Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговрення «Інтерсіті» Київ - Ужгород

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8
Print
Author Topic: Обговрення «Інтерсіті» Київ - Ужгород  (Read 4459 times)
Entony
Active user

Posts: 2614


View Profile
« on: 01.06.18 , 11:06 »
Share

Варто відкрити нову тему. Тим більше, що залізничники вже порахували час в дорозі для цього майбутнього Інтерсіті.
Виходить, що за 9 годин і 30 хвилин можна буде доїхати з Києва до Ужгорода.

Через Бескидський тунель необхідно запустити потяг «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород.

Голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин вважає за необхідне через новозбудований Бескидський тунель запустити потяг «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород.
Як пояснив очільник облради Львівщини, після відкриття Бескидського тунелю, котрий збільшує пропускну спроможність по великому магістральному залізничному коридорі, цілком доречно постає питання про те, щоб з’єднати швидкісним поїздом «Інтерсіті» столицю України – Київ з обласним центром Закарпатської області – Ужгородом.
На переконання Олександра Ганущина, запровадження цього швидкісного маршруту дасть додатковий імпульс до інтеграції кількох областей Західної України.
«Якщо нам вдасться запустити швидкісний поїзд «Інтерсіті» між Києвом і Ужгородом, то від цього виграють всі! І виграє не тільки столиця, яка матиме таким чином додатковий поїзд до Львова і Ужгорода. Вигідно це буде і самому Ужгороду, оскільки сьогодні маємо сумну ситуацію, коли з обласного центру Закарпаття до Києва треба добиратися майже 16 годин. Крім того, і для Львова як транзитного туристичного центру буде користь», - наголосив голова Львівської обласної ради.
За словами Олександра Ганущина, залізничники вже розрахували загальну тривалість шляху між Львовом і Ужгородом новим поїздом – 4 год. 30 хв. «І це набагато швидше, ніж подорожувати автомобілем», - акцентував голова облради.
«Думаю, що запуск через Бескидський тунель потяга «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород істотно збільшить туристичні потоки і вирішить ситуацію, пов’язану з віддаленістю Закарпаття від столиці України», - підсумував Олександр Ганущин.
Нагадаємо, 24 травня, офіційно відкрили новий двоколійний Бескидський тунель, а 25 травня по ньому рушив перший потяг. Пропускна здатність тунелю збільшилася з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження зросла з 15 – 40 до 60 – 70 км/год.
Довідково:
Бескидський тунель – другий за довжиною (після Лутугинського) залізничний тунель в Україні. Розташований в Українських Карпатах, на Бескидському перевалі. Належить до 5-го Пан'європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина –Україна).
Чинний одноколійний Бескидський тунель побудований 1886 року.

http://www.oblrada.lviv.ua/news.php?news/3395/group/18
« Last Edit: 01.06.18 , 11:06 by Entony » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2619


View Profile
« Reply #1 on: 01.06.18 , 13:06 »
Share

Та уже не надо мелочиться, надо запускать сидячий интерсити Харьков - Ужгород, и каждый день выяснять, у кого из пассажиров самая мягкая попа. А еще лучше сидячий поезд Мариуполь - Солотвино.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3335


View Profile
« Reply #2 on: 01.06.18 , 15:06 »
Share

А что, идея хорошая. Но при живом мукачевском НЭ не взлетит.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #3 on: 02.06.18 , 00:06 »
Share

Взлетит в открытое окно (утром после 7 из Киева — в обеденное время между Львовом и Ужгородом с остановкой в Чопе и возможностью пересадки на вечерний подкидыш Чоп - ЧнТ и дальше к утру в Прагу/Братиславу). Ну и возможностей удобного проезда до Ужгорода днем и без длительной паузы во Львове сейчас как таковых нет.
Один только LeoExpress делает востребованным прибытие в Ужгород или Мукачево под вечер, а также отправление оттуда поздним утром на Киев.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #4 on: 02.06.18 , 00:06 »
Share

сидячий интерсити Харьков - Ужгород
Вполне разумная идея. А как люди в ночных автобусах ездят? Кому нужно максимально быстро и не обязательно по полному маршруту, так и поедет.
Харьков 7:хх - Киев 12:хх - Львов 17:хх с остановками типа Коростень, НВ, Красне, ну и в Ужгороде часам к 23. Похоже на «Яссы - Тимишоара» у румын (только у них не через столицу) или всякие «Перемышль - Познань», «Хелм - Быдгощ» у поляков. Да там и ночной «Перемышлянин» до Щецина не из одних только лежачек состоит.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2619


View Profile
« Reply #5 on: 02.06.18 , 13:06 »
Share

Тогда надо покупать 2 новых скоростных поезда. Но тогда упадет заполняемость дневного рейса ИС Киеы - ИФ, отпадет потребность во втором ИС Киев - Харьков (который вечером в Харьков, утром в Киев), и также отпадет необходимость в поезде Львов - Ужгород, который возит вагон в Вену. И этот вагон станет не к чему цеплять.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #6 on: 02.06.18 , 14:06 »
Share

1. Віденський вагон можна тягати з поїздом Покровськ/Бердянськ - Ужгород в обидва боки, якщо його зліпити зі 145 і 225-226.
2. З Харкова до Ужгорода їздить сидячий вагон в 17-му, тому - welcome.
3. Звідки б той Інтерсіті на Ужгород не йшов, йому бажано було б прокладати графік між Львовом та Ужгородом в обидва боки так, щоб він закривав теперішні "вікна". Тобто, на Ужгород відправка зі Львова між 107 і 829, десь в 13-13:30, назад з Ужгорода треба, щоб закривав проміжок між 830 і 18, тобто, відправлення на Львів десь біля 9 ранку. В іншому випадку, це буде потенційний повітровоз або стимул для причетних відмінити щось інше, що зараз нормально заповнюється.
Logged
MVM
Active user

Posts: 264


View Profile
« Reply #7 on: 02.06.18 , 15:06 »
Share

Учитывая, что зимой-летом в Ужгород за неделю-две проблематично уехать (в частности из-за ОПГ ОГП), думаю дневной ИС с ходом 8-9 часов прекрасно заполнится. Лишь бы только через Шепетовку завели.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3335


View Profile
« Reply #8 on: 02.06.18 , 15:06 »
Share

... и также отпадет необходимость в поезде Львов - Ужгород, который возит вагон в Вену. И этот вагон станет не к чему цеплять.
А это разве ужгородский? Был уверен, что венский ВБС с поездом Львов-Чоп курсирует, во всяком случае, в апреле так было.
Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #9 on: 02.06.18 , 18:06 »
Share

Был уверен, что венский ВБС с поездом Львов-Чоп курсирует, во всяком случае, в апреле так было.
145 може з місяць як до ужа витягли.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!