Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 18:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице

Pages: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 66
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице  (Read 46450 times)
Vert
Active user

Posts: 5593


View Profile
« Reply #490 on: 11.01.19 , 17:01 »
Share

В пятницю ввечері з Києва та прибуття в понеділок зранку до Києва дифіцит місць буде і далі  трансформери тут нічим не поможуть

Помогут. Дорогие поезда как раз хорошо решают проблему невывоза. Как только 79/80 взлетел в цене - поток на него упал, в том числе в плацкарте. Часть паксов, "свидетелей плацкарта по 120 гривен" побежала на Эколайнсы. Не вижу тут ничего плохого. Плохо - это когда на Эколайнсы бегут те, кто может себе позволить купе за 600 грн.

Вот отсутствие мест на дневные Интерсити - это беда. Ими ездят платежеспособные паксы, которые едут в киевские аэропорты. Хроническое отсутствие мест на 732П достало всех еще больше, чем отсутствие мест на ночники. Предлагаемый 91/92 Днепр-Львов решил бы массу проблем.
І як в пятницю з Києва і на прибуття в понеділок зранку в Київ впав паспотік. Відповідь -ніяк. І ті 300 місць в трансформері ніякої погоди не зроблять  по пятницях з Києва та понеділках в Києві так як там в цей час порівняно зі звичайним буднім днем паспотік збільшується мінімум в 2 рази. І відповідно уз і має в цей час збільшити і кількість запропонованих місць(в 2 рази зрозуміло не вийде але наскільки можна настільки і потрібно) І враховуючи що уз має можливість 8 місяців на рік назначати цей доп так як в цей час є і вагони і нитки і локомотиви-то чому би його і не назначити

Vert- ваша позиція взагалі незрозуміла. Не так давно ви  обурювались що состав ПРИД засилають під рейс 249/250 Київ Чернівці і що ніяка *сука з пасдепу* не може назначити вивізний з Києва по пятницях коли дифіцит місць.  Тепер коли є пропозиція назначення такого вивізного схожого до того ж 249/250(якого можна обслуговувати і ПЗЗ шним складом) ви кажете що і трансформер може справитись з паспотоком(що є смішно) І потім знов назначать 249/250 і знов буде засилка і знов Vert буде тут всім розказувати що суки з пасдепу не призначають доп з Києва до Дніпра по пятницям і знов будуть лекції про обділеність Придніпровя і давайте знов захєрачим 43/44 до Дніпра складом 13 вагонів так як в нас Придніпровя *обділене*

Зокрема ми зараз всі можемо спробувати  в фейсбук зробити пост в црті залучити людей  з місцевих груп організуємо декілька деятків скарг  і цілком ймовірно що добємося від КШ назначення цього допа але в першу чергу потрібно бажання активістів з Придніпровя.

Я не понимаю, почему вы вцепились в пятницу-воскресенье, если на данном направлении невывоз ежедневно. И почему назначение допа исключает необходимость назначения зеркального транса. Это во Львов 91/92 возит воздух посреди недели, а на пятницу-воскресенье его разрывают. Тут другая ситуация - потому что больше бизнес-поток и отсутствует авиация, все летают через Киев. Поэтому трансформер решит вопросы хотя бы по будням. А за доп пишите КШ, но он его не назначит.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1580


View Profile
« Reply #491 on: 11.01.19 , 18:01 »
Share

6 и 7 января в составе 738 курсировал вагон СВ под №9, который продавался именно как СВ, а не как трансформер. Он был раскуплен на 100% и в 738 и в 38.
Нужно его включать на постоянной основе.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5593


View Profile
« Reply #492 on: 11.01.19 , 19:01 »
Share

6 и 7 января в составе 738 курсировал вагон СВ под №9, который продавался именно как СВ, а не как трансформер. Он был раскуплен на 100% и в 738 и в 38.
Нужно его включать на постоянной основе.

Он дешевый был. Гривен 600.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 250


View Profile
« Reply #493 on: 11.01.19 , 22:01 »
Share



. Это во Львов 91/92 возит воздух посреди недели, а на пятницу-воскресенье его разрывают.

Точно разрывают? Через полчаса отправление 92 Львов-Киев, в продаже 37 люксов, 82 купейника. Есть даже полностью пустые купе.

92 - это воздуховоз. И что с этим сделаешь?
Logged
VSK
Active user

Posts: 472


View Profile
« Reply #494 on: 11.01.19 , 22:01 »
Share


. А за доп пишите КШ, но он его не назначит.
Я і не писав що назначення цього поїзда виключає назначення транса. Ці поїзди взагалі для інших категорій пасажирів і я повністю підтримую його назначення . Про те що невивіз до Дніпра щоденно - є 135/136  115/156   /83/84   11/12 в сумі на які є місця маєже щоденно  крім літа свят та пятниць з Києва та зворотньо в неділю . Так на частину вагонів там стоїть обмеження але не на всі вагони і в період 5-45 днів та за 1-24 годину до відправлення можна купити квиток по непікових та невивізних днях без проблем. Так прибуття там буде в 1-4 ночі до Дніпра та відправлення в 1-4 ночі з Дніпра але назначати пропонований мною доп щоденно думаю не потрібно так він іще зменшить населеність вищеперелічених поїздів та іще і відтяне пасажирів з дорожчих поїздів.А от по пятницях з Києва та в понеділок в Києві квитків немає на жоден з цих поїздів вже за днів так 20 і виїжджають вони з стовідсотковою населеністю тому  призначення допа саме в пятницю з Києва та в понеділок в Києві буде найбільш раціонаьніше.


. А за доп пишите КШ, но он его не назначит.
Само собою якщо буде писати одна людина то вони нічого не назначать. В принципі мені цей доп і не дуже цікавий так як мені ним і їздити не доведеться але я згадав масове невдоволення активістів з Придніпровя коли назначили вивізний на Чернівці 249/250 складом Придніпровки і були скарги-чому не наначають аналогічний доп на Дніпро  і коли назначили 43/44 до Дніпра були масові скарги на обділеність Придніпровя а коли є пропозиція-давайте пролобіюємо назначення цього допа-то дякую не треба.....
Logged
VSK
Active user

Posts: 472


View Profile
« Reply #495 on: 11.01.19 , 22:01 »
Share



. Это во Львов 91/92 возит воздух посреди недели, а на пятницу-воскресенье его разрывают.

Точно разрывают? Через полчаса отправление 92 Львов-Киев, в продаже 37 люксов, 82 купейника. Есть даже полностью пустые купе.

92 - это воздуховоз. И что с этим сделаешь?
розривають  по пятницям з Києва та в неділю зі Львова
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1580


View Profile
« Reply #496 on: 12.01.19 , 14:01 »
Share

На 11-13 января назначили 282 Киев - Новоалексеевка составом Приднепровки 11К+4П. Интересно, откуда вагоны?
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 491


View Profile
« Reply #497 on: 12.01.19 , 23:01 »
Share

На 11-13 января назначили 282 Киев - Новоалексеевка составом Приднепровки 11К+4П. Интересно, откуда вагоны?

Не факт, что там будут приднепровские вагоны.
Sean недавно писал о каком-то допе, что в билете и по схеме должен был быть вагон ЮЗЖД, а по факту оказалось, что было ведро ОДС
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2914


View Profile
« Reply #498 on: 18.01.19 , 14:01 »
Share

Все говорят, что из Киева в Днепр в пятницу билетов не купишь - на сегодня мест полно. Утром даже на 79/80 были. Сейчас на 83/84 197 плацкартов свободно.
При этом в Херсон и Ровно-Луцк мест нет вообще (только на завтра). Все остальные основные направления - хоть по несколько мест, но есть (или были пару часов назад).
Так что надо не о Днепре сейчас думать, а о Херсоне и Луцке.
Из более коротких маршрутов - совсем глухо с местами до Кременчука. Не хватает на направлениях Киев - Знаменка и Киев - Лубны поездов типа Киев - Шостка.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4494


View Profile
« Reply #499 on: 18.01.19 , 14:01 »
Share

Началась эра оракулов сезона невывоза. Господа, помнится не один я просил не оперировать цифрами в эти несчастных два месяца низкого сезона. Очнитесь плиз, 18-е января around the corner, пьянки прошли.
Logged
Tags: kyiv dnipro 
Pages: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 66
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!