Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.18 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Дніпро+Запоріжжя - КП - Чернівці - Коломия - ІФ+Яремче (опція - Рахів)

Pages: [1] 2 3 4 5 6
Print
Author Topic: [Fantasy] Дніпро+Запоріжжя - КП - Чернівці - Коломия - ІФ+Яремче (опція - Рахів)  (Read 3873 times)
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« on: 21.04.18 , 20:04 »
Share

Пропоную пофантазувати на тему сполучення Придніпров'я з Кам'янцем-Подільським, Буковиною та Прикарпаттям.

Варіант 1 (раніше я його вже озвучував): з Дніпра та Запоріжжя щоденно вирушають групи по 8 вагонів, в околицях Помічної вони зчіпляються до поїзда 16-вагонного формату, і прямують через Гречани, КП, Чернівці до Коломиї, в Коломиї вони розчіпляються на дві групи по 8 вагонів, які прямують до Яремчого та ІФ. Дніпровська та Запорізька групи щодня мінятимуться кінцевими пунктами Яремче/ІФ, що забезпечить пряме (хоч і черезденне) сполучення Дніпра та Запоріжжя з двома містами Прикарпаття: Яремче та ІФ.



Щодо розкладу (ДУЖЕ ОРІЄНТОВНО):

"туди" Дніпро/Запоріжжя - ... - Гречани(3:40-3:55) - КП(6:00-6:05) - Чернівці(10:03-10:20) - Коломия(11:45) // Коломия(12:00) - ІФ(13:00), Коломия(12:10) - Яремче(13:15);

"назад" Яремче(16:00) - Коломия(17:05), ІФ(15:50) - Коломия(16:50) // Коломия(17:30) - Чернівці(18:50-19:10) - КП(23:00-23:05) - Гречани (1:30-1:45) - ... Дніпро/Запоріжжя.

Цікавить думка формучан щодо такого:
1) чи доцільне таке пасажирське сполучення "взагалі";
2) які технічні складнощі можуть виникати на ділянці Гречани - Дніпро/Запоріжжя;
3) альтернативні варіанти сполучень зі збереженням орієнтовного проходження ділянки Гречани-Коломия.

Прошу не загострювати увагу на транзит через Молдову (якщо таке сполучення доцільне, то питання транзиту вирішать політики).
Щось комбінувати із 117/118 не бачу сенсу, бо пасажири почнуть небезпідставно кричати, що "зменшуємо к-ть місць до Києва".

Окреме прохання до знавців Придніпров'я: доповнити мій орієнтовний розклад на придніпровській ділянці.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #1 on: 21.04.18 , 21:04 »
Share

Варіант 2: Дніпро та Запоріжжя почергово черезденно формують групу із 8 вагонів (дніпровська група проходитиме через Запоріжжя, а запорізька група - через Дніпро), яка прямуватиме у складі 8 вагонів до Борщів, де поєднається із щоденною групою вагонів ІФ-БД, і у складі 16 вагонів попрямують до Прикарпаття (аналогічно як у варіанті 1 - з розчепленням по Коломиї).

Фактично, замість черезденного 16-вагонного поїзда Чернівці - БД, Чернівці отримають щоденно 8 вагонів до Одеси. Ці 8 вагонів стартуватимуть з ІФ, а Чернівці (я про депо) отримають на обслугу щоденну групу із 8 вагонів Чернівці-Чернігів у складі 43/44 (нагадаю: 12 інших вагонів 43/44 заплановані до видовження Київ-ІФ-Рахів).

Отримаємо відповідне фломастирування (умовно продовжено до Ворохти):



Недолік - те ж саме (як і у варіанті 1) зчеплення/розчеплення в Коломиї.
« Last Edit: 21.04.18 , 21:04 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #2 on: 21.04.18 , 21:04 »
Share

Варіант 3: позбуваємось зчеплення/розчеплення по Коломиї, а разом із ним позбуваємось ІФ-БД (залишається Чернівці-БД через КП).

Відповідне фломастирування (до Ворохти):

« Last Edit: 21.04.18 , 21:04 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #3 on: 21.04.18 , 21:04 »
Share

Варіант 4: як кажуть на форумі, де Яремче та Ворохта, то там вже й Раховом пахне. (НА СВІТЛЕ МАЙБУТНЄ)

Гіпотетичний літньо/лижний 8-вагонний Ковель-Рахів, прибувши до Рахова наявною ниткою 6403 Івано-Франківськ(3:30-3:51) - Яремче(5:54-5:56) - Ворохта(6:50-6:52) - Ясіня(7:41-7:43) - Рахів(8:44), зможе "перепочити" в Рахові і виїхати по Ворохті на нитку Ворохта-Дніпро/Запоріжжя.... але це після того, як відновлять роз'їзд у Квасах... і в Татарові.
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #4 on: 22.04.18 , 14:04 »
Share

Я не знаю, який з варіантів кращий. Тут є знавці, які більше розуміються на графіках. Але те що Січеславщині та Запоріжжю потрібен ще один потяг на Захід - це факт, то чому б і не запустити його до Чернівців.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #5 on: 22.04.18 , 14:04 »
Share

Знаю точно, що Чернівці зараз в такій попі, якої я реально не пам'ятаю. 2,5 ПДСа, 1 регіональний експрес і приміські - це те, на що заслуговує 300-тисячний облцентр?!
Стосовно транзиту через Молдову, то напевно варто мати сполучення Львова з Кам'янцем-Подільським через Франик і Черноуци. Чи це буде потяг Львів - К-П, чи якийсь Львів - Запоріжжя через К-П - це вже другорядні деталі. Але Буковині потрібні нові сполучення однозначно.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #6 on: 22.04.18 , 16:04 »
Share

Якщо стоїть мета їздити довго і дорого, то реалізовувати треба. Тоді Пасдеп зможе посилатись на те, що на рахівський через Чернівці місця завжди є, тому інших поїздів з Придніпров'я на Захід не потрібно. Що зараз дуже потрібне Придніпров'ю, так це новий щоденний поїзд Запоріжжя - Перемишль/Яремча, за аналогією до одеського поїзда.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4184


View Profile
« Reply #7 on: 22.04.18 , 20:04 »
Share

Якщо стоїть мета їздити довго і дорого, то реалізовувати треба. Тоді Пасдеп зможе посилатись на те, що на рахівський через Чернівці місця завжди є, тому інших поїздів з Придніпров'я на Захід не потрібно. Що зараз дуже потрібне Придніпров'ю, так це новий щоденний поїзд Запоріжжя - Перемишль/Яремча, за аналогією до одеського поїзда.

Погоджуюсь.  Але цінник до Перемишля і на одеський, і на гіпотетичний Придніпровський треба переглянути в сторону зменшення.  Бо зараз там заповненням на ділянці Львів-Перемишль не фонтан. Чув,  що провідники одеського на тій ділянці грішать зайчатиною.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #8 on: 23.04.18 , 14:04 »
Share

Якщо стоїть мета їздити довго і дорого, то реалізовувати треба. Тоді Пасдеп зможе посилатись на те, що на рахівський через Чернівці місця завжди є, тому інших поїздів з Придніпров'я на Захід не потрібно. Що зараз дуже потрібне Придніпров'ю, так це новий щоденний поїзд Запоріжжя - Перемишль/Яремча, за аналогією до одеського поїзда.
Я ще сам не зовсім усвідомлюю переваги та недоліки кожного з варіантів. Підозрюю, що фонтан фантазій ще не скінчився (буде ще кілька витрисків фантазій). Щодо Перемишля, то може варто у складі 41/42 передбачити групу на 3-5 вагонів до Перемишля. Якщо український контроль зроблять на ходу між Львовом і Мостиськами-2, то могли б вкластися в наявний графік 41/42. Варіант?

... Погоджуюсь.  Але цінник до Перемишля і на одеський, і на гіпотетичний Придніпровський треба переглянути в сторону зменшення.  Бо зараз там заповненням на ділянці Львів-Перемишль не фонтан. Чув,  що провідники одеського на тій ділянці грішать зайчатиною.
Хто зна - хто зна, можливо цінник такий, щоб "тримати марку" і не "скочуватись до сервісу неопланів", а заодно (не для публіки) - отримувати неправомірну вигоду на покриття представницьких витрат.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2367


View Profile
« Reply #9 on: 23.04.18 , 15:04 »
Share

На мою думку, 41/42 пора вже робити 2 або й 3 групним. Тих 20 вагонів до Трускавця точно не потрібні. Максимум 10-12 залишити. Інші 8-9 вагонів ще "подробити" по Львові на Перемишль і, можливо, на Ужгород.
Logged
Tags: dnipro 
Pages: [1] 2 3 4 5 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.14 seconds with 21 queries.