Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        НАДСИЛАЄМО СКАРГИ ДО УЗ

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: НАДСИЛАЄМО СКАРГИ ДО УЗ  (Read 6564 times)
jbond989
Active user

Posts: 1157


View Profile
« on: 17.04.18 , 22:04 »
Share

Основна відмазка УЗ на пропозиції, що подаються в рамках Робочої групи - "Скарг від пасажирів не надходило".
Відтепер прошу всіх, хто писав пропозиції в тему http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122632.0 писати скарги до УЗ по вашій проблемі.
Після цього постити в цю тему коли і що відправляли.
Також було б непогано залучати до написання скарг інших пасажирів, так як це робили у свій час ми на фастівському напрямку: розруковуємо кількасот однакових скарг і просимо пасажирів підписати, вказавши свої контактні дані для одержання офіційної відповіді (анонімні звернення не розглядаються). Потім запечатуємо їх у конверти та вкидаємо до поштової скриньки. До речі, дуже дієвий метод.
« Last Edit: 17.04.18 , 22:04 by jbond989 » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 641


View Profile
« Reply #1 on: 17.04.18 , 22:04 »
Share

Поучаствую, только вот почему-то уже с пол года прекратили мне на почту отвечать на обращения ни на старую ни на новую. Каков вообще срок ответа на обращение, и куда можно написать по моей беде? Оставлял запросы на главной и в контактах УЗ.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4294


View Profile
« Reply #2 on: 18.04.18 , 08:04 »
Share

Поучаствую, только вот почему-то уже с пол года прекратили мне на почту отвечать на обращения ни на старую ни на новую. Каков вообще срок ответа на обращение, и куда можно написать по моей беде? Оставлял запросы на главной и в контактах УЗ.
Через сайт УЗ зовсім сенсу немає писати.
Більш-менш дієві варіанти:
- рекомендований лист Укрпоштою,
- звернення через сайт ukc.gov.ua
- зателефонувати на номер 1545 (це той самий ukc,  просто в телефонному режимі). 
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 86


View Profile
« Reply #3 on: 18.04.18 , 11:04 »
Share

А можна просто копіювати "проблему" і "пропозицію" з теми про приміське сполучення та відправляти? Чи треба якось детальніше розжувати?
Logged
art-trans
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #4 on: 18.04.18 , 12:04 »
Share

А можна просто копіювати "проблему" і "пропозицію" з теми про приміське сполучення та відправляти? Чи треба якось детальніше розжувати?
В цій державі не заборонено нічого. Але чим більше буде надано подробиць (щоб залізничникам обрубати тили для відступу) і чим менш "водяні" будуть формулювання, тим більше шансів, що подана пропозиція/проблема буде розглянута саме тими відповідальними особами, які дійсно в цьому шарять.

Бо я вже поскаржився за запізнення з уточненням "диспетчер мудак" (утрирую), а в результаті винуватим зробили машиніста з формулюванням "не попередив пасажирів про запізнення" (зі зняттям премії за місяць), а мені зробили відписку "локомотивна бригада повідомляла гучним зв'язком про запізнення".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4068


View Profile
« Reply #5 on: 19.04.18 , 12:04 »
Share

Поучаствую, только вот почему-то уже с пол года прекратили мне на почту отвечать на обращения ни на старую ни на новую. Каков вообще срок ответа на обращение, и куда можно написать по моей беде? Оставлял запросы на главной и в контактах УЗ.
Через сайт УЗ зовсім сенсу немає писати.
Більш-менш дієві варіанти:
- рекомендований лист Укрпоштою,
- звернення через сайт ukc.gov.ua
- зателефонувати на номер 1545 (це той самий ukc,  просто в телефонному режимі). 
Трохи зі свого досвіду:
1) пишу офіційно до УЗ винятково через service@uz.gov.ua (через два робочі дні телефоном уточнюю вхідний номер реєстрації та виконавця);
(формат подачі - у вигляді звичайного листа, формат *.doc із зображеним підписом транслюю до формату *.pdf, головне дотримати усі формальності: підпис, адреса реєстрації, однак чітко пишу - відповідь надсилати на ел. пошту, яку теж зазначаю, бо виконавці не бачать у явному вигляді звідки (з якої е-адреси зайшов лист));
2) сайт ukc.gov.ua - повний відстій, бо приймають звернення тільки у форматі *.txt, при цьому усі знаки абзацу чи табуляції перетворюються на знаки прогалин... виконавці бачать фактично текстову стрічку, щось на взірець телеграми... без жодних примітивних знаків форматування тексту;
3) на номері 1545 (це той самий ukc,  просто в телефонному режимі) - не дають письмової відповіді.

Давно звертав увагу на те, що кожному з нас вони дають відповіді, що можуть суперечити одна одній, бо вони впевнені в тому, що цими відповідями ніхто не обмінюється.
Дуже часто мені ставали в нагоді відповіді надані іншим активістам. Сам часто публікую здебільшого усі відповіді від причетних. З кожної відповіді, якщо вона стосується іншого дотичного питання, можна витягнути щось корисне для "свого питання" і у наступному зверненні посилатися на цю відповідь.

Щодо припинення надання відповідей від УЗ. УЗ вважає, що надала вже відповідь по суті порушеного питання, тому має право відмовчуватися. Крім того встановлений строк 1 міс. на подання заперечень на відповідь. Однак, якщо заявник доведе, що отримав листа від УЗ, який не містить відповіді по суті порушеного питання (просто якась відписка), то його звернення буде розглянуто по суті. Це окрема бюрократична кухня, а листування часом нагадує вирішення якогось спору в судовому порядку, де панує принцип змагальності сторін, і кожна сторона доводить свою правоту.

Для листування застосовні усі тактики ведення судових справ. Наприклад: я просив щоб 135/136 курсував через КП і Ларгу, на що причетні заявили, що більшість пасажирів прямують до ІФ. Це стало додатковим аргументом для Одеса-Рахів. Не завжди варто відкритим текстом просити про кінцеву мету. Часом варто витягувати з-під сукна якісь маловажливі факти і майстерно їх гіперболізувати. Також варто залучати широке коло "дописувачів" різного рангу. Загальних рецептів немає, кожна справа - індивідуальна.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4068


View Profile
« Reply #6 on: 19.04.18 , 12:04 »
Share

Пропоную внести поправки до ЗУ "Про звернення громадян".
Насамперед щодо обов'язковості надсилання відповіді на електронну адресу, якщо відповідна воля заявника виражена у зверненні. Зараз в законі немає імперативності норми: може надіслати на адресу ел.пошти, яка заначена у зверненні.
Ще є важливий пункт: заявник має право бути присутнім при ухваленні рішення за його зверненням - це повний ігнор з боку УЗ. Ще не пригадую, коли б мене запросили на моє бажання (висловлене у зверненні).
Пропоную зібрати усі побажання до змін до ЗУ, бо є можливість провести його через відповідний акт ВРУ (попередня згода надрдепа є).
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 720


View Profile
« Reply #7 on: 19.04.18 , 13:04 »
Share

2) сайт ukc.gov.ua - повний відстій, бо приймають звернення тільки у форматі *.txt, при цьому усі знаки абзацу чи табуляції перетворюються на знаки прогалин... виконавці бачать фактично текстову стрічку, щось на взірець телеграми... без жодних примітивних знаків форматування тексту;
В УКЦ можно приложить тот же .doc или .pdf
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4068


View Profile
« Reply #8 on: 19.04.18 , 21:04 »
Share

2) сайт ukc.gov.ua - повний відстій, бо приймають звернення тільки у форматі *.txt, при цьому усі знаки абзацу чи табуляції перетворюються на знаки прогалин... виконавці бачать фактично текстову стрічку, щось на взірець телеграми... без жодних примітивних знаків форматування тексту;
В УКЦ можно приложить тот же .doc или .pdf
Можна, але такий варіант не проходить, бо основна частина повинна бути викладена в тхт-форматі.
Я вже так експериментував: виконав усі формальності в тхт-форматі, і там же написав "суть зверенення викладена в додатку".
Мені культурно забракували, мовляв їх програмний комплекс не призначений для опрацювання пдф-файлів, як основної частини звернення... і їм байдуже, що це є порушенням закону, де чітко вказано, що форма звернення довільна... і форма не може превалювати над суттю (над змістом). Вони кажуть, що розуміють, що це недолік, але в них немає коштів на перероблення ПЗ. Можна змусити їх через суд, але то купа часу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4294


View Profile
« Reply #9 on: 19.04.18 , 23:04 »
Share

На мою думку,  хоч УКЦ і має примітивний інтерфейс,  але основна його зручність в тому,  що вони контролюють надання відповіді.  Тобто не треба нікуди телефонувати та взнавати реєстраційний номер і т.п.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!