Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.06.18 , 11:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице  (Read 6103 times)
Andersen
Active user

Posts: 2033


View Profile
« Reply #150 on: 10.05.18 , 09:05 »
Share

На счёт дизель-элетрик или баттерейка-элетрик экспресс Зап-сити - Киев

Ну и на Крекменчук, на Мог.Под., на Кам.Под. и т.д.

Африка рулет.
110 метра поезд. Стандарт комфорта - IC++. Комби: шнур и дизель. Стоимость 11,7 млн. евро. или 360 млн. грн.
Как там Хюндай? 200 метров. Комфорт - IC+. Один шнур. Стоимость 30 млн. $$$. Значительно дороже чем Alstom.
Сколько там хотели за новые "ДПКр2?" 180, млн., т.е. половина , верно? Правда за 73 метра поезда. Но 3й класс. И один дизель. И медленный разгон.
« Last Edit: 10.05.18 , 09:05 by Andersen » Logged
Tags: kyiv dnipro 
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 21 queries.