Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Дніпро+Запоріжжя - КП - Чернівці - Коломия - ІФ+Яремче (опція - Рахів)

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Author Topic: [Fantasy] Дніпро+Запоріжжя - КП - Чернівці - Коломия - ІФ+Яремче (опція - Рахів)  (Read 4243 times)
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #40 on: 07.05.18 , 15:05 »
Share

Только отправление из Харькова было в 19:05, а не 18:43, если быть более точным )).
вернут часть утраченного по графику с времен Кавы по Харьков - И.-Ф.
Я не против 19:05. Или даже 19:30. Главное чтобы он шел после IC+ 721 и прибыл не поже 6:46 во Львов чтобы отправляться не поже 7:04 чтобы прибывать в И.Ф. не поже 9:06 чтобы отправляться оттуда в 9:10 чтобы проехать Яремче 10:29-10:32 ... Рахов 12:49.  

Если ехать Киев - Львов за 6:22 как 002, то получается отправл. из Киева 00:24, приб. 00:04.
Если Харьков 18:37 - 00:04 Киев, то получается даже 5:27 в пути, что на минут 45 больше чем IC+.
Это что - не реально для 10-12 вагонов?
« Last Edit: 07.05.18 , 16:05 by Andersen » Logged
sergius
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #41 on: 07.05.18 , 16:05 »
Share

Andersen, я говогил про это предложение

Т.е. отправление из Харькова - как сегодня.

По поводу времени езды. Эти составы, при опоздании с Рахова во Львов на 2-3 часа, умудрялись нагонять до Харькова более часа (если получится, потом более детальные цифры дам).

Logged
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #42 on: 07.05.18 , 18:05 »
Share

Оптимально было бы двусистемный лок Харьков - Киев, правда?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #43 on: 07.05.18 , 18:05 »
Share

Так до Львова уже, если достижимый максимум будет не менее 140 км/ч. Со Львова он бы ехал на Киев с 749/750, а дальше еще с чем-то до Харькова. И наоборот.
В случае с 17/18, если тяговые хар-ки позволят, можно и до Ужгорода вальнуть.

ИМХО, если и закажут штук 10 пассажирских двухсистемников (Vmax > 120 km/h), то будет не особо рационально гонять их только на участках Купянск - Харьков и Харьков - Полтава.
« Last Edit: 07.05.18 , 18:05 by sergius » Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #44 on: 08.05.18 , 13:05 »
Share

Якщо дорогого поїзда хочете ще одного то тоді так через Кам"янець-Подільський. Хоч я б пропустив його через Тернопіль-Чортків-Чернівці так і дешевше буде ! Хоч знаючи наших спеців то ціни можуть бути як на №1\2 а комфорт рівний 0%
Правильно розумію, що ІФ-Костянтинівка ви вважаєте надмірно дорогим для такої відстані? Навряд чи в Європі вам вдасться її подолати за 30 євро у вагінах співставного відносно рельсового господарства рівня.
Philip'а важко зрозуміти. Тут він не бажає "ще одного дорого" поїзда до Чернівців, а раніше бідкався, що "вкрали у Чернівців дорогий поїзд Харків-Чернівці".
По перше я за Харківський не дуже і плакав як Ви Іване виразилися мене більше хвилював 607\608!
По 2 Через К-П є до Чернівців 117\118 а через Чортків нічого не їде в напрямку Чернівців тому може включите голову?
Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #45 on: 08.05.18 , 13:05 »
Share

Philip'а важко зрозуміти.
:D
Іване! Спробуйте поставити себе на місце залізничника. І тоді зрозумієте, що
"вкрали у Чернівців дорогий поїзд Харків-Чернівці".
Озаначає Ти Іван мало того не дав нам обслуговувати цей поїзд до Франкіська (Львова), так ще й завернув до Рахова, куди ми їздити не хочемо.
А
...він не бажає "ще одного дорого" поїзда до Чернівців
завуальовано каже Ми проти того, щоб віддати цей рейс нашим конкурентам з ТЧ-5 (Гречани). Бо тоді нам що робити? Лапу смоктати?
Тут не в тому справа просто хтось читає мої пости і трактує їх по своєму. Чим погано пропустити його через Чортків\Кіцмань-Чернівці-Снятин?
 Все стараються всунути чомусь через Львів і К-П а чим Чортків гірше там що не Живе Народ?
« Last Edit: 08.05.18 , 13:05 by Philip » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #46 on: 08.05.18 , 13:05 »
Share

Philip, я Вас підтримую! Бо чортківська лінія і так збідована, а тепер ще відміняють деякі приміські на невизначений час. Давно обговорюється питання сполучення даного краю з Чернівцями та Львовом, я вже писав і на сайт підтримки УЗ, і на урядову лінію, отримав лише багатообіцяючі та малозначущі "наразі обговорюється технічна можливість вирішення даного питання". І де писати далі, щоб тим боком завернули (хоча б через день) Ковель -Чернівці чи нашкребли дірявих вагонів на мега-овернайт Львів - Чернівці, чи ще щось завернули (можна 136, але Коломия лишиться без зв'язку з Чорномор'ям, а 26-ий ніхто, мабуть не захоче переводити з львівського ходу), куди стукати, щоб почули?!
Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #47 on: 08.05.18 , 14:05 »
Share

Philip, я Вас підтримую! Бо чортківська лінія і так збідована, а тепер ще відміняють деякі приміські на невизначений час. Давно обговорюється питання сполучення даного краю з Чернівцями та Львовом, я вже писав і на сайт підтримки УЗ, і на урядову лінію, отримав лише багатообіцяючі та малозначущі "наразі обговорюється технічна можливість вирішення даного питання". І де писати далі, щоб тим боком завернули (хоча б через день) Ковель -Чернівці чи нашкребли дірявих вагонів на мега-овернайт Львів - Чернівці, чи ще щось завернули (можна 136, але Коломия лишиться без зв'язку з Чорномор'ям, а 26-ий ніхто, мабуть не захоче переводити з львівського ходу), куди стукати, щоб почули?!
Я теж вважаю що Б-Д - Чернівці краще було б перенаправити через Чортків та є 1 проблема в літній період склад даного поїзда може сягнути 16 вагонів що не підсилу втиснути на окремі станції лінії Лужани-Тернопіль так як по станціях Заліщики і Чортків вони не помістяться на перони.
P\S: Для пасажирів лінії Снятин- Івано-Франківськ є можливість доїхати до Івано-Франківська на приміських дизель-поїздах на поїзд Рахів\Яремче-Одеса!
« Last Edit: 08.05.18 , 14:05 by Philip » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #48 on: 08.05.18 , 15:05 »
Share

... куди стукати, щоб почули?!
Чортківський напрям ніхто не пригнічує. Кому заважатиме 25/26 (можливо з іншим номером) Одеса-Рахів через Чортків і Заліщики. Натомість, наявний 357 - до ІФ (відправлення із Києва о 20:05, Заліщики 7:30). 35/36 буде кататися із щоденним 135/136 (привабливий розклад я вже наводив, без зміни розкладу польської групи)... тобто з'явиться нарешті ранкове сполучення зі Львова до Чернівців. Крім того, Чортків та Заліщики отримають довгожданний Ковель-Здолбунів-Львів-Тернопіль-Чернівці. ... але цим я зможу зайнятися винятково після того, як видовжать 43/44 до Рахова. Це може тривати рік-два-три... і до цього (до такої тривалості) треба бути готовим, бо швидше із причетними не буває. Не розуміють вони "багатоходовок".
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #49 on: 08.05.18 , 17:05 »
Share

Іване, ти мені майже з язика зірвав ідею Одеса - Рахів через Чортків.
Тільки я думав, як вирішити питання з ПДСами до Пшемисля.

А взагалі, я прихильник такої думки, щоб по можливості на "задрипаних" ділянках типу Стеіанешти - Тернопіль, Стрий - Івано-Франківськ чи Мамалига - Ларга курсував 1 збірний поїзд з набору причепок, щоб забезпечити місцевому населенню сполучення "звідусіль всюди" та щоб УЗ не скаржилася на перевезення повітря на автономних дільницях. От тільки не завжди і не всюди це можливо гарно запровадити.
Logged
Tags: dnipro 
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!