Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 02:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Нічний потяг Відень - Берлін з 9 грудня 2018

Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Author Topic: Нічний потяг Відень - Берлін з 9 грудня 2018  (Read 1934 times)
_vs_
Active user

Posts: 923


View Profile
« Reply #20 on: 30.06.18 , 21:06 »
Share Reply with quote

Вроцлав 5:09 — цікаво, це буде якась ще більш спотворена модифікація 51 (зараз він прибуває о 6:50 і по Кракову в 1-2 ночі) чи окремий потяг?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4102


View Profile
« Reply #21 on: 30.06.18 , 23:06 »
Share Reply with quote

Вроцлав 5:09 — цікаво, це буде якась ще більш спотворена модифікація 51 (зараз він прибуває о 6:50 і по Кракову в 1-2 ночі) чи окремий потяг?
Скоріш за все окремий. 
Logged
volotar
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #22 on: 01.07.18 , 01:07 »
Share Reply with quote

Було б аж надто безглуздо з одного боку досягти скорочення часу в дорозі Перемишль - Берлін годин до 10-11, і це поєднати зі змарнованими 4 годинами на ділянку Львів - Перемишль (як зараз ходять вагони Львів - Вроцлав/ Ґдиня).

Так, погоджуюсь. Я правильно розумію, що дві години з чотирьох витрачається на ПМК та зміну візків? Так виглядає, що, принаймні з візками, PKP шукає якийсь розв'зок (може після того як термін патентів на SUW-2000 закінчився, його врешті-решт реанімують?):
Quote
Potrzebny jest nowoczesny system przestawczy, który może być wdrożony w niedługim czasie, co ułatwi uruchamianie pociągów. Tak jest m.in. w systemie Talgo, gdzie pociągi z Moskwy w Brześciu są w ciągu kilku minut przestawiane na naszą szerokość torów. Widać, że to jest kwestia czasu
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #23 on: 01.07.18 , 13:07 »
Share Reply with quote

Quote
Я правильно розумію, що дві години з чотирьох витрачається на ПМК та зміну візків?
переважно ні!
Гадаю розумніше говорити не про абсолютні, а про відносні втрати часу, тобто якщо "відкалібрувати" на нуль ті втрати часу, що має Одеса - Перемишль на ділянці Львів - Перемишль, тобто IC+, до котрих митниця має підвищену лояльність - до уваги не брати - а прийняти за нульову втрату часу у Мостиськах-2 ту втрату часу, котру там має Одеса - Перемишль, що не переставляється (хоча там виходить не зовсім чесно, бо швидкості по колії 1435 мм і 1520 мм по ділянці Мостиська-2 - Перемишль не однакові) - то в Мостиськах-2 екстра втрати часу - година. Неприємно звісно, але це в 1,5-2 рази менше ніж втрати у Перемишлі.
Бо потім зайві 1:20-2:00 втрачаються у Перемишлі. Бо перестой по Перемишлю у вагонів Львів - Вроцлав і Львів - Гдиня зараз такий само великий, який у них був у часи, коли вагони там переставляли. А зараз вагони вистоюють по Перемишлю так само довго, але не переставляються. Я не знаю чому, але є неприємна підозра, що справа може бути не в безголовсті графістів, що полінувались перенести час по Перемишлю, а в польських митниках (з ними свого часу було узгоджено 2 години стоянки для цього поїзда і ось так просто добровільно вони можуть не погоджуватись на зменшення цієї величини).
Quote
Так виглядає, що, принаймні з візками, PKP шукає якийсь розв'зок (може після того як термін патентів на SUW-2000 закінчився, його врешті-решт реанімують?):
НЯЗ SUW-2000 за жодних обставин не зміг-би їздити до Німеччни.
 Щоправда існує німецька розробка Rafil-V, що має сумісність з колієперевідниками SUW-2000 (у них взаємозамінні колієперевідники, але різна конструкція візків). Якби у складі був вагон з візками Rafil-V - міг-би скористатись і колієперевідником у Мостиськах-2 і до Берліна доїхати, НЯЗ ДБ не заперечувала б проти такого - у них зуб винятково на візки SUW-2000, до колієперевідників вони претензій не мають. Проблема у тому, що перші вагони з таким колієперевізником досі ще не возили пасажирів. НЯР перша експлуатація Rafil-V з пасажирами - буде на маршруті з Туреччини у Баку, але її чомусь весь час відкладають, хоча не знаю чи має це стосунок до візків. Крім того SBB планувала Rafil-V поставити у Цвайзіммені, щоб уникнути пересадки з 1000 мм на 1435 мм, але знову ж таки чомусь досі не зробили. Знову ж, я не знаю, чи має це стосунок до якихось проблем з візками чи ні.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #24 on: 01.07.18 , 13:07 »
Share Reply with quote

Вроцлав 5:09 — цікаво, це буде якась ще більш спотворена модифікація 51 (зараз він прибуває о 6:50 і по Кракову в 1-2 ночі) чи окремий потяг?
Скоріш за все окремий. 
я на 99% впевнений що одне і інше одночасно - маловірогідне.

В принципі приїзд у Вроцлав у 5:09 може навіть і краще - тобто кому треба у сам Вроцлав мабуть гірше, зато  - встигатиметься на першу хвилю на Дрезден (та, що зараз в 6:05, в новому графіку може трохи сповзіти). Мені здається що потенційних бажаючих потрапити Дрезден - має бути більше і вони потенційно більш готові заплатити більше, їх мабуть легше схилити до переплати за спальний вагон, аніж тих, чий кінцевий пункт призначення справді Вроцлав.

Єдине, що якщо справді так станеться і новпризначений вагон до Берліна "канібалізує" теперішній вагон Львів - Вроцлав - то скоріш за все вагону Львів - Гдиня це не зашкодить (і скоріш за все буде навпаки - це призведе, що буде 2 вагони ЛЬвів - Гдиня замість 1 Львів - Вроцлав + 1 Львів - Гдиня).
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1313


View Profile
« Reply #25 on: 02.07.18 , 00:07 »
Share Reply with quote

Коли я писав це:
Практично жоден з них неможливий. Теоретично можливий хіба що Ковель-Варшава без перестановки коліс формування Польських залізниць (PKP). Практично при цій владі нам не бачити його як свого вуха. Можливо, наступна влада підлатає колію 1435 мм. до Ягодина і домовиться з поляками про запуск такого потяга. Щоб став реальним потяг Берлін-Ковель формування німецької залізниці потрібне виконання двох умов:
 1) німці поновлюють курсування нічних поїздів свого формування, зараз на Дойчебані немає жодного нічного поїзда власного формування;
 2) німці масово в якості туристів поїдуть на Волинь, і сформованого ними пасажиропотоку буде достатньо для призначення даного поїзда.
З упевненістю на 98% скажу, що протягом найближчих 10 років цих дві умови не будуть виконані. Куди реальнішим був би варіант призначення потягу Перемишль-Берлін німецького або польського формування з узгодженою пересадкою в Перемишлі на Інтерсіті до Києва.
Скакати по пересадках в Ковелі чи Перемишлі німцям немає жодного сенсу, їхні доходи цілком дозволяють в разі потреби прилетіти до Києва чи Львова літаком.
наді мною іронізували. Але тепер сполучення Перемишль-Берлін наблизилося до реальності.
Logged
Rabbit1975
Active user

Posts: 237


View Profile
« Reply #26 on: 23.09.18 , 01:09 »
Share Reply with quote

Продажа через ОеВВ уже есть.
Можно за 199 евро выкупить целый кушет на шестерых (максимум трое взрослых)
Logged
Tags: db oebb 
Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.071 seconds with 20 queries.