Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.18 , 07:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговрення «Інтерсіті» Київ - Ужгород

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
Print
Author Topic: Обговрення «Інтерсіті» Київ - Ужгород  (Read 3404 times)
Doobey
Active user

Posts: 1407


View Profile
« Reply #20 on: 03.06.18 , 12:06 »
Share

Закарпатський ІС по-любому треба прокладати через Шепетівку, бо через Тернопіль занадто довго буде. Звичайно, по Львову в нього буде велика змінність пасажирів. От цікаво, який йому розклад придумають...
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4030


View Profile
« Reply #21 on: 03.06.18 , 13:06 »
Share

УЗ/УЗШК однозначно треба купувати ще декілька двохсистемних составів під ІС+. Бо нинішніми вони просто не здатні забезпечити попит.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1407


View Profile
« Reply #22 on: 03.06.18 , 13:06 »
Share

Або трансформери. Багатьом сьогодні зручно приїхати в столицю на НЕ і, вирішивши свої справи, повертатися додому на ІС. Добре, що зараз є 749, бо інколи немає сенсу чекати до 743. Щось аналогічне можна закрутити і з Ужгородом.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #23 on: 03.06.18 , 14:06 »
Share

Закарпатський ІС по-любому треба прокладати через Шепетівку, бо через Тернопіль занадто довго буде. Звичайно, по Львову в нього буде велика змінність пасажирів. От цікаво, який йому розклад придумають...
По Львову може великої змінюваності і не бути. Цінник кусатиметься. Зараз, наприклад, на 749/750 багато пасажирів їдуть зі Львова до Франківська чи зворотно? Хіба що відмінять всі ЕПК і не залишать вибору.

Або трансформери. Багатьом сьогодні зручно приїхати в столицю на НЕ і, вирішивши свої справи, повертатися додому на ІС. Добре, що зараз є 749, бо інколи немає сенсу чекати до 743. Щось аналогічне можна закрутити і з Ужгородом.
Трансформер не встигне обернутись. НЕ 29 має 12.15 ходу, гіпотетичному ІС зріжуть годину на Київ-Львів і 30 хв далі, буде 10.45. Хіба ув'язати в спільний оборот з 38/738, і то не факт.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4030


View Profile
« Reply #24 on: 03.06.18 , 15:06 »
Share

Трансформери,  в їх нинішній сидячій модифікації,  це провальний проект. 
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2818


View Profile
« Reply #25 on: 03.06.18 , 15:06 »
Share

В варианте рассадки 3+3 — да, согласен. Я и вторым классом ИС из-за такой рассадки избегаю ездить, а тут в купейнике тем паче.

Но если их под купейный режим приспособить, то это куда лучше, чем антиквариат из ГДР, так что вы не совсем правы.
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #26 on: 03.06.18 , 17:06 »
Share

да на Львов назначают каждый день Интерсити продлите его до Ужгорода да и все. Что тут думать.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2312


View Profile
« Reply #27 on: 03.06.18 , 20:06 »
Share

Інколи навіть по два нових Інтерсіті до Львова призначають. Так, що цей новий Київ - Ужгород також буде на Львів і через Львів. Не переживайте так :)
Logged
chs8_vova
User

Posts: 9


View Profile
« Reply #28 on: 03.06.18 , 22:06 »
Share

Як на мене всё проще простого (можливо я і не прав), але оптимальний варіант це зробити 749/750 двухгруповим:

Київ.                                14:07
Львів.          19:50   20  20:10
                    Львів.                           19:50.   40.   20:30
                    Івано-Франківськ.     22:30
Мукачево.  23:50.  10.  00:00.  (Відчеплення групи вагонів Київ-Відень)
           Чоп.             01:00
Ужгород.    01:10

Зворотньо

Ужгород.                              05:50
             Чоп.                                         06:00.
              Мукачево    06:50 20.
Мукачево.  07:00.    10.     07:10
               Івано-Франківськ
               Львів.                          10:47.  20.  11:27
Львів.          11:07      20      11:27
Київ.            17:11


Logged
Andersen
Active user

Posts: 2159


View Profile
« Reply #29 on: 04.06.18 , 14:06 »
Share

Новая тема, так новая тема. Но я же уже в марте предлагал вот:



Понятно что можно его продлить до Харькова, это даже не плохой вариант по скольку направление дефицитным:
Если отправлять в 9 - то это "туристического время" из Харькова,
И 15 из Киева - покрывает дыру между дефицитные IC+ в 13:31 и 18:00.

Что для этого надо?
Покупать как минимум 4 секции МВПС 100-120 метров длину на 200 км/ч и на СМЕ.
Для начало лишь одна секция ездит на Харьков:
I  Харьков - Киев - Львов - Ужгород
II                Киев - Львов - Пшемысль - Львов

А вот так если по полной:


Как я раньше писал, 749/750 становиться утроенным Киев 9:30 - И.-Ф. и продлят до Яремче, и покрывает дыру между IC+ в 6 утра и предпологаемого IC+ в 13:50 из Киева в Ужгород.
Обратно соответственно Яремче - И.-Ф. - Львов 14 - 19:30 Киев, по Львову покрывает дыру между IC+ в 10 утра из Ужгорода и вечерного IC+ в 18:45 на Киев.

Усиленная функция Франковские трансформеры - дневное сообщение до центральных Карпат:
№749            №007
09:30 Киев     07:00
15:00 Львов   01:00
17:30 И.-Ф.    22:30
19:00 Яремче 21:00

№749            №007
22:27 Киев     19:30
04:58 Львов   14:00
07:30 И.-Ф.    11:40
08:57 Яремче 10:15

Вместо безпересадкового вагона Киев - Львов - Видень предполагается IC+ Киев - Ужгород до Мукачево и далее новым венгерским поездом на спальные вагоны RIC 1435 mm, они комфортнее чем украинские вагоны:
Мукачево 22:50 - Будапешт - Видень.

Или оставлять 145/146 Львов - Ужгород для поздного выезда из Львова и сохранить Киев - Видень в виде Львов - Видень.
IC+ на Ужгород становиться покрывает дыру между 829 и 145 и позволяет удобно уехать из Львова после окончание рабочего дня.
Киев - Видень можно будет ехать как сегодня, вместо 14:07-11:21 будет 13:50-11:21 с пересадкой по Львову.

Львів - Ужгород после обеда будет выглядит так:   
829 отправ. Львов                                  16:44
IC+ отправ. Львов                                ~19
145 + виденьский вагон отправ. Львов в 21 (может 21:30?)

Утром отправлять 146 из Ужгорода на два часа поже чем сегодня как альтернатива к IC+ включая виденьский вагон, и перецеплять на 750 во 14 во Львове.
« Last Edit: 04.06.18 , 14:06 by Andersen » Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.122 seconds with 22 queries.