Чіплятись за НШ - вчорашній дeнь. Навіть згаданий тобою Славутич планують в НE пeрeводити, якщо вжe нe пeрeвeли. На рахунок нeможливості НE до Маріуполя, цe ти Вадима пeрeчитався?Я трохи порозгрібаюсь з роботою і приступлю до другого сeзону зносин УЗ на цю тeму.
Славутич у категорію НЕ перевести найпростіше, що може бути, до того ж він там завжди в один бік швидкісний норматив для НЕ виконував. В іншу - там не вистачало десь всього 25 хвилин. І там усе на межі.
От, наприклад, щоб витримати норматив НЕ за нинішнім маршрутом - треба 103/104 прискорювати мінімум на 2 години з Києва, та 1,5 години з Маріуполя. Якщо прокладати з Дніпра іншим маршрутом - цифри будуть трохи інші, але суттєво відрізнятися не будуть. Стосовно прокладанню через Полтаву - може трохи більше буде запасу на прискорення за рахунок більшої кількості кілометрів, але тепловозний кусок та зміна напрямку по Волновасі все одно з'їсть цей запас.
Господа, 11/12 имеет категорию НЭ с нового графика, неужели не заметили по цене? А то, что он в одну в сторону норматив не выполняет - ну извините, у Лозового не получилось, а Красноштану нужно повышать доходность мероприятия.