Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.19 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице

Pages: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 69
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице  (Read 53473 times)
Vert
Active user

Posts: 5603


View Profile
« Reply #510 on: 18.01.19 , 21:01 »
Share

Меня тут больше интересует хорошая населенность 135/136 Покровск - Киев. Откуда эти люди и чем они ездили раньше? Потому что пассажиропоток дальше Днепра в 733/734 снизился не такое же количество пассажиров. Сейчас начались мертвые полтора месяца, но был чуть выше поток - мест на 135/136 нет на неделю вперед.

У 115/116 Бердянск - Киев ситуация с населенностью тоже хорошая, но с местами попроще, восемь вагонов справляются.
Logged
VSK
Active user

Posts: 542


View Profile
« Reply #511 on: 18.01.19 , 21:01 »
Share

Тут глубокоуважаемый Верт говорил не раз о мышином суициде в мариупольских поездах после Запорожья.

Просто ИМХО нужно трезво определится нужно ли Мариуполю на Киев аж два поезда.
От этого и следует отталкиваться. Ситуацию, когда куча мест на тот же 84, 104 и 12 уходит непроданными из Киева я наблюдаю часто, в то время как остальные ИС+ и прочие "ночники" задолго распродали под нуль.

Это я к тому, что имеет ли смысл гнать в Мариуполь аж два поезда и иметь непригодный график + закрытую продажу для поездок в Днепр для "Славутича" и судорожно искать вагоны для дополнительных поездов.

Может стоит "Славутич" адаптировать под Запорожский и Днепровский потоки и открыть продажу мест, а один из Мариупольских, тот же 103/104 обрубить по Запору? Ну и "Азов" сделать максимально комфортным для Мариуполя-Федоровки как в плане графика, так и в плане вагонов с возможным прибытием в Киев сразу за Славутичем и максимальным ускорением на участке Федоровка - Киев с остановками как у 103/104 сейчас. Может тогда и вагоны искать не придется и всем мест хватит.
Ибо грош цена тому 103/104 с маршрутом до Мариуполя и с плацкартными вагонами по 3 копейки, и при этом закрытой продажей от Запора и Днепра.      
Не думаю що в уз захочуть забирати в Маріуполя поїзд по політичним мотивам.
Пропоную зробити так:103/104 та 83/84 лишити до Маріуполя тільки фірмовий склад 83/84 передати на 103/104 та нашкребти фірмових вагонів ще на один склад 103/104  -який в свою чергу прискорити на 1-1,5 між Маріуполем та Запором шляхом переведення його через Пологи. Графік на ділянці Запоріжжя Київ без змін  Київ Запоріжжя відправлення з Києва на 2 голини пізніше. І на половину складу відкрити продаж для Дніпра/Запора

83/84 нехай всі склади будуть скотовозками бо наприклад сьогодні з Києва їхав фірмовий склад  можливо частково і в цьому причина такої кількості вільних місць-поїзд з таким графіком та орієнтований на трамвайщиків не може бути дорожчим за 103/104 з кращим графіком. 83 /84 потрібо лише по можливості прискорити між Запоріжжям та Маріуполем на пів години і зробити відправлення з Маріуполя на тих пів години пізніше а прибуття раніше. І на 70% відсотків складу відкрити продаж від Дніпра Запору та колгоспів ділянки Дніпро Київ. І в нас вийде просто ідеальний трамвай по всьому маршруту.

Тож підсумую- для Маріуполя буде і дорощий 103/104 з максимально швидким графіком і відповідним цінником .83/84 буде графік повільніший і ціна поменше.
« Last Edit: 18.01.19 , 21:01 by VSK » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8295


View Profile
« Reply #512 on: 18.01.19 , 23:01 »
Share

Тобто Ви розраховуєте, що фірмовий склад на 50%, а нефірмовий на 70% буде заповнювати Запор та Дніпро?
От і до чого Маріуполю два поїзда? 

Від Дніпра до Маріуполя 501 км, у тому числі десь 50% тепловозна ділянка з дефіцитом ниток. Тому гнати там два склади, які будуть на 50-70% заповнюватися лише по Запоріжжю та Дніпру - ідея так собі. Як трамвай він також нецікавий, бо перед ним йде трамвай під №69, який вивезе весь потік з Маріуполя до Запору та Дніпра та ще й до того має більш вдалий графік.

Усі ідеї стосовно нічного експресу Київ - Маріуполь для мене виглядають нереальним прожектом. Байдуже яким складом та яким маршрутом. Там, як на мене, швидкісний норматив виконати нереально в будь-якому випадку. Це як фірмова "Скажена лисиця", як її не прискорювали - вона так й лишилася в категорії НШ.

Тому я вважаю, що Маріуполю потрібен один максимально прискорений НШ по типу "Славутича". Тобто максимально швидким графіком як з максимально комфортиними купейними вагонами, так й недорогими плацкартними вагонами, але десь зі співвідношенням купейних та плацкартних вагонів десь 60/40 та з одним або навіть двома СВ. Склад - хай навіть максимальний в 19-20 вагонів із усіма можливими зупинками по Донецькій та Запорізькій області та мінімумом зупинок далі до Києва. Байдуже яким шляхом - через Федорівку, Оріхівську чи Чаплине та далі хоч через Полтаву, хоч через Дніпро. Хай під це йдуть маріупольські склади. А жмеринський склад 103/104 хай обертається по Запору.     
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1244


View Profile
« Reply #513 on: 19.01.19 , 00:01 »
Share

Скажена лисиця це 19/20?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8295


View Profile
« Reply #514 on: 19.01.19 , 00:01 »
Share

Скажена лисиця це 19/20?
Саме так. Інакше й бути не може -:)

Я взагалі думав, що вона вже здохла від сказу пакращень, а ні, хоча й досить суттєво здала свої позиції.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3662


View Profile
« Reply #515 on: 19.01.19 , 01:01 »
Share

Це як фірмова "Скажена лисиця", як її не прискорювали - вона так й лишилася в категорії НШ.
Прискорювали... хіба що від Сватове до Куп'янська. Зате біля Києва, після запуска АЕ, сповільнили. Плюс технічних зупинок додали по Полтавській області.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4783


View Profile
« Reply #516 on: 19.01.19 , 01:01 »
Share

Чіплятись за НШ - вчорашній дeнь. Навіть згаданий тобою Славутич планують в НE пeрeводити, якщо вжe нe пeрeвeли. На рахунок нeможливості НE до Маріуполя, цe ти Вадима пeрeчитався?Я трохи порозгрібаюсь з роботою і приступлю до другого сeзону зносин УЗ на цю тeму.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2723


View Profile
« Reply #517 on: 19.01.19 , 09:01 »
Share

Ну от проглянув я інформацію із своєї точки зору (Виїзд не раніше 17.30, купе але з немажорським цінником). Для мене квитків нема. Є або люкси, або К в 12-му, або плацки, або відправлення 84 не потрапляє в діапазон по часу.
Беру квитки як правили в 2й половині дня, коли видно чи можу я їхати чи ні.

1 K -> 80!
Те, що місця інколи проскакують - я знаю. Але я веду до того, що якщо виникла потреба і потрібно взяти квитки прямо зараз - фокус не пройде. От зараз шукаю з Дніпра на Київ купейне, немажорне на понеділок ввечері. Поки нема. Хтось буде сидіти і клацати, а хтось гляне - і піде шукати альтернативи.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4891


View Profile
« Reply #518 on: 19.01.19 , 10:01 »
Share

Якось на форумі проскакували ідеї, що Маріуполю потрібна якась швидка сидячка (РЕ чи ІС) до Запоріжжя, для поїздок в аеропорт. Бо OZH - це найближчий нормальний аеропорт для маріупольці в. Отже може якби такий РЕ/ІС був, то й частина пасажирів з 84 та 104 на нього перейшла. Тоді б можна було говорити про якусь оптимізацію.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8295


View Profile
« Reply #519 on: 19.01.19 , 12:01 »
Share

Чіплятись за НШ - вчорашній дeнь. Навіть згаданий тобою Славутич планують в НE пeрeводити, якщо вжe нe пeрeвeли. На рахунок нeможливості НE до Маріуполя, цe ти Вадима пeрeчитався?Я трохи порозгрібаюсь з роботою і приступлю до другого сeзону зносин УЗ на цю тeму.
Славутич у категорію НЕ перевести найпростіше, що може бути, до того ж він там завжди в один бік швидкісний норматив для НЕ виконував. В іншу - там не вистачало десь всього 25 хвилин. І там усе на межі.
От, наприклад, щоб витримати норматив НЕ за нинішнім маршрутом - треба 103/104 прискорювати мінімум на 2 години з Києва, та 1,5 години з Маріуполя. Якщо прокладати з Дніпра іншим маршрутом - цифри будуть трохи інші, але суттєво відрізнятися не будуть. Стосовно прокладанню через Полтаву - може трохи більше буде запасу на прискорення за рахунок більшої кількості кілометрів, але тепловозний кусок та зміна напрямку по Волновасі все одно з'їсть цей запас.
« Last Edit: 19.01.19 , 13:01 by Крымчанин UA » Logged
Tags: kyiv dnipro 
Pages: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 69
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!