Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Автобусне сполучення на півночі Італії (savda.it та flixbus)

Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Author Topic: Автобусне сполучення на півночі Італії (savda.it та flixbus)  (Read 1967 times)
chu
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #10 on: 07.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

Tai di Cadore чудово підходить! Я чомусь так зрозумів з постів вище, що цей автобус лише на кінцевих стає...
а як глянути перелік зупинок офіційних на маршруті?

те ж саме стосується і зворотнього рейсу Кортіна - Бергамо? Чи повинні ми сідати на нього саме  в Кортіні, чи можна десь нижче, наприклад, у Беллуно?
і де можна зійти максимально близько до Брешії тоді?
дякую, Маху.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #11 on: 07.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Quote
Я чомусь так зрозумів з постів вище, що цей автобус лише на кінцевих стає...
та ні, проміжні зупинки є. Просто вони не по всьому маршруту є часто, буває що навіть досить важливе місто без зупинки.

Сайт flixbus так влаштований, що навмисне позбавляє можливості зрозуміти якою дорогою прямує автобус, а щоб це зрозуміти - слід зайти сюди
https://meinfernbus.de/de/unser-angebot/verbindungen.html
тут знайти потрібний напрямок і відкрити PDF з розкладами.

Як бачите у Belluno зупинки немає, найближче місце де є зупинка автобуса - Longarone. Знову ж таки поглянувши на мапу неважко збагнути чому так - через 8 км автобус за'їзджає на автостраду, і більше зупинок робити не може, наступна зупинка - аж в аеропорту Венеція Марко Поло і всю цю ділянку автобус прямує по автостраді. Далі зупинки лише у Местре, Вероні і далі вже аеропорт Бергамо, знову-ж таки ясно чому - далі автобус їде по автобанах і з'їзджати з них заради зупинок у інших місцях очевидно було б надмірною жертвою.
Брешія - ближче до аеропорта Бергамо, а не до Верони, але мабуть з Верони в Брешію під'їхати буде простіше, тим більше що не гаятиметься час на проїзд непотрібної ділянки Брешія - аеропорт Бергамо двічі.
« Last Edit: 07.07.18 , 22:07 by Maxy » Logged
chu
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #12 on: 08.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

круто! переглянув потрібні напрямки та зупинки.
а ще скажіть, якщо цим автобусом Мілан-Кортіна-Мілан хочу доїхати з Мілану до Таі ді Кадоре, а потім через кілька днів відповідно від Лонгароне до Верони (а вже з Верони потягом через Брешію до Брено)
то квитки так і брати Мілан-Таі ді Кадоре,
і, відповідно, Лонгароне - Верона ???
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #13 on: 08.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Quote
то квитки так і брати Мілан-Таі ді Кадоре,
і, відповідно, Лонгароне - Верона
так. А з якого дива робити-б якось інакше?

Взагалі-то flixbus вимагає у правилах щоб квиток брали строго саме від тої зупинки де пасажир сідатиме і саме до тієї де висадка. Формально сідати на пізнішій зупинці і виходити на більш ранній по правилах не можна.
Я насправді виходив на більш ранніх зупинках ніж та до котрої у мене був квиток і звісно всім байдуже. Сідати на більш пізніх ніж та, від котрої у мене квиток - не пробував, але теж не думаю що не пускали-б.
НЯР така вимога в правилах зумовлена суто тим, що вони у випадку запізнення і повної відсутності пасажирів з квитками від/до якоїсь проміжної зупинки - з якоюсь невеликою ймовірністю можуть прийняти рішення "зрізати кут" і проїхати без заїзду на таку зупинку.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #14 on: 09.07.18 , 07:07 »
Share Reply with quote

Так і є. Причому не
з якоюсь невеликою ймовірністю можуть прийняти рішення "зрізати кут" і проїхати без заїзду на таку зупинку.
, а з майже стовідсотковою. При виходах на різних якихось малокористувацьких зупинках ще при посадці водій зазвичай перепитує, чи дійсно там будете виходити. Або коли пасажир хоче вийти, а білет у його далі, той може поглянути у відомість, і якщо туди квитки не були продані, він може оголосити, що туди не заїзджатиме. Навіть і без запізнення. Якщо йдуть попереду графіку, то на якійсь великій АЗС оголосять перерву на тих 10-15 хв. Звісно, якщо вони знають, що якась така зупинка зазвичай дає пасажирів, які розраховуються на місці в автобусі (різного виду туристи, якась транзитка, вокзал, аеропорт; зазвичай це на 10-20 % дорожче, чим через сайт), то заїдуть. Подібним чином працюють і інші перевізники.
Logged
chu
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #15 on: 13.07.18 , 15:07 »
Share Reply with quote

дякую всім, хто допоміг максимально оптимізувати потрібний маршрут!

ще скажіть чи є камери схову на станції Lampugnano?
і які ціни, якщо залишити частину спорядження там на днів 5-7?

ну і щоб не створювати нову тему, допоможіть прикинути оптимальне по ціні/часу добирання з Бергамо/Брешії до Задару (Хорватія)
дякую.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #16 on: 13.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

Ніколи не був на автостанції Лампуньяно, але я припускав-би що найвірогідніше, що немає. На вокзалах в Італії камери схову коштують 5 євро на добу (це за найменшу комірку, не знаю чи все ваше барахло в неї влізе).
У Мілані і інших великих містах Італії є альтернативні служби, де ціни нижчі (2-3 євро) на добу.

Але взагалі якийсь химерний план - їхати з Мілана до Кортіни д'Ампеццо, щоб потім з тих гір повернутись назад у Брешію/Верону/аеропорт Бергамо і звідти рухатись на Задар. Це справді так треба? Ви ж фактично ділянку Брешія - передмістя Венеції - Брешія двічі проїзджаєте при цьому. Це ж не жарти, там ~185 км в один бік. Вам справді треба в такому порядку ці місця проїхати? Ви усвідомлюєте що у Вас така петля в маршруті?
« Last Edit: 13.07.18 , 16:07 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #17 on: 13.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

ось стало цікаво, глянув -
http://www.grandistazioni.it/cms/v/index.jsp?vgnextoid=808ac65cd196b110VgnVCM1000003f16f90aRCRD
вокзальні камери схову стали стало дорожчими - тепер 5 євро - це ціна за перші 5 годин, далі по 0,7 євро за кожну подальшу годину починаючи з шостої і аж до дванадцятої і далі по 0,3 євро за кожну годину понад дванадцяту. Тобто на 5 днів лишити  - це вже вийде приблизно 42 євро. Здирництво.
А у Местре вокзальні камери схову навіть ще трішки дорожчі:
http://www.grandistazioni.it/cms/v/index.jsp?vgnextoid=b63794ddb0a6b110VgnVCM1000003f16f90aRCRD

мабуть краще таки пошукати варіант з альтернативними службами.
Logged
chu
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #18 on: 13.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

ні фіга собі ціни на камери схову!!! ніколи б не подумав, треба буде у каучсерфера лишати...

так, я розумію логістику і петлі.
послідовність парків саме така, бо ми ще не маємо зворотній квиток Бергамо-Дебрецен і не знаємо чи взагалі підемо в парк Адамелло. Основний пріоритет на трек навколо масиву Монблану та Доломіти. І це виглядає зручно та без затрат часу: Лампуньяно-Курмаєр-Лампуньяно-Таі ді Кадоре. А потім від Лонгароне або назад до Бергамо на літак, або до Верони і потягом через Брешію у парк Адамелло і від Едоло потягом вниз у Бергамо на літак. Останній сегмент під питанням.

про Хорватію я запитав більше теоретично, у мене в районі Задара в той час будуть родичі і я думав, якщо не буде хорошої ціни на літак, то міг би за ті ж гроші дістатись до них, день-два покупатись і з ними машиною повернутись в Ужгород. Звісно я розумію, що Венеція Местре значно оптимальніше, але знову ж таки пріоритет на проходження гірських маршрутів... Тому я думав, що міг би теоретично фліксбасом Бергамо-Ріека, а там ховатським потягом чи автобусом до Задару... Як думаєте, реально чи брєд і воно того не варте?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #19 on: 13.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

гм. А чого не берете квиток на зворотній літак? Там з ціною щось не так?
ось це мене бентежить
Quote
і я думав, якщо не буде хорошої ціни на літак
тобто Ви сидите і чекаєте коло моря погоди, що ціна на літак вже погана, а ви сподіваєтесь що раптом станеться диво і вона стане гарною? Я правильно здогадують?

Якщо раптом на літак ціна тризначна (я ж не знаю про яку дату йдеться) і Ви не знаєте що робити - про всякий випадок підкажу, що якщо що - у OeBB можна взяти Сан Кандідо/Інніхен - Загонь по ціні від 39 євро (знову ж, я не знаю яка у Вас дата поїздки, може на Ваш день такої ціни вже немає, але про всяк випадок напишу). Всі звикли що з Італії до України по залізниці коштує достатньо дорого, щоб цим варіантом не цікавитись, але саме з цього кутка як-раз ціна може бути цілком нічого.
« Last Edit: 13.07.18 , 21:07 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.074 seconds with 20 queries.