пришвидшувати /подовжувати /додавати зупинок (вибрати необхідне ) - а не робити черезденно - черезденність не поможе.
В рамочку.
Logged
sean
Active user

Posts: 3234


View Profile
« Reply #397 on: 27.09.18 , 09:09 »
Share

Не совсем удачное сравнение,..тогда на Тверской, как в параллель Кр.Рогу/Тернополю надо добавить, что есть другая альтернативная столовая где-то через дорогу и другой туалет... тоже где-то далеко и он ванючий и грязный. Тогда от безвыхода конечно пойдут через дорогу.
Чому ж. Вихід є завжди. У Вас, виходячи з Ваших же слів, також:

Ничего не мешает поехать в пятницу вечером и вернутся в понедельник рано утром.
Хороша альтернатива, а? Попісяв в п'ятницю, покакав в понеділок.

Взагалі якась дурня повна з тими не/парними, а особливо враховуючи те, як, до прикладу, мене колись знайомі питали: чому до Тернополя ніколи квитків немає? О так, зараз мега-спеціаліст знову напише нам про сезонність, добовий продаж (ага, особливо на пт/нд) і що там ще. УЗ давно живе своєю якоюсь інопланетною реальністю, особливо і не розуміючи того, що клієнт (хто бля? Який ще нафіг клієнт? Не чули такого слова) хоче. Маркетинг? Танунафіг, ми там на вівторок щось порахували для Тернополя, фатить. Ну брєд в чистому вигляді, ну слів уже не вистачає на це все. Ой блін, забув про чотири причіпки до 357 - точно, вони ж вивозять усіх.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #398 on: 27.09.18 , 10:09 »
Share

Тернопільські причіпки до 357 "похоронники" теж хочуть з нового графіка похоронити.
Logged
sean
Active user

Posts: 3234


View Profile
« Reply #399 on: 27.09.18 , 10:09 »
Share

Шикардос. Чергова тернопільська прірва.
Logged
Tags: kyiv dnipro 
Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.094 seconds with 21 queries.