Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.06.20 , 06:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        НАДСИЛАЄМО СКАРГИ ДО УЗ

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Print
Author Topic: НАДСИЛАЄМО СКАРГИ ДО УЗ  (Read 32303 times)
Tr_Temp
Active user

Posts: 332


View Profile
« Reply #30 on: 24.10.18 , 14:10 »
Share

Дякую за ідею!
Про групи Павлограда у ФБ знає гугл

А павлоградські ЗМІ вже в курсі: https://павлоград.dp.ua/51273
Мабуть хтось наш форум читає з Павлограду
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1992


View Profile
« Reply #31 on: 01.11.18 , 19:11 »
Share

Сьогодні на Робочій групі у Омеляна:

Серія 1:
- Зробіть НЕ 15/16 та 17/18 щоденними.
- Не можемо, бо на ЛЗ дефіцит локомотивів.
- Так запустіть хоча б НЕ за маршрутом Харків - Львів.
- У нас сполучення Харків - Львів забезпечено 5-ма парами поїздів.
- Тоді зніміть обмеження на попередній продаж до Львова.
- Не будемо, бо вони ж тоді від Львова до Ужгорода та Рахова поїдуть порожні.
- Так ви ж тільки що сказали, що у вас невивозу Харків - Львів немає.
- Так, невивозу немає. Скарг від пасажирів з цього приводу не надходило...

Серія 2:
- Зробіть поїзду 12 Київ - Новоолексіївка зручний час проходу Дніпра.
- Поїзд заселяється на 100%. Ми нічого робити не будемо.
- Звісно він буде заселятися на 100%, бо на Придіпров'я невивіз.
- Ось кореспонденція поїзда за цей рік: більше половини пасажирів їде до Мелітополя та Новолексіївки.
- Ні, 9 місяців на рік більше половини пасажирів купують квитки до Мелітополя, але виходять у Дніпрі та Запоріжжі. А для них цей графік незручний.
- Неправда, бо скарг на графік поїзда не надходило.

Серія 3:
- Зробіть поїзду 91 Київ - Львів прибуття до Львова на годину пізніше.
- Як тільки ми почнемо щось міняти, посиплються скарги. Він вже стільки часу так ходить і скарг на його графік у нас немає.

Серія 4:
- Замініть нічний Хюндай 736 вагонами з лежачими місцями.
- Ми не будемо нічого міняти, бо поїзд заселяється на 100%.

НЕМАЄ СКАРГ - НЕМАЄ ЗРУЧНИХ ПОЇЗДІВ!

Їдете поїздом з незручним для вас графіком - ПИШІТЬ СКАРГИ.
Також просіть це робити інших пасажирів.
Найдієвіший спосіб - дзвінок на Урядову гарячу лінію 1545 або повідомлення на сайті http://ukc.gov.ua/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4452


View Profile
« Reply #32 on: 06.11.18 , 21:11 »
Share

НЕМАЄ СКАРГ - НЕМАЄ ЗРУЧНИХ ПОЇЗДІВ!
Це дуже давня аксіома причетних. Однак, пасажири занадто ліниві і/або песимістичні, щоб писати якісь звернення (не тільки скарги).
Я вважаю, що потрібно з таким контингентом пасажирів працювати "на комерційних засадах". Перше, що спало на думку, це:
1) знайти спонсора акції "Не потерпай через незручності від УЗ" (назва умовна, можна добрати значно кращу);
2) оприлюднити умови акції (приблизно так):
- збери 3 відповіді від УЗ щодо незручності графіку наявних сполучень та отримай "чохол до ноутбука";
- збери 7 відповідей від УЗ ... та отримай ноутбук;
- збери 5 відповідей від регфілій про незручності у приміському сполученні та отримай проїзний на приміське сполучення на 1 рік (до 100км);
- в акції можуть прийняти участь особи 18+... (крім учасників форуму та членів їх родин)
- усі відповіді повинні бути на "різні теми" і/або "на тему з продовженням листування";
- кількість наявних призів: 20 чохлів, 5 ноутбуків, 5 проїзних;
- учасник акції надає згоду на публікацію відповіді на форумі;
- форумчани (можна з цензом осідлості на форумі) оцінюють ступінь суспільної корисності наданих відповідей та рейтингують учасників акції за кожною номінацією;
- час проведення акції від Миколая до 1 травня 2019 року;
- кожен десятий учасник отримає гарантований приз (зустріч із Членом правління УЗ чи якусь цяцьку);
- вартість поштових марок та конвертів компенсується кожному учаснику у трикратному розмірі;
- спонсор акції Юляі Тимошенок.
3) запустити акцію у ЗМІ.
Загальний бюджет до 100 тис грн. Жодного криміналу і сотні нових активістів гарантовано. Орієнтовна собівартість нового активіста - 1 тис. грн.
Можна ще розмістити рекламу акції у поїздах УЗ (наліпки з QR-кодом і/або ульотки).
« Last Edit: 06.11.18 , 21:11 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4452


View Profile
« Reply #33 on: 06.11.18 , 21:11 »
Share

Варіант 2, смартфонна скарга/звернення у анкетному форматі.
Розробити смартфонний інтерфейс з різноманітними анкетами... в тім числі із початкова станція (фактична початкова станція), кінцева станція (фактична кінцева станція), наявність тарганів/мишей/вошей... достатньо покласти позначку в потрібній комірці.
Вас обматюкав провідник?
Вам недолили окропу?
Вам на голову сипле сніг, а провідник його не вимітає з купе?
Ваші труси примерзли до вікна?
Ви послизнулися в туалеті?
Саме на Вашому відвіданні туалету закінчився ТП?
З репродуктора лунає музика у виконанні ворожих виконавців?
З-під Вас витягнули постільну білизну до того, як Ви прибули на станцію прибуття?
Вас розбудили більш, як за 45 хв до прибуття?
Вас розбудили в неприйнятний спосіб (смикали за вухо чи інші виступаючі елементи Вашого організму)?
У Вашому купе температура взимку підіймалася вище 24 градусів?
Провідник відмовив Вам у наданні охолодженої перекип'яченої води?
Вам пропонували алкогольні напої замість продуктів чайної торгівлі?
Вас виштовхнули з поїзда на швидкості більше 1 км/год, але не більше 5 км/год?
Вас виштовхнули з поїзда на швидкості більше 5 км/год, але не більше 10 км/год?
Вас виштовхнули з поїзда на швидкості більше 10 км/год, але не більше 15 км/год?
...
Одним словом, мільйон запитань із сотні напрямків, десяти розділів. Клієнт зайшов, авторизувався через будь-що (в т.ч. через номер квитка) клікнув, і вислав звернення (транзитом через сервіс "форума").
Співзаявником завжди виступатиме "форум", тому копія відповіді теж повинна приходити від УЗ на форум.

І для дієвості - кожному 50-му - чохол, а кожному 500 ноутбук. (відлік ведеться за числом отриманих відповідей від УЗ).
Акцію можна обмежити не тільки часом дії, але й вичерпанням обсягу подарунків. Оце було б по сучасному.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12483


View Profile
« Reply #34 on: 06.11.18 , 21:11 »
Share

Це якесь карколомство: пишіть скарги, пишіть скарги… хто більше скарг напише, той і переміг.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4452


View Profile
« Reply #35 on: 06.11.18 , 22:11 »
Share

Ні, хто більше змістовних і суспільно важливих відповідей отримає, той і переміг.

От для прикладу, я раніше поскаржився, що на північному вході до західного підземного переходу сферичні ліхтарі з "молочним" розсіювачем/плафоном створюють паразитні відблиски на блінкерному пасивному таблі над переходом... (з описом причини (фізика)), ... і з рекомендацією світлодіодного освітлення зсередини табла (воно ж рефлекторного типу), щоб "глядач" не бачив безпосередньо джерела світла.

І що ж мені відписали: ми повернули/скерували сферичні ліхтарі в інший напрямок. Це не є змістовна відповідь, бо як не повертай сферичну світну кулю, це не матиме жодного результату в силу ізотропної природи об'єкта. З такого можна хіба поглузувати.

Це не заборонене законом спонукання до написання звернень/скарг. Водночас, це не є зловживання правом... нехай люди пишуть. Іншого способу спонукання інертної маси - не бачу. Багато бояться написати вперше. Чи то мейл чи то звиклу пошту... бояться, що до них колись постукають у двері і... повезуть до Сибіру в Таращанський ліс... чи спалять/вкрадуть авто/трактор/велик/корову/коня/свиню/стайню/курник/тощо. Я б не писав, якби не довелося спілкуватися з такими боязкими громадянами, які здатні тільки пошепки розповідати про які незручності від УЗ. ... а УЗ тим часом каже "в нас все чудову зі зручністю, бо немає жодних скарг".
Logged
sean
Active user

Posts: 4581


View Profile
« Reply #36 on: 06.11.18 , 23:11 »
Share

Та ну дурня якась з тими скаргами. Структура не повинна існувати за рахунок скарг.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4452


View Profile
« Reply #37 on: 06.11.18 , 23:11 »
Share

Та ну дурня якась з тими скаргами. Структура не повинна існувати за рахунок скарг.
Структура оперує скаргами. Я розумію, що це безглуздо, але це для них "показник зручності пасажирів" - відсутність скарг.

Є інший варіант - створити Раду пасажирів при ЦКСВ. Рада повинна випрацювати різні критерії оцінювання якості отриманих пасажирами послуг.... критерії побудови розкладів для локальних напрямків, бо не можна мати "єдині критерії для всієї країни". Остання дурня з уст ЦЛ: "ми не можемо продовжувати практику багатогрупності через зношуваність вагонних автозчепів (СА-3)"... а про те, що в парках склад розбирають щоразу на 2 групи він хіба не знає? Чи на обточку заганяють не весь склад, а розділяють... така Рада пасажирів при ЦКСВ буде адекватною протидією до маразмів ЦЛ. Не може пасажирська спільнота чекати допоки "молодий фахівець" пройде усю стадію дозрівання від свіжого огірка до перекислого огірка. Це дурнуватий авторитаризм, базований на одноособових умозаключєніях. Не може в одній голові варитися уся каша від Чопа до Бахмута.
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 361


View Profile
« Reply #38 on: 07.11.18 , 01:11 »
Share

Серія 3:
- Зробіть поїзду 91 Київ - Львів прибуття до Львова на годину пізніше.
- Як тільки ми почнемо щось міняти, посиплються скарги. Він вже стільки часу так ходить і скарг на його графік у нас немає.
Отут я був би саме серед тих, хто скаржився б, якби він став прибувати на годину пізніше. Давно ним не їздив, але коли їздив, щоразу радів, що є нормальний поїзд саме з таким часом прибуття до Львова. Це при тому, що я не "жайворонок".
Logged
VSK
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #39 on: 27.11.18 , 17:11 »
Share

НАДСИЛАЄМО СКАРГИ ДО УЗ

Більш-менш дієві варіанти:
- рекомендований лист Укрпоштою,
- звернення через сайт ukc.gov.ua
- зателефонувати на номер 1545 (це той самий ukc,  просто в телефонному режимі). 

Новий графік поїзда 141/142 Львів-Бахмут-Львів є незручний по ряду причин
1)Львів-Бахмут.
-Раннє відправлення зі Львова посеред робочого дня.
-Раннє прибуття  та відправлення до /з Києва
-Раннє відправлення з Харкова посеред робочого дня.
 Графік цього поїзда потрібно посунути вперед на 2-3 години.
2)Бахмут -Львів.
-Раннє прибуття до Харкова. Проходження Харкова має бути в районі 6 ранку але відправлення з Бахмуту робити не пізніше 1 години.
-Незручне проходження Києва посеред робочого дня-відправлення з Києва перенести на 15.30-16,00 годину.
-Раннє прибуття до Львова. Потрібно перенести прибуття на 6-7 ранку.
Тобто весь графік посунути на приблизно 2 години вперед.

Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!