Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.18 , 19:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговрення «Інтерсіті» Київ - Ужгород

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Print
Author Topic: Обговрення «Інтерсіті» Київ - Ужгород  (Read 3380 times)
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #10 on: 02.06.18 , 20:06 »
Share

А якщо на закарпатський напрямок дати 2 трансформера, реально було б його складом виконувати НЕ #29 та ІС#779 на цьому маршруті?
Logged
Jyraff
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #11 on: 03.06.18 , 01:06 »
Share

У Львівській облраді (яким боком вони тут - це інше питання) оцінюють час проїзду між Львовом і Ужгородом у 4 год 30 хв  (посилання). У сумі матимемо 9.40-9.50 для ІС+ Київ-Ужгород, що для прямих пасажирів триндець як немало, особливо при існуючій альтернативі НЕ 29 за 12 годин лежачи.
Можливо, є сенс забити на прямих пасажирів і пустити ІС південним ходом, для обслуговування потоків з Києва на Хмельницький/Тернопіль/Львів та з цих міст на Закарпаття?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2815


View Profile
« Reply #12 on: 03.06.18 , 01:06 »
Share

Кто-нибудь, исправьте опечатку в названии темы?

обговрення

Я в заголовке сообщения исправил, но на новые ответы не работает.

У Львівській облраді (яким боком вони тут - це інше питання) оцінюють час проїзду між Львовом і Ужгородом у 4 год 30 хв  (посилання). У сумі матимемо 9.40-9.50 для ІС+ Київ-Ужгород, що для прямих пасажирів триндець як немало, особливо при існуючій альтернативі НЕ 29 за 12 годин лежачи.
Можливо, є сенс забити на прямих пасажирів і пустити ІС південним ходом, для обслуговування потоків з Києва на Хмельницький/Тернопіль/Львів та з цих міст на Закарпаття?
А у нас вообще есть трамвайные интерсити? Это будет инновация, которую в УЗ едва ли готовы осмыслить. Они вон и тернопольский продлевают до Львова лишь по большим праздникам (в буквальном смысле).
« Last Edit: 03.06.18 , 01:06 by Emblaze » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #13 on: 03.06.18 , 07:06 »
Share

Як їхати 715-им до Перемишля чи 738-им (трансформером!) з Запоріжжя по 9 годин сидячи, то нормально, а на Закарпаття - нє, це вже жестяк. Але потім сідаємо на суперзручні туристичні автобуси і за тиждень ними об'їжджаємо всю Європу, не відчуваючи чомусь втоми від сидіння в автобусі.
Дивний ми народ.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1094


View Profile
« Reply #14 on: 03.06.18 , 09:06 »
Share

У Львівській облраді (яким боком вони тут - це інше питання) оцінюють час проїзду між Львовом і Ужгородом у 4 год 30 хв  (посилання). У сумі матимемо 9.40-9.50 для ІС+ Київ-Ужгород, що для прямих пасажирів триндець як немало, особливо при існуючій альтернативі НЕ 29 за 12 годин лежачи.
Можливо, є сенс забити на прямих пасажирів і пустити ІС південним ходом, для обслуговування потоків з Києва на Хмельницький/Тернопіль/Львів та з цих міст на Закарпаття?
Може потяг не до Ужгорода катати, а до Мукачево чи Чопа? З Мукачево до Ужгорода пряма авто-дорога - наскыльки я чув, при запызнены на будь-який ужгородський потяг він наздогоняється по Мукачево на автотранспорті без напрягу.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #15 on: 03.06.18 , 10:06 »
Share

У статті вказувалось, що час 4:30 був розрахований залізничниками.

Та і реально це. Колись наводив розрахунки по ділянці Львів-Мукачево
Расстояние Львов - Мукачево 224 км. ЭПК 829/830 в 2013 году преодолевал его за 3:42 имея 7 остаовок в основном по одной минуте. В нашем случе будет только Воловец и Свалява (если старт/остановка по 1 миуте, то в общем минус 15 минут) и более быстрое прохождение участка Львов - Стрий - Сколее (минус 12 минут). В частности,  по предварительным подсчетам на основе графика Хундая в Трускавец, участок Львов - Стрмй может быть преодолен за 50 минут. Результирующее условное время езды может составлять 3:15.
// В 2013 час руху ЕПК на ділянці Стрий-Львів складав годину. І це було перед апгрейдом для Ху.

Плюс додаємо час руху 029/030 на ділянці Мукачево-Ужгород, що становить 1:11. От і виходить біля 4.5 годин.
« Last Edit: 03.06.18 , 10:06 by sergius » Logged
Zilberg1985
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #16 on: 03.06.18 , 10:06 »
Share

А в зимку, коли навалить снігу чи восени в сильний туман він ділянку Львів - Уж. теж за 4.5 години буде проходить? Не забувайте,  це гірська місцевість.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6881


View Profile
« Reply #17 on: 03.06.18 , 11:06 »
Share

А що, часто запізнюються поїзди на цьому напрямку під час туманів?
Це взагалі щось новеньке....
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #18 on: 03.06.18 , 11:06 »
Share

А що, прям всі поїзди проходять цю ділянку за 4.5 години? Це щось новеньке
Logged
Vert
Active user

Posts: 5460


View Profile
« Reply #19 on: 03.06.18 , 12:06 »
Share

А у нас вообще есть трамвайные интерсити? Это будет инновация, которую в УЗ едва ли готовы осмыслить. Они вон и тернопольский продлевают до Львова лишь по большим праздникам (в буквальном смысле).

Да, есть.

Все приднепровские Интерсити трамваят по Шевченко и Знаменке, немного по Александрии. Покровский Интерсити также трамваит по Днепру.

Константиновский Интерсити трамваит по Полтаве.

Одесский Интерсити хорошо трамваит по Виннице.

715/716 трамваит по всему участку, Киев-Винница, Винница-Львов/Перемышль и т.д.

Само собой, 705/706 и 715/716 имеют огромную сменяемость по Львову.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.101 seconds with 21 queries.