Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.06.18 , 11:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        імена і прізвища з лише голосних і лише приголосних на booking.uz.gov.ua

Pages: 1 [2]
Print
Author Topic: імена і прізвища з лише голосних і лише приголосних на booking.uz.gov.ua  (Read 515 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21699


View Profile
« Reply #10 on: 07.05.18 , 15:05 »
Share

Пропоную звернутися до Мінюсту з узагальненим зверненням:
Quote
Прошу надати роз'яснення щодо допустимості чи недопустимості встановлення надавачем послуг обмежень у наданні послуг особі залежно від особливостей написання її імені. Наприклад, встановлювати заборону у наданні послуг особі, в якої прізвище і/або власне ім'я і/або ім'я по-батькові містить лише приголосні чи лише голосні літери. У разі незаконності таких обмежень прошу вказати санкцію за такі порушення.
Дане звернення не вимагає проведення перевірки, тому прошу надати відповідь у встановлений законом строк - до 15 діб.
Іване, на мою думку - це дурниця.
Педалювати тему дискримінації - безглуздо, адже очевидно що мало місце дії невігласа, а зовсім не чийсь злочинний задум
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #11 on: 07.05.18 , 15:05 »
Share

напрягти своїх програмістів
Они их напрягали изобретая эти ограничения, которые по их мнению позволяют людям "быстро покупать" билеты для перепродажи
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #12 on: 08.05.18 , 10:05 »
Share

напрягти своїх програмістів
Они их напрягали изобретая эти ограничения, которые по их мнению позволяют людям "быстро покупать" билеты для перепродажи
Саме так, тому "розпрягти" програмерів, щоб усунули ці обмеження, не становитиме жодних проблем.

Іване, на мою думку - це дурниця.
Педалювати тему дискримінації - безглуздо, адже очевидно що мало місце дії невігласа, а зовсім не чийсь злочинний задум
Maxy, це "вишуканий" (у словацькому розумінні слова) спосіб дістати УЗ, як помста за незручності пасажирів. До того ж виконувач обов'язків Голови правління УЗ, як кваліфікований правник, сам добре розуміє, що незаконні дії. Це зумисна дія (а не випадковість)... саме так, як пише logist. Програмісту, створюючи програму, простіше не накладати зайві умови перевірки на поля "ім'я" та "прізвище", ніж накладати їх... це не просто чиясь недоробка, а навмисна цілеспрямована дія.

Це вже справа покупців: хто швидше купить/забронює - того і буде місце. А з поверненням заброньованих квитків потрібно вчинити по іншому: вартість броні встановити на рівні 50% вартості квитка, а у разі відмови за 30 днів і раніше до відпр. поїзда утримуєтья із завдатку тільки 10 грн. (якийсь умовний мінімум), 29-15 днів = 50грн, 15-5 днів = 100грн, за 5 днів бронь скасовується. Я розумію, що це теж недосконалий механізм, але суть зрозуміла і це можна покращити. Особливо в частині для тих хто хоче забронювати за 15..10 днів до виїзду ... і є різні обставини, коли людина дійсно не впевнена о котрій годині чи якого саме дня вона зможе виїхати... але все можна удосконалити.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.112 seconds with 21 queries.