Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.18 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Нічний потяг Відень - Берлін з 9 грудня 2018

Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Author Topic: Нічний потяг Відень - Берлін з 9 грудня 2018  (Read 1636 times)
Привид з 2007-го
Guest
« Reply #10 on: 08.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

Я от зараз перечитую новину на Zugreiseblog і щось мені спало на думку, що той поїзд може і взагалі не мати зупинок в Чехії, як його прадідусь з гітлерівських часів. Тим більше що об'їзд Богумина, НЯП, електрифіковано.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #11 on: 08.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

Ну, можна згадати що CNL, поки були - часто проходили без зупинки навіть важливі міста, якщо час проїзду припадав на "несвітський" (приблизно між опівніччю і 5 ранку). Або той-же Ян Кепура в окремі сезони проходив Берлін без зупинки, бо теж було в "несвітський" час. При чому це бувало що поєднувалось з тарифною зупинкою у Ганновері у ще більш несвітський час, бо там все-одно зупинка потрібна з технічних міркувань, там ділились базельска і амстердамська групи.

Тому в Остраві дуже навіть запросто зупинки може не бути. А от Бржецлав мабуть все-ж буде, там будуть ділити будапештську і віденську групи.
« Last Edit: 08.05.18 , 12:05 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #12 on: 29.06.18 , 16:06 »
Share Reply with quote

судячи з ось-цього http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-ic-zapowiada-wagony-z-przemysla-do-berlina-87664.html
у складі цього нічного поїзда будуть вагони Берлін - Перемишль.
Про те, що йдеться не про якийсь окремий рейс, а про вагоні у складі поїзда Берлін - Будапешт/Відень через Вроцлав - можна здогадатись по фразі Pociąg ma się nazywać Metropol
« Last Edit: 29.06.18 , 16:06 by Maxy » Logged
volotar
Active user

Posts: 453


View Profile
« Reply #13 on: 29.06.18 , 18:06 »
Share Reply with quote

судячи з ось-цього http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-ic-zapowiada-wagony-z-przemysla-do-berlina-87664.html
у складі цього нічного поїзда будуть вагони Берлін - Перемишль.

Цікаво, що б ця фраза мала означати:
Quote
Będzie to zapewnienie połączenia w systemie wschód-zachód
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #14 on: 29.06.18 , 18:06 »
Share Reply with quote

угу, дивно, зважаючи що решта складу на ґлобалпрайсі. Можливо помилка авторів статті.

І взагалі який може бути Схід-Захід, якщо кінцева вагона в Перемишлі (якщо вона справді в Перемишлі).
« Last Edit: 29.06.18 , 19:06 by Maxy » Logged
Aleksej
Active user

Posts: 537


View Profile
« Reply #15 on: 29.06.18 , 19:06 »
Share Reply with quote

цікаво- невже це весь час не було потреби для самих поляків організувати такого вагона. Невже ніхто із Жешува не їздить на заробітки до Берліна чи далі до всієї північної Німеччини? Невже справді українці так допомогли
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #16 on: 29.06.18 , 19:06 »
Share Reply with quote

тут українці - найостанніший з чинників по значущості.

Гадаю найважливіше -  те, що NightJet переспрямував поїзд Відень - Берлін в такий спосіб, що стало до чого причепити вагони в такий спосіб, щоб по Німеччині поїзд не був короткоскладовим (власне короткоскладовість у комбінації з невдалими обставинами - згубила свого часу поїзд Київ - Берлін)

А поїзд Краків - Берлін був собі колись, і денний, і нічний. Нічний здох досить давно, навіть на кілька сезонів раніше ніж Київ - Берлін.
Денний - животів собі якось (у вигляді EC Краків - Гамбург, при чому норматив для рівнинних ЄвроСіті по середній швидкості 90 км/г у нього не виконувався на ділянці Краків - Берлін і близько, але суто за рахунок швидкої їзди між Берліном і Гамбургом - з трудом на 90 км/г виходив), аж поки не сталась дурнувата історія з ділянкою Краків - Катовіце, після чого його вкоротили до маршрута Берлін - Вроцлав і далі почався його занепад.

Єдине що мене в цій історії трохи дивувало - коли поляки пізніше добудували конецпольський протез, що дозволило скоротити час в дорозі Вроцлав - Краків до 3 годин (так, жахливою кривулею, але коротше вдалось досягти часу в дорозі не гірше автобуса і часу в дорозі навіть трохи кращого, ніж той що був ДО дурнуватої історії з ділянкою Краків - Катовіце) - то чомусь берлінський ЄвроСіті не поновили.
« Last Edit: 29.06.18 , 19:06 by Maxy » Logged
volotar
Active user

Posts: 453


View Profile
« Reply #17 on: 29.06.18 , 21:06 »
Share Reply with quote

І взагалі який може бути Схід-Захід, якщо кінцева вагона в Перемишлі (якщо вона справді в Перемишлі).

От! Особливо, зважаючи на фразу:
Quote
Jesteśmy w porozumieniu ze stroną ukraińską i niemiecką w sprawie połączenia z Przemyśla przez Zieloną Górę do Berlina
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #18 on: 29.06.18 , 21:06 »
Share Reply with quote

От! Особливо, зважаючи на фразу:
Quote
Jesteśmy w porozumieniu ze stroną ukraińską i niemiecką w sprawie połączenia z Przemyśla przez Zieloną Górę do Berlina
сполучення - має право бути як безпересадковим, так і узгодженим пересадковим.

Було б аж надто безглуздо з одного боку досягти скорочення часу в дорозі Перемишль - Берлін годин до 10-11, і це поєднати зі змарнованими 4 годинами на ділянку Львів - Перемишль (як зараз ходять вагони Львів - Вроцлав/ Ґдиня).
Logged
Polonez
User

Posts: 53


View Profile
« Reply #19 on: 30.06.18 , 14:06 »
Share Reply with quote

https://cfts.org.ua/news/2018/06/30/polsha_zapustit_poezd_iz_peremyshlya_v_berlin_s_raschetom_na_ukraintsev_48059

Польская железнодорожная компания PKP Intercity намерена в текущем году наладить прямое железнодорожное сообщение между Перемышлем и Берлином. Это обусловлено растущим трафиком на восточной границе Польши и миграцией граждан Украины в страны ЕС.

В PKP Intercity хотят этим воспользоваться и добиться того, чтобы это движение осуществлялось именно по железной дороге, передает ЦТС со ссылкой на Rynek kolejowy.

Для этого до конца года запустят состав из прицепных вагонов, который из Перемышля будет идти через Вроцлав и Зелену Гуру до столицы Германии.

"Сообщение с Украиной оказалось выстрелом в десятку. Поезда из Перемышля во Львов и Киев с каждым годом перевозят все больше пассажиров. За первые пять месяцев имеем уже столько пассажиров, сколько за весь минувший год, когда отмечался двукратный рост путешественников. Очевидно, что стоит ожидать следующего удвоения количества пассажиров на направлениях с Востока", - заявил глава PKP Intercity Марек Хранюк.

По словам топ-менеджера, компания намерена воспользоваться этим трендом и предложить новое ж/д сообщение еще в этом году. "Есть взаимопонимание с украинской и немецкой сторонами в вопросе сообщения из Перемышля через Зелену Гуру до Берлина. Поезд будет называться "Метрополь". Это будет состав вагонов, который во Вроцлаве будет прицепляться до состава, следующего в Берлин", - пояснил М. Хранюк.

Он также отметил, что рост трафика на восточном направлении требует пристального внимания к запуску поездов из Польши, которые могли бы двигаться по ж/д с колеей стандарта 1520 мм. Для этого нужны современные системы смены ширины колесных пар на подвижном составе. Как пример он привел поезда Talgo, следующие из Москвы, которые в Бресте подстраиваются под ширину европейской колеи за считанные минуты.

Как писал ЦТС, Министры инфраструктуры Польши и Украины Анджей Адамчик и Владимир Омелян договорились о создании рабочей группы, которая изучит вопрос запуска прямого ж/д сообщения между Львовом и Люблином.
Logged
Tags: db oebb 
Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 21 queries.