Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.19 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице

Pages: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення між станціями філії Придніпровська залізниця та столице  (Read 53432 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8292


View Profile
« Reply #650 on: 10.07.19 , 18:07 »
Share

Может стоит как-то разграничить потоки Киев - Днепр и Киев - Запорожье? Типа оптимизация рухомого складу, чтобы полупустые поезда из Днепра в Запор не катать. При текущем пассажиропотоке (да и пропорционально населегию городов) надо 3 поезда в Запорожье и 4 в Днепр, а не 6 в Запорожье.
Каким макаром?
Запорожские составы будут следовать через Никополь или Полтаву а не через Днепр?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4335


View Profile
« Reply #651 on: 10.07.19 , 18:07 »
Share

Одна  пара черз Полтаву в любом случае была бы полезена.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8292


View Profile
« Reply #652 on: 26.08.19 , 22:08 »
Share

Як виявилося для вирішення проблеми на даному етапі вистачило цілком додавання двох вагонів до 37/38-737/738. Навіть на свята та дні, коли на бюджетні 113 та 244 не вивалювалося нічого - дефіциту квитків на 737/738 не було жодного дня. Сьогодні в останній день свят їхав 244 з Києва в плацкарті до Дніпра за 141 грн було ще вільних щось близько 78 місць після відправлення та десь 170 купейних + люкси. 113 також поїхав з Києва з вільними місцями усіх класів, хоча їх було менше.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4891


View Profile
« Reply #653 on: 26.08.19 , 23:08 »
Share

Ось скоро зникнуть літні допи,  тоді все й повернеться "на круги своя".
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8292


View Profile
« Reply #654 on: 26.08.19 , 23:08 »
Share

Не думаю, що щось зміниться суттєво. Зараз 114 та 243 з Дніпра на Київ практично в продаж не попадають. Попадають, але одиниці місць, що не роблять суттєвого впливу. У бік курортів - да, але тому що вже кінець серпня .
Також на літо вибув з гри "Славутич", а це ще той повітровоз узимку. Тобто суцільний невівіз якщо й буде, то лише в окремі пікові дні.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4782


View Profile
« Reply #655 on: 27.08.19 , 10:08 »
Share

Я от не могу понять, от этот широко распиаренный невывоз Днепр - Киев он что, закончился?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4891


View Profile
« Reply #656 on: 27.08.19 , 12:08 »
Share

Я от не могу понять, от этот широко распиаренный невывоз Днепр - Киев он что, закончился?

Я останнім часом не слідкував.  Але на дніпровському форумі народ на повному серйозі обговорює поїздки в Київ та Бориспіль з пересадкою в Краснограді.  Мабуть,  таки не всіх радують тарифи на НЕ. 
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2723


View Profile
« Reply #657 on: 27.08.19 , 13:08 »
Share

З такими цінниками народ поголовно пересідає на шинокопитний  транспорт.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4782


View Profile
« Reply #658 on: 27.08.19 , 14:08 »
Share

Такими темпами Красноштан прекратит любой невывоз в этой стране. Офирмачивать всякое говно и вывести первый класс ИС+ из-под госрегулирования много ума не надо.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5603


View Profile
« Reply #659 on: 28.08.19 , 13:08 »
Share

Я останнім часом не слідкував.  Але на дніпровському форумі народ на повному серйозі обговорює поїздки в Київ та Бориспіль з пересадкою в Краснограді.  Мабуть,  таки не всіх радують тарифи на НЕ. 

Вибачте, але це «Чув дзвін, та не знаю, де він». При чому тут тарифи взагалі?

Обговорювалась пересадка в Краснограді на поїзд 1/2 Костянтинівка-Івано-Франківськ, щоб встигнути на ранні рейси з Борисполя.

Я вважаю, що прибуття поїзда 11/12 Новоолексіївка-Київ до Києва о 4.58 по криворізькій нитці це була б бімба. Авіапакси були б у захваті. А Кривому Рогу треба дати нормальне прибуття о шостій ранку.
Logged
Tags: kyiv dnipro 
Pages: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!