Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.18 , 22:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Роттердам – Париж – Люксембург – Мюнхен

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Роттердам – Париж – Люксембург – Мюнхен  (Read 392 times)
Юрій
User

Posts: 40


View Profile
« on: 06.04.18 , 23:04 »
Share Reply with quote

Шановні,
Двоє хлопців деякий час планували мандрівку за маршрутом
Роттердам – Париж – Люксембург – Мюнхен.

Транспортна складова приблизно така.
Визз-ейр літає з Києва до Кьольну, ціна питання 60 евро на грішну душу.
Далі переїзд з Кьольну до Амстердаму, ціна питання 20 евро на ту саму душу. День (дві ночі) в Амстердамі.
Далі переїзд Амстердам – Роттердам. Майже день у Роттердамі. Коштує 15 евро.
Далі переїзд Роттердам – Париж, коштує 35 евро. В Парижі  -- два-три дні (три-чотири ночі).
В один з цих днів – одноденний виїзд до Люксембургу (повернення до Парижу в той самий день), коштує 40 евро в одну сторону, так само коштує повернення.
Далі переїзд Париж – Мюнхен, вартість 40 евро. В Мюнхені провести пару днів (скільки лишиться грошей)
З Мюнхену Визз-ейр до Києва, вартість 60 евро. Проїзд з Мюнхена до а/п – 15 евро.
Разом всі роз’їзди обійдуться в 325 евро на одного.

Питання. Чи правильно ми все порахували? Чи є якісь варіанти скоротити вартість транспортної складової?

Коротко про себе: ходимо до церкви, шануємо батьків…
Logged
tabo
Active user

Posts: 3278


View Profile
« Reply #1 on: 07.04.18 , 00:04 »
Share Reply with quote

В один з цих днів – одноденний виїзд до Люксембургу (повернення до Парижу в той самий день), коштує 40 евро в одну сторону, так само коштує повернення.
Навіщо це? Не варто повертатися у Париж, Люксембург цілком може бути по дорозі в Мюнхен
В Мюнхені провести пару днів (скільки лишиться грошей)
Маху ж вже казав, що Мюнхен це не зовсім те місто, де варто витрачати >1 дня. Візьміть краще ландер тікет і покатайтесь по Баварії чи в Зальцбург. Або повільніше їхати з Люксембургу, напр. із зупинками у Баден-Вюртембергу
Logged
Юрій
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #2 on: 07.04.18 , 10:04 »
Share Reply with quote

В один з цих днів – одноденний виїзд до Люксембургу (повернення до Парижу в той самий день), коштує 40 евро в одну сторону, так само коштує повернення.
Навіщо це? Не варто повертатися у Париж, Люксембург цілком може бути по дорозі в Мюнхен
В Мюнхені провести пару днів (скільки лишиться грошей)
Маху ж вже казав, що Мюнхен це не зовсім те місто, де варто витрачати >1 дня. Візьміть краще ландер тікет і покатайтесь по Баварії чи в Зальцбург. Або повільніше їхати з Люксембургу, напр. із зупинками у Баден-Вюртембергу
Так, дійсно. З Люксембургу цілком можливо їхати до Мюнхену. Але час переїзду складає ніж 6 годин. Тобто часу на власне Люксембург лишається обмаль.
Тож дякую за пораду щодо зупинки десь на шляху з Люксембургу до Мюнхена.

Можливо, власне, Мюнхен не є найкращим вибором, але так склалось, що хочемо саме в Мюнхен з різних причин.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3278


View Profile
« Reply #3 on: 07.04.18 , 21:04 »
Share Reply with quote

Але час переїзду складає ніж 6 годин. Тобто часу на власне Люксембург лишається обмаль.
Люкс-Париж це теж не 30 хв і не година. Я б радив виїхати вранці з Парижу, нагулятися в Люксембурзі, а потім на вечір підшукати собі не надто дорогий готель десь у тій частини дойчлянду. Наступний ранок-обід подивитися щось цікаве і спокійно поїхати у Мюнхен. На ділянку з Люксембурга до Мюнхена можна взяти один суцільний акційний квиток зі стоповером
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21832


View Profile
« Reply #4 on: 08.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Далі переїзд з Кьольну до Амстердаму, ціна питання 20 евро на ту саму душу. День (дві ночі) в Амстердамі.
Далі переїзд Амстердам – Роттердам. Майже день у Роттердамі. Коштує 15 евро.
платити окремо за квиток Амстердам - Роттердам не розумно.

Справа у тому, що по акції Sparpries (це коли купуєш на сайті ДБ завчасно) ціна квитка Кельн - Роттердам через Амстердам з зупинкою в Амстердамі як правило та сама, що і Кельн - Амстердам, тобто іншими словами видовження маршрута вглиб Нідерландів не збільшує ціну (мало того, можна видовжувати і далі, про це пишу кількома абзацами нижче)
Вручну на сайті ДБ в явний спосіб можна задавати зупинку (у Вашому випадку у Амстердамі) до 48 годин, але де-факто zugbindungа по Нідерландах немає, тому хоч завчасно купуючи на сайті ДБ - ви зобов'язані строго лише обраним поїздом - їхати лише по ділянці Кельн - Арнем (перша станція в Нідерландах), а далі від Арнема до місця призначення у Нідерландах - можна відхилитись від рекомендованих рейсів у квитку і просто як завгодно їхати зупинками в дорозі до кінця терміну чинності квитка (котрий становить 4 дні).

Єдине що слід мати на увазі на ділянці Амстердам - Роттердам - і це однаковою мірою стосується і як проїзду по квитках DB так і проїзду по окремо купленому квитку NS і навіть якщо не купувати квиток а натомість платити OV-карткою (є у Нідерландах така можливість) - що за поїзди категорії IC Direct - це поїзди що їдуть між Амстердамом і Гаагою по новій високошвидкісній лінії (їх одразу видно по часу у дорозі, це ті, у котрих час у дорозі наприклад з Амстердама Ц до Роттердама 41-42 хв, а не ті що їдуть довше що прямують по старій лінії через Ляйден, Гаагу HS і Делфт) - буває потрібна доплата 2,4 євро
https://www.ns.nl/en/season-tickets/other/intercity-direct-supplement.html
Quote
Далі переїзд Роттердам – Париж, коштує 35 евро. В Парижі  -- два-три дні (три-чотири ночі).
про всяк майте на увазі - можна за ті ж гроші (що й коштує Кельн - Амстердам і Кельн - Роттердам) можна купитиквиток Кельн - Роозендаал. Роозендаал розташований за Ротердамом, це остання станція в Нідерландах в бік Антверпена (Брюсселя, Лілля, Парижа)
Далі якщо хочеться погуляти в Антверпені (раджу!) - то у NMBS/SNCB - по 6,7 євро можна докупити квиток Роозендаал - Антверпен і 7,7 євро Антверпен - Брюсель.
Або якщо в Антверпені вирішите не виходити - просто 12,8 Роозендаал - Брюсель.
В Роозендаалі пересідати не треба, просто до Роозендаала показуєте при контролі перший квиток, а після Роозендаала - другий. Ви будете їдете на прямому поїзді IC, що їде з Амстердама в Брюсель через Ляйден - Гаагу HS - Делфт - Роттердам - Антверпен і Брюсель. З Талісами аналогічного фокуса не вийде нажаль.
Але відстані Роттердам - Антверпен - Брюсель досить невеликі, тому програш по часу при проїзді на IC замість Таліса - хоч істотний у процентах (інтерсіті по старій лінії долає ділянку Роттердам - Брюсель - у 1,7 рази повільніше ніж високошвидкісного поїзда Таліс по новій лінії), але цілком терпимий в абсолютному значенні (це всього лише 2 години замість 1:10). Я наприклад для себе свого часу вирішив, що саме у моєму випадку - мій час коштує дешевше ніж різниця тарифів Таліса і IC і поїхав на IC (щоправда я їхав лише до Антверпена, там виходить 34 хв на Талісі vs 66 хв на IC.

А на ділянку Брюсель - Париж - бувать ціни від 15 євро (бувають навіть по 10, але без гарантії сидячого місця) на поїзди Izy.com
Хоча тут вийде що ділянка Роттердам - Брюсель їдеться по старій залізниці (не високошвидкісній), а Таліс (на котрий бувають ціни від 35) - іде по високошвидкісний.
Тому якщо зупинки в Брюселі і Антверпені не цікавлять - іноді все-ж доцільніше їхати Талісом, бо так швидше, хоч і дешевше, тут вирішуйте самі. Тим більше на конкретну дату може бути не мінімально-можлива ціна, а якась вища, і в одні дні вона швидше виростає на Izy, а в інші - на Таліс, тому треба дивитись по обставинах.

Quote
Але час переїзду складає ніж 6 годин. Тобто часу на власне Люксембург лишається обмаль.
ну так треба значить ночувати десь між Люксембургом і Мюнхеном, а зовсім не вертатись у Париж.
Якщо не хочеться маленькому містечку ночувати і хочеться саме досить велике місто і щоб з визначними місцями - то краще не в Париж вертатись, а обрати Страсбург, і від Люксембурга близько, і по дорозі на Мюнхен.

Підказка - міський трамвай Страсбурга по міському тарифу ходить до німецької станції Кель (Kehl), тому є сенс порівнювати ціни, можливо дешевше буде брати квиток Кель - Мюнхен, а не Страсбург - Мюнхен. Може вийти дешевше один варіант, а може інший треба порівняти обдва.
якщо хочеться зупинок між Страсбургом (Келем) і Мюнхеном, або якщо хочеться скерувати маршрут на певні лінії (а не так, як автоматично пропонує планувальик) - це все теж можна задавати (але термін чинності квитка по тарифу sparpreis в межах Німеччини - день виїзду і наступний день до 10 ранку, якщо в цей період поїздка не укладається - то одним квитком покрити поїздку не можна).
Наприклад звичайні (найшвидші) маршрути зі Келя (чи то пак Страсбурґа) до Мюнхена - обходять Шварцвальд з півночі, а набагато мальовничиші краєвиди будуть, якщо поїхати його наскрізь. Наприклад можна задати проміжну зупинку наприклад у Донауешинґені, у такому разі планувальник скерує маршрут на дуже мальовничу лінію, де є багато гарних маленьких містечок, по котрих цікаво прогулятись. Всі хвалять Ґенґенсбах, але я там не був. У Донауешинґені - був - на виток Дунаю цікаво глянути, а так нуднувато.
При бажанні маршрут можна вивести навіть до Боденського озера наприклад задавши серед проміжних пунктів Фрідріхсгафен. Ціна буде та сама.
« Last Edit: 08.04.18 , 11:04 by Maxy » Logged
Гость10
Guest
« Reply #5 on: 08.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Во Франции с 3 апреля началась забастовка железнодорожников против ЖД реформы, которая продлится (если не будут услышаны требования железнодолрожников) аж до конца июня. График забастовки представлен на сайте SNCF.
2 дня все бастуют, 3 дня работают. На самом деле в красные дни отменено более 90% поездов всех типов (TGV, Ouigo, IC и региональные TER, международные поезда), включая парижские RER, Transilien и трамвай, а в те дни, когда как бы работают, отменяется значительная часть поездов, но все зависит от направления и маршрута. Каждый день в 17.00 на сайте oui sncf можно узнать реальное расписание лишь на следующий день. А на последующие дни расписание без какой-либо гарантии, даже если дни не помечены красным в графике забастовки.
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.134 seconds with 20 queries.