Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице

Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице  (Read 20977 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #400 on: 27.09.18 , 11:09 »
Share

А до того всього черезденність як зазначив jbond ще вбє наявних пасків так як паски не будуть чекати наступного дня і пересядуть на маршрутки .І з Києва він буде відправлятись через пятницю відповідно в пятницю в яку він не буде курсувати буде створюватись серйозний дифіцит місць у напрямку Київ -Кривий Ріг аналогічно в понділок в зворотньому напрямку.
Це все-таки трохи перебір, що якщо поїзд буде черезденним, то народ перейде на маршрутки. Особливо для напрямку Київ - Кривий Ріг. З одного боку катати у форматі через день швидкісний поїзд дійсно якось "чортічо", з іншого боку, Кривбас, це не той випадок, і я, особисто, сумніваюся, чи треба взагалі той поїзд, враховючи попит на інших напрямках, у тому числі й на швидкісні поїзди. Плюс до того ж наче писали, що "Криворіжжя" ходить складом з 12 вагонів і з місцями особливих проблем як з Дніпром, немає.     
Logged
sergius
Active user

Posts: 2322


View Profile
« Reply #401 on: 27.09.18 , 11:09 »
Share

А до того всього черезденність як зазначив jbond ще вбє наявних пасків так як паски не будуть чекати наступного дня і пересядуть на маршрутки .І з Києва він буде відправлятись через пятницю відповідно в пятницю в яку він не буде курсувати буде створюватись серйозний дифіцит місць у напрямку Київ -Кривий Ріг аналогічно в понділок в зворотньому напрямку.
Це все-таки трохи перебір, що якщо поїзд буде черезденним, то народ перейде на маршрутки. Особливо для напрямку Київ - Кривий Ріг. З одного боку катати у форматі через день швидкісний поїзд дійсно якось "чортічо", з іншого боку, Кривбас, це не той випадок, і я, особисто, сумніваюся, чи треба взагалі той поїзд, враховючи попит на інших напрямках, у тому числі й на швидкісні поїзди. Плюс до того ж наче писали, що "Криворіжжя" ходить складом з 12 вагонів і з місцями особливих проблем як з Дніпром, немає.     
Если не Кривой Рог, то куда его катать?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #402 on: 27.09.18 , 12:09 »
Share

Да в тот же Днепр, как вариант, 4 парой.

Но я так понимаю, там один лохокрюк ходит на Одессу, второй на Кривбас/ЧернобыльТернополь поочередно.

Поэтому один из Трепангов или Хундаев высвободился (или встал на ремонт).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #403 on: 27.09.18 , 12:09 »
Share

Тем самым вы убиваете существующий пассажиропоток.
Населенность поездов можно было увеличить, добавив к крюковским сидячкам 2-3 фирменных купейных вагона по цене чуть дороже 1-го класса.
Валера, это все так, но....
Кривбасс это не тот вариант, чтобы за него цепляться при существующем положении дел. Точнее сейчас не лучшее время для этого.
Например, на сегодня вечером из Днепра на Киев места есть только на разовый 201, даже ночной Хундай почти доели, а из Кривбасса есть на "основной" 76.

Ну и к тому же я не согласен с тем, что для такого расстояния курсирование через день наоборот убивает пассажиропоток. Оно его не увеличивает населенность в 2 раза, как хотелось бы УЗ, но все равно есть такая категория людей, для кого это некритично, если нужно в Киев поехать на полдня, но не горит особо, сегодня или завтра. Я не говорю, что это отлично, но на безрыбье тоже как вариант. 
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2257


View Profile
« Reply #404 on: 27.09.18 , 12:09 »
Share

И есть и те которые при отсутствии мест/поезда/экспресса расворачиваются от ЖД и более не станут рассматривать ЖД видом транспорта вообще.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #405 on: 27.09.18 , 12:09 »
Share

И есть и те которые при отсутствии мест/поезда/экспресса расворачиваются от ЖД и более не станут рассматривать ЖД видом транспорта вообще.
Есть такие,  и что дальше?
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 210


View Profile
« Reply #406 on: 27.09.18 , 12:09 »
Share

И есть и те которые при отсутствии мест/поезда/экспресса расворачиваются от ЖД и более не станут рассматривать ЖД видом транспорта вообще.
Пчелы обиделись на цветы и больше собирать нектар не будут?
Logged
sean
Active user

Posts: 3234


View Profile
« Reply #407 on: 27.09.18 , 12:09 »
Share

Справжнє обличчя уз ;)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #408 on: 27.09.18 , 15:09 »
Share

Не обличчя, а монопольний оскал, який сформувався випадковим збігом обставин через відсутність в країні дорожнього покриття та внутрішньої лоукост-авіації. З їхнім рівнем розпилів та відкатів, з іхніми фірмочками-прокладками на тендерах усі їхні послуги в умовах нормальної конкуренції були б неефективними, і кріпким фахівцям замість постановок діагнозів в соцмережах довелось би їсти кал, але маємо що маємо. Нічого страшного, поборемо. Просто не так швидко, як нам здавалось в післяреволюційній ейфорії 4,5 роки тому.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3070


View Profile
« Reply #409 on: 27.09.18 , 17:09 »
Share

И есть и те которые при отсутствии мест/поезда/экспресса расворачиваются от ЖД и более не станут рассматривать ЖД видом транспорта вообще.
Good riddance.
Logged
Tags: kyiv dnipro 
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.101 seconds with 21 queries.