Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.02.20 , 12:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        НАДСИЛАЄМО СКАРГИ ДО УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Print
Author Topic: НАДСИЛАЄМО СКАРГИ ДО УЗ  (Read 23894 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1969


View Profile
« Reply #100 on: 12.02.19 , 12:02 »
Share

Дуже цікаво, що напишуть у відповіді. Бо основним аргументом призначення 139/140 Дніпро - Лисичанськ замість 795/796 Харків - Дніпро була низька заселеність остнаннього, хоча зараз перший заселяється ще гірше в напрямку Дніпра.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 502


View Profile
« Reply #101 on: 20.02.19 , 08:02 »
Share

Скільки часу вони витрачають в 21 столітті на написання таких от хрєнєй...
Так эта хрень давно заготовлена для хреновых запросов, только шапку поменять и ответ готов! Ибо не хрен сувать свой нос куда не надо и отвлекать исполнителей от работы.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5300


View Profile
« Reply #102 on: 20.02.19 , 11:02 »
Share

Тейкер давно не заходил, когда зашел -- такое чувство словно из запоя вышел ))
Logged
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #103 on: 20.02.19 , 11:02 »
Share

Новий бренд, - горілка "Ісполнітєльная". Для справжніх ісполнітєлій.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4399


View Profile
« Reply #104 on: 18.06.19 , 17:06 »
Share

Скільки часу вони витрачають в 21 столітті на написання таких от хрєнєй...
Так эта хрень давно заготовлена для хреновых запросов, только шапку поменять и ответ готов! Ибо не хрен сувать свой нос куда не надо и отвлекать исполнителей от работы.
Не так давно, коли ще інженерам можна було в судовому процесі перебувати у статусі "представника позивача", то доводилось бачити ще й не такі заготовки.... особливо смішно виглядало, коли в мотивувальній частині посилаються на рішення одного суду, а в резолютивній частині скасовують рішення зовсім іншого суду... крім того, дуже часто залишаються незміненими сторонні імена (ПІБ).
Logged
VSK
Active user

Posts: 888


View Profile
« Reply #105 on: 01.09.19 , 18:09 »
Share

Відповідь на звернення по узгодженню дизеля Сокаль-Львів та 41 Дніпро-Трускавець по станції Львів


« Last Edit: 02.09.19 , 10:09 by jbond989 » Logged
Владимир
Active user

Posts: 446


View Profile
« Reply #106 on: 01.09.19 , 23:09 »
Share

Даже если допустить, что 6053 и 41 станут на одном вокзале на соседних путях , то это все равно ОЧЕНЬ мало, это просто нереально перепрыгнуть с дизеля на поезд за 3 минуты, даже при таком условии
Logged
VSK
Active user

Posts: 888


View Profile
« Reply #107 on: 01.09.19 , 23:09 »
Share

Даже если допустить, что 6053 и 41 станут на одном вокзале на соседних путях , то это все равно ОЧЕНЬ мало, это просто нереально перепрыгнуть с дизеля на поезд за 3 минуты, даже при таком условии
В пропозиції писалося про збільшення часу пересадки до 10-15хвилин шляхом зміщення дизеля на раніше. Це і збільшить час пересадки на приміські поїзди до Ходорова Сянок та Мукачева(зараз там на пересадку мінімум часу враховуючи що вони відправляються з приміського вокзалу)
Logged
VSK
Active user

Posts: 888


View Profile
« Reply #108 on: 01.09.19 , 23:09 »
Share

Даже если допустить, что 6053 и 41 станут на одном вокзале
Вони і зараз прибувають на один вокзал. З приміського відправляються приміські поїзди в напрямку Ходорова-Сянок-Мукачева
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1969


View Profile
« Reply #109 on: 18.11.19 , 19:11 »
Share

Вчора мав приклад вирішення проблеми за 15 хвилин.
На ужгородському вокзалі трохи постояв у загальній черзі, щоб роздрукувати інтернет-замовлення. Бо окремої каси для їх друку там немає. Також були відсутні оголошення про те що інтернет-замовлення друкуються без черги.
Тож пішов до чергової по вокзалу і написав до книги скарг. Не встиг погуляти по перрону, як приходить смс про те що оголошення на касах висять. Підійшов до чергової, вона мені показала оголошення на кожній касі і переконувала мене, що вони там висіли й до цього. Я зробив вигляд, що я не догледів.
Також вона попросила в книзі скарг дописати, що я отримав роз'яснення від чергової про те, що відповідні оголошення на касах присутні.
Я так і зробив, щоб віддячити за оперативне вирішення проблеми, та щоб нікому не було ніяких доган.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!