Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.18 , 23:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Дніпро+Запоріжжя - КП - Чернівці - Коломия - ІФ+Яремче (опція - Рахів)

Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Print
Author Topic: [Fantasy] Дніпро+Запоріжжя - КП - Чернівці - Коломия - ІФ+Яремче (опція - Рахів)  (Read 3874 times)
Вадим Залевський
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #10 on: 23.04.18 , 16:04 »
Share

Это выедет не поезд а трамвай как был Харьков - Ковель через Знамянку в одну сторону больше суток ехать нужно.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7075


View Profile
« Reply #11 on: 23.04.18 , 20:04 »
Share

На мою думку, 41/42 пора вже робити 2 або й 3 групним. Тих 20 вагонів до Трускавця точно не потрібні. Максимум 10-12 залишити. Інші 8-9 вагонів ще "подробити" по Львові на Перемишль і, можливо, на Ужгород.
Знову таки. Там все на межі у плані обороту.
До Пшемисля із кордоном не факт що встигне обернутися, до Ужгорода тим паче.
А по Дніпру його вже стискати нікуди. Там на екіпіювання часу ледь вистачає.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2367


View Profile
« Reply #12 on: 23.04.18 , 20:04 »
Share

Звісно. Я розумію. Просто на даний час, коли вагонів стає все менше і менше, ганяти 20 вагонів до Трускавця безглуздо, якщо пасажирів є на 6-8 вагонів.
Пора для 041/042 також придумати якийсь оборот.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7075


View Profile
« Reply #13 on: 23.04.18 , 21:04 »
Share

Це дуже важко, зробити йому оборот з користю, а не тыльки заради обороту.

Справа у тому, що навіть якщо його вкоротити до Львова це не дасть суттєвого виграшу при якомусь обороті. Там оборот зараз практично ідеальний з точки зору простоїв, як у пункті обороту, так і по приписці. І навіть якзо обрізати його по Львову, це по суті суттєво не вплине на рзультативність гіпотетчного ув"язування в оборот.

Тобто, я би не чипав 41/42, щось принципово нове з нього зробити не вийде, а от зіпсувати його можна дуже просто.

Можна трохи там гратись з графіком, але щось робити з маршрутом я би не радив.
 
Як на мене, то старий графік був більш зручним, було раннє прибуття до Львова, як дозволяло пересідати на будь який по поїзд чи то до Ужгорода, чи то до Івано-Франківська. Зараз з цим складніше. Так само раніше можна було його використовувати з Дніпра до Знам"янки чи Тараса Шевченка з пересадкою на Христинівку. Або було досить непогане прибуття до Вінниці звечера. Так само і назад прибуття о 6.15 мене подобалось більше, ніж 9.15....

Я вважаю, що там треба подовжувати 275/276 до Запора і це можна робити безболісно - оборот там дозволяє це робити без зміни графіку.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4184


View Profile
« Reply #14 on: 23.04.18 , 23:04 »
Share

Погоджусь з Сергієм,  навіть якщо половинити 41/42 по Львову,  то друга його половина,  мабуть не встигне з'їздити в пункт призначення і повернутись до Львова вчасно.  Хіба що кудись недалеко,  наприклад в Моршин.  Але тут може бути ще й така підстава,  що УЗ в своїх кращих традиціях може закрити продаж з Дніпра до Львова в одну з груп вагонів (по аналогії  з вагонами Одеса-Перемишль) і тоді з квитками на 41/42 взагалі буде "повний п".
А от ідея Віктора щодо нового окремого потягу Запоріжжя-Дніпро-Яремче/Перемишль мені подобається. 
Logged
MORRO
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #15 on: 24.04.18 , 02:04 »
Share

Знаю точно, що Чернівці зараз в такій попі, якої я реально не пам'ятаю. 2,5 ПДСа, 1 регіональний експрес і приміські - це те, на що заслуговує 300-тисячний облцентр?!

А ведь когда-то был поезд Запорожье-Черновцы... где-то в далёких 90х...
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #16 on: 24.04.18 , 10:04 »
Share

Якщо стоїть мета їздити довго і дорого, то реалізовувати треба. Тоді Пасдеп зможе посилатись на те, що на рахівський через Чернівці місця завжди є, тому інших поїздів з Придніпров'я на Захід не потрібно. Що зараз дуже потрібне Придніпров'ю, так це новий щоденний поїзд Запоріжжя - Перемишль/Яремча, за аналогією до одеського поїзда.

Погоджуюсь.  Але цінник до Перемишля і на одеський, і на гіпотетичний Придніпровський треба переглянути в сторону зменшення.  Бо зараз там заповненням на ділянці Львів-Перемишль не фонтан. Чув,  що провідники одеського на тій ділянці грішать зайчатиною.

Думаю, что такой поезд будет нужнее чем "трамвай" в Черновцы. Как ни странно, но Приднепровский регион сейчас более тяготеет к Польше.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #17 on: 25.04.18 , 10:04 »
Share

На мою думку, 41/42 пора вже робити 2 або й 3 групним. Тих 20 вагонів до Трускавця точно не потрібні. Максимум 10-12 залишити. Інші 8-9 вагонів ще "подробити" по Львові на Перемишль і, можливо, на Ужгород.
Знову таки. Там все на межі у плані обороту.
До Пшемисля із кордоном не факт що встигне обернутися, до Ужгорода тим паче.
А по Дніпру його вже стискати нікуди. Там на екіпіювання часу ледь вистачає.
Щодо Дніпро-Перемишль, то припускаю, що може бути така реалізація:
Одеса-Львів(6:33-7:15)-Перемишль(9:10) [зміна трафарету] Перемишль(10:10)-Львів(13:50-15:22)-Дніпро
(час зупинку у Львові можна розподілити - зробити триваліший перестій у Перемишлі), особливо не приглядався до одночасності ПМК з іншими поїздами у пункті пропуску).

Зі зворотним рейсом Дніпро-Перемишль + Перемишль-Одеса проблем із часом точно не буде. Я не бачу проблем із реалізацією такого варіанту "хоч завтра". Інші 16 вагонів нехай собі бігають до Трускавця, бо за цей час (при незмінному графіку на ділянці Львів-Дніпро, в обидва боки) ці вагони нікуди не встигнуть. Як зазначає Сергій, це ідеальний обіг, який не варто руйнувати.

Тому, обіг по Перемишлю одесько-дніпровських причіпок повинен стати ідеальним вирішенням питання, яке не вимагає кардинальних змін у наявному графіку.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4184


View Profile
« Reply #18 on: 25.04.18 , 12:04 »
Share

Іване,  можливо я не зовсім зрозумів ідею.  Але виходить,  що Ви пропонуєте 41/42 зробитити 2-групним: Дніпро-Трускавець/Перемишль  і перемишлянськ-дніпровську групу поставити в спільний оборот с одеськими вагонами?
Ідея можливо і непогана,  але:
1. Оскільки 41/42 -  це фактично єдиний поїзд з Дніпра до Львова з нормальним графіком,  а УЗ (я на 99% впевнений) заблокує продаж в перемишлянську групу з Дніпра до Львова, то невивіз Дніпра на Захід стане ще більший.
2. В 41/42 -  купейні вагони вже досить древні і ганяти їх по міжнародному тарифу -  просто соромно.  Тобто оборот з одеськими буде дуже нерівноцінний.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2367


View Profile
« Reply #19 on: 25.04.18 , 12:04 »
Share

Вагони від 035/036 Одеса - Перемишль після прибуття до Перемишля зразу відправляються назад до Львова і включаються в склад 041/042.
Вагони, що прибули з 041/042 до Львова поїхали до Перемишля і ввечері повернулись з Перемишля до Одеси з 035/036.
Це всього 3 або 4 вагони. Тобто 041/042 матиме в складі приблизно 16-17 вагонів Дніпро - Трускавець і 3-4 вагони Дніпро - Перемишль.
Плюсом є те, що одеські вагони не будуть простоювати по Перемишлі цілий день.
В майбутньому як призначать щось швидкісне з Придніпров'я до Львова вагони Дніпро - Перемишль зможе тягати цей поїзд.
P.S. Вагони Дніпро - Перемишль можуть бути як Одеського так і Придніпровського формування.
Logged
Tags: dnipro 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 21 queries.