Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.18 , 13:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Уряд схвалив Національну транспортну стратегію до 2030 року

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Уряд схвалив Національну транспортну стратегію до 2030 року  (Read 225 times)
tera
Active user

Posts: 442


View Profile
« on: 03.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

Уряд схвалив Національну транспортну стратегію до 2030 року
30 Травня 2018, 13:56

Сьогодні, 30 травня 2018 року, під час засідання Кабінету Міністрів України було схвалено Національну транспортну стратегію на період до 2030 року «Drive Ukraine 2030».
https://mtu.gov.ua/news/29858.html

Там є презентація.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #1 on: 03.06.18 , 23:06 »
Share Reply with quote

Уряд схвалив Національну транспортну стратегію до 2030 року
30 Травня 2018, 13:56

Сьогодні, 30 травня 2018 року, під час засідання Кабінету Міністрів України було схвалено Національну транспортну стратегію на період до 2030 року «Drive Ukraine 2030».
https://mtu.gov.ua/news/29858.html

Там є презентація.

Багато дивних речей:

1) 50 аеропортів + конкуренція на тлі заяв заступника Міністра:
Quote
Є пропозиція румунської сторони продовжити вузьку колію з Сучави до Чернівців (за прикладом Мукачево-Дебрецен), але спочатку треба підготувати ТЕО та спільний інвестиційний проект з ЄС. Необхідно проаналізувати ризики, адже у випадку швидкісного сполучення до години між Чернівцями та Сучавою аеропорти цих міст будуть конкурувати за пасажира.
https://cfts.org.ua/blogs/rozvitok_chernivtsiv_za_dopomogoyu_spivrobitnitstva_z_rumunieyu_369
... судячи з таких міркувань, доведеться сповільняти поїзди між містами з аеропортами, щоб в аеропортів не було конкуренції за пасажира (Луцьк - Рівне; Миколаїв - Херсон тощо).

2) не побачив Влодави у Гданськ - Одеса (байдуже чи залізниця чи автобан), але це повинна бути нова магістраль... і бажано навпростець до Варшави (чи її околиць), а не старими битими дорогами через купу дрібних населених пунктів;

3) втішило розуміння єдиного квитка на усі види транспорту... а це крок до централізованого обліку монетизованих пільг з можливістю компенсування з бюджетів різних рівнів (залежно від типу пільги), а не все "без розбору" гвалтом навішувати на місцеві бюджети.
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.125 seconds with 20 queries.